Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 06:59

Zo leuk al die huisdieren!
Hier wonen 2 freules bij ons

Afbeelding

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:07

Wat een knapperds allemaal. Hier alleen een vriendinnetje van ondertussen bijna 7.

Afbeelding
Afbeelding

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:07

Super leuk, al die huisdierenfoto's!!

4 uur opstaan is echt vroeg! Ik sta kwart over 6 op en vind dat echt vroeg genoeg.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:08

Wat een tijden indd. Ik werk alleen s nachts. Ben ook net thuis van werken en lig ondertussen lekker in bed.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:21

Vealosz schreef:
Ik zie alleen maar chocola voorbij komen. Nu heb ik zin in chocola..... Wit.... Melk..... Caramel.... Toffee.... Hou op met me...

Banjer, ik ben echt fan van Yellow.... <3

Dank je! Hij is ook echt leuk van karakter.. voor een gekko rustig en tam :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:57

Ohhhhhh ik ben zo bang dat ik te laat ben!
Zou super graag mee doen voor de 4de keer op rij!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:05

Mkango schreef:
Hier helaas ook geen huisdieren momenteel. Maar wat een superleuke foto's van huisdieren komen er voorbij. <3 En Roosch, de jouwe. _O-

Die hebben een schroefje los. :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:37

Ik heb nachtdienst gedraaid maar ik kon erg moeilijk overdag slapen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:17

Als ik het berichtje van het beheer lees ga ik er stiekem vanuit dat ik erbij zit! :)

Dus dan stel ik mij vast al even voor. Ik ben 31 en het hoge Noorden achter gelaten voor een baan in België. Ik werk in de zorg dus de tijden om op te staan komen mij bekend voor. :+
Verder heb ik twee geweldige katten, twee pensionado's uit het asiel. Een vriend en een zoontje van vijf maanden.
Nu ik nadenk over mijn hobby's ga ik denk ik klinken als een cliché moeder, maar hé die moeten er ook zijn. :+
Goed; ik lees erg graag, kook en bak graag, ga graag wandelen in het bos en hou van reizen, koffie en chocolade. <:3
Om het dan een ' beetje minder saai' te maken ben ik groot Stephen King, hard rock en metal fan.

We hebben helaas geen bad en de Xenos interieur afdeling mag voor mij over geslagen worden.

Vorige jaar werden ook de katten goed verwend door mijn geweldige lieve Secret Santa, en kreeg ik spontaan hulp bij het uitpakken.

Afbeelding

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:34

Al die huisdierfoto's. Leuk!

Hier geen huisdieren, behalve de vissen van manlief. En die hebben genoeg water en eten en verder niks nodig ;-)

Koffie, chocola, alcohol, koekjes, hoeft voor mij ook niet. Met de meeste van die aan het minderen. Kerstdingen heb ik overigens al erg veel van zelf in huis.

Marvel superhelden en Disney heb ik niet zoveel mee (uitgezonderd Wonder woman dan weer)

Unicorns, roze en paars, snoepjeszoete geuren als aardbei/ suikerspin, bad en douchedingen, nagellak, kaarsen en waxmelts hebben wel weer mijn interesse.

Ben overigens een echt (groene) theedrinker :-)

Vind het trouwens ook wel leuk om in de keuken wat met koken/ bakken bezig te zijn op zijn tijd :-)

Verder hier geen bezwaar tegen glitters in de verpakking ;-)

En verder wens ik mijn SS veel plezier in mijn posts doorzoeken :D

Ik ben niet zo moeilijk en vind het al leuk dat iemand moeite neemt om persoonlijk pakketje voor me te maken. Ontzettend benieuwd wat iemand die me alleen online 'kent er van maakt :-)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:36

Ik ben waarschijnlijk te laat := maar ga toch een poging wagen mij aan te melden :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:37

:oo
Hoe kan je nou te laat zijn???

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:37

Ja Appeltje hoe kan dat nou?!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:43

Was ik vorig jaar ook := En gelukkig waren er wat uitvallers waardoor ik van de reservelijst af kon.

Dat beviel zo goed dat ik het maar weer zo doe :+ :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:51

_O-

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:52

Voor mij nog een flop: alles wat je logischerwijs in de vensterbank neer zou zetten, mijn huis heeft namelijk geen enkele vensterbank (funny story: toen wij de sleutel kregen hadden we mijn ouders o.a. uitgenodigd. Moeder had heel lief bloempotjes mee genomen 'voor in de vensterbank', heb even verbaasd om me heen gekeken op zoek naar een vensterbank)

Planten vind ik wel super leuk, heb dit jaar al een pannenkoekplant stekje en een bananenplant stekje gekregen en vind het zo leuk om ze te zien groeien.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:50

Ik bedenk me net nog iets trouwens :') We hebben geen bad, alleen een douche maar ik ben nogal gehecht aan mijn eigen douchespul (plus ik heb nog een voorraad van 2 jaar van "verjaardagscadeaus" enzo) dus dat soort dingen is echt niets voor mij. Ook make-up etc niet, gezichtsmaskers vind ik super leuk maar kan ik heel allergisch op reageren. Spelletjes vind ik heel leuk, ik ben bijna klaar (hopelijk) met studie voor docent wiskunde/Nederlands, puzzeldingen vind ik leuk (maar niet de standaard sudoku of Varia boekjes) en ik haaaat woordzoekers (echt, oprecht. rotdingen).

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:19

Ik zal me ook even voorstellen. Nayomie, 23 jaar, dit jaar is mijn laatste opleidingsjaar waarbij ik stage bij Nikki loop (die ook mee doet zag ik *\o/* ) voor mijn opleiding mediavormgeving. Heb 2 cavia's Butch en Xenu, 2 katten Ninja en Katana en sinds juli en lieve pupperd Zhiva <3
Ik woon samen met mijn vriend nu 2 jaar, geen bad :Y) ik heb imo een pittige pubertijd gehad, een zit nu in overspanning sinds februari (of eerder :') ). Ik vind het lastig om lief voor mezelf te zijn dus kleine dingen als een lekker theetje voor mezelf vind ik ook al lastig.

"Vroeger" toen ik meer energie had, tekende ik nog wel veel, puzzelde ik ook graag, hield ik van spelletjes en foto's maken. Dat zijn een beetje mijn hobby's.

Uhm... Verder, nja komen we gaandeweg wel achter denk ik. Ik blijf in elk geval actief :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:19

Ik heb me aangemeld maar hoop dat ik nog op tijd ben? Heb niet het hele topic bekeken haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:48

Ook even voor mijn SS een voorstelrondje :)

Nelleke, 30, woont alleen met 2 katten in een appartement (zonder bad). 2 katten zijn Lilo & Stitch, ze zijn makkelijk tevreden te houden dus speeltjes/snoepjes zijn zeker welkom :)
Door de namen kan je wel al raden dat ik wel van Disney hou, niet echt diehard fan maar vind Disney wel leuk :D
Verder ben ik een gamer, vooral op de PC en heb ook een switch. Ik heb ook sinds kort weer het haken opgepakt ben met een deken bezig :) Verder hou ik ook echt van reizen maar dat zit er dit jaar helaas niet in -O-
Geen eigen paard aanwezig en ook niet echt bezig met paardrijden momenteel.
Ik hou wel van chocola :9 heb maat 42 dus weet niet of sokken/sloffen persee handig zijn _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:49

Tanya schreef:
Ik heb me aangemeld maar hoop dat ik nog op tijd ben? Heb niet het hele topic bekeken haha

ik heb herinneringen aan jou... >;)
Ze waren niet goed >;) _O-

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:52

M_D_H schreef:
Tanya schreef:

ik heb herinneringen aan jou... >;)
Ze waren niet goed >;) _O-

:') Aan mij? Wat dan? Ik heb jou niet als lootje gehad hoor

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:55

Was jij niet diegene die wist wie mij had en die een verklaring wilde waarom ik dacht wie mijn santa was? >;) :') _O-

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:55

Maar jij wist het niet :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:56

Olympia schreef:
Maar jij wist het niet :')

Wellis...
Uiteindelijk :')