Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Ik heb het zelf nu 2x gezien op de maasvlakte bij slufterstrand, maar daar zijn nooit zoveel mensen. Als je niet prettig vind om alleen te zijn zou ik de brouwersdam of scheveningen aanraden Lees dat daar vaak veel spotters heen gaan.
Lestrange01 schreef:Roosje01 schreef:Ik heb het zelf nu 2x gezien op de maasvlakte bij slufterstrand, maar daar zijn nooit zoveel mensen. Als je niet prettig vind om alleen te zijn zou ik de brouwersdam of scheveningen aanraden Lees dat daar vaak veel spotters heen gaan.
Dankjewel voor de tip! Ik dacht al dat Scheveningen wat drukker zou zijn. Maar misschien wel lastig met parkeren want dat kan ik nog niet zo goed
Het slufterstrand woon ik dichtbij! Dat kan ik ook doen, die heeft goede parkeerplekken.
DewiRox schreef:Lestrange01 schreef:
Dankjewel voor de tip! Ik dacht al dat Scheveningen wat drukker zou zijn. Maar misschien wel lastig met parkeren want dat kan ik nog niet zo goed
Het slufterstrand woon ik dichtbij! Dat kan ik ook doen, die heeft goede parkeerplekken.
Om die tijd is Schevingen niet meer zo druk. Ik zou dan op de navigatie Zuiderstrandtheater aanhouden, dan daar parkeren en loop je zo het havenhoofd op. Je hoeft niet bang te zijn dat je alleen bent. Sowieso zitten daar best wat mensen nog tot laat met dit weer en tegenwoordig dus ook best wat zeevonkspotters.
Anders kun je ook nog naar Kijkduin rijden. Sowieso zijn vanavond de strandtenten tot laat open en dus nog genoeg volk! Bij Kijkduin kun je ook gratis parkeren. Haagse beek aanhouden op de navigatie of anders gewoon Kijkduin boulevard. Voor onwijze drukte hoef je niet meer bang te zijn met parkeren hoor eind van de avond!
Cinderella schreef:Ik vind het Zuiderstrandtheater juist geen aanrader. Zijn daar een keer 's nachts geweest om zeevonk te spotten, maar hingen rare figuren rond.
Vind zelf Ter Heijden en Monster heel leuk om naartoe te gaan! Is wel wat stiller.