Het ging super goed! Hij was lui van het warme weer, dus ik dacht dat ik dat lekker ga misbruiken haha Heb nu alleen een barebackpad, dus ik was wat aan het klungelen om erop te komen(hij is de kleinste niet) maar hij gaf geen kik...
Ik ben trots op mezelf dat ik naar mijn gevoel heb durven luisteren, ondanks dat mijn verstand zei dat het financieel onverstandig was. Ook mijn omgeving gaf dat aan. Maar ik ben blij dat ik mijn gevoel heb kunnen onderbouwen en een weloverwogen keuze heb kunnen maken en doorgezet heb om uiteindelijk toch een paard erbij te kopen. Ik heb besloten om niet verder te zoeken naar een pensionklant, maar te kiezen voor mijzelf en mijn paard en voor stabiliteit.
Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik nu al 4 weken de knop om heb gezet om te gaan afvallen en nu -2,2 kg op de teller staat
Safiera
Geplaatst: 23-06-20 13:51
Trots op mezelf omdat ik uit bed ben gekomen vanmorgen En ik heb al een paar doelen bereikt: - bijpraten met een vriendin op de app - douchen - de vissen verzorgen - een ruim uur leren voor toets van komende week
GamblersCup
Geplaatst: 23-06-20 14:35
Jullie zijn goehoed!!!
fleurtjeuh
Dat ik ben gaan werken ondanks een nacht bagger slapen En! Dat ik mn grenzen aan heb gegeven mbt heftruck rijden op mn werk
Safiera
Geplaatst: 26-06-20 08:23
Trots omdat ik gisteren het snoep heb laten liggen, en ook niet broodbeleg heb gesnoept En vandaag trots omdat ik me super voelde op weg naar de apotheek en daar netjes om 8.00 stond
En algemeen de laatste tijd: trots omdat het goed met mij gaat
Goldie
Geplaatst: 26-06-20 08:30
Wat fijn safiera!!
Ik was gisteren heel trots op mezelf omdat ik voor de eerste keer een 2e dag 2 uur heb gewerkt weer
Ik heb net een dronken man van de weg geraapt samen met mijn vriend. Dacht dat hij dood was. Heel erg eng en sta stijf van de adrenaline. Reed over een N-weg (80 km/h) en zag in de berm een zwak lichtje knipperen. In de snelheid dacht ik in mijn ooghoek een fiets te zien liggen. Auto omgedraaid en toen we dichterbij kwamen zag ik een bewusteloos persoon liggen. Gelukkig konden we hem wakker krijgen na een tijdje maar hij was zo gedesoriënteerd dat hij niks kon. Ik wou de ambulance bellen omdat ik dacht dat hij een beroerte had gehad totdat mijn vriend zei dat ie alcohol rook. We hebben hem omhoog geholpen en toen wou hij dus weer verder fietsen maar hij was zo onstabiel dat hij midden over de N-weg ging fietsen. Mijn vriend heeft hem daar weer vanaf gehaald en aan de kant gehouden terwijl ik de politie belde.
Gelukkig was de politie snel ter plaatse om het over te nemen. Ik ben trots op ons omdat we gestopt zijn om te helpen en dat ik naar mijn instinct heb geluisterd en ben omgedraaid om te checken of alles goed was. Sorry voor de meneer als hij nu een boete heeft..
Iemand tips hoe ik wat rustiger kan worden en kan slapen?
Tnx meiden. Ja ik ben uiteindelijk in bed gaan liggen met telefoon in de hand beetje doelloos door FB scrollen. Was redelijk snel weer ontspannen en weg.
Safiera
Geplaatst: 27-06-20 11:21
Wow echt goed gedaan Ania! Ambulance bellen was zeker ook niet fout geweest, misschien dat de politie dat nog wel gedaan heeft. Maar vind het super dat jullie niet gewoon zijn doorgereden. Dàt hadden veel mensen gedaan...
Amado7: Topper!
brokjes: Super tof!
Goldie: Mag je heel erg trots op zijn, heel erg knap!
fleurtjeuh: Goed gedaan!
GamblersCup: thx
Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteravond heel eerlijk was in een goed gesprek met mijn vriend
Ondanks de vele pijn weer, toch lekker op mijn gemakje opgeruimd en wat gepoetst (tot zover dat kan) in plaats van op de bank gaan zitten en afwachten tot de pijn minder wordt (wat niet gebeurd). Trots op mezelf Fijn dat het nu wat koeler is!
Ik heb vandaag eindelijk de lege glaspotten weggebracht. Het was al een hele verzameling en nouja op de 1 of andere manier schiet dat er vaak bij in. Maaaaarrrr eindelijk is t gedaan. En verder ben ik trots op een productieve dag vandaag