lizy29 schreef:Zo flexibel ben ik niet van nature hoor. Maar in de loop der jaren leert men zullen we maar zeggen
Ik ook niet. Maar soms gebeuren er dingen in je leven waardoor je wel moet. En dan blijkt er best nog wat van te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keet schreef:Sheran schreef:Ik zou in juli en augustus 5 weken werken in Spanje. Ik blijf gewoon hopen dat het doorgaat. Zo niet dan is gezondheid natuurlijk belangrijker maar ik zou het toch wel heel erg jammer vinden, ik zit in het onderwijs en kan dus niet zomaar op een andere tijd de weken opnemen. Ik zou het erg vinden als ik de hele zomervakantie aan huis gekluisterd ben.
Zou een mooie start voor flexibele vakanties in het onderwijs1 school hier in het dorp werkt al zo en schijnt erg fijn te werken
Voor zowel de leerlingen (en hun gezinnen) als voor de leerkrachten
Maar zou het oprecht heel vervelend vinden voor je
Zonnetje81 schreef:Iedereen baalt ervan, ik ook als ik 6 weken schoolvakantie heb en niks kan gaan doen. Maar je kan of zoeken naar een weg waarbij het dragelijker is of jezelf nog ongelukkiger maken. De keuze is aan jezelf. Ik vind het gewoon niet gezond klinken want er zullen in de toekomst zat dingen gebeuren waardoor je ooit niet op vakantie kan gaan. Een ongeluk krijgen, fysieke ongemakken (een spuitje krijg je niet als je daar om vraagt), financiele tegenvallers of dit soort dingen.
Sakura789 schreef:Trouwens voor iedereen die de KLM gaat annuleren, wij hadden op de terugreis meer beenruimte met een korting besteld. We hebben de tickets wel retour gekregen, maar die extra kosten nog niet. Gelukkig hadden we een printscreen van de tickets en kosten. De kosten zijn namelijk prompt verdwenen van de rekening die we retour kregen. Ik ben heel benieuwd. Check dus je uitgaven en je voucher wel goed!
mvdende schreef:Zonnetje81 schreef:Iedereen baalt ervan, ik ook als ik 6 weken schoolvakantie heb en niks kan gaan doen. Maar je kan of zoeken naar een weg waarbij het dragelijker is of jezelf nog ongelukkiger maken. De keuze is aan jezelf. Ik vind het gewoon niet gezond klinken want er zullen in de toekomst zat dingen gebeuren waardoor je ooit niet op vakantie kan gaan. Een ongeluk krijgen, fysieke ongemakken (een spuitje krijg je niet als je daar om vraagt), financiele tegenvallers of dit soort dingen.
In 2018 mijn vakantie moeten annuleren vanwege een oude opspelende enkelblessure. Dat was jammer, maar so it. Wel 100% alles wat ik al betaald had, terug gekregen van de annuleringsverzekering.
En een maand later mijn Skip gekocht.
Niet op vakantie gaan is inderdaad geen drama en het zal in de toekomst wel vaker gebeuren dat vakantie er even niet in zit.
Maar het feit dat ik nu geboekt heb, de onzekerheid en het feit dat zowel annuleringsverzekering als camping geen geld terug willen geven/ uitkeren, dáár baal ik van als een stekker!
germie schreef:Ik hoop toch wel eerder. Net het paasweekend naar pinksteren verzet. Dat is inderdaad over de grens.
Juli hotels bekeken voor Frankrijk, er is genoeg te boeken nog. Misschien binnenkort de herfstvakantie ook maar boeken. Ik doe nog steeds eigenlijk helemaal niets, nergens zin in, ik fleur pas weer op als er weer gereisd kan worden. Ik leef nu gewoon niet, geniet ook nergens van. Ik heb af en toe een kwartiertje wat hoop, dan kakt het weer in in huilen en hangen.
Wil nog een cursus in België doen, dat was ook al gepland voor mei, nu is het afwachten, maar ik hoop wel dat het door kan gaan dit jaar. Ook staat er in België nog iets wat ik al gekocht en betaald heb. Maar te zwaar om op te sturen.
Celiien schreef:ik zou nu ook niet gaan boeken voor de herfstvakantie..
Er wordt niks gedekt nu door de annuleringsverzekering als je nu boekt, zou helemaal zonde geld zijn.
germie schreef:Ik hoop toch wel eerder. Net het paasweekend naar pinksteren verzet. Dat is inderdaad over de grens.
Juli hotels bekeken voor Frankrijk, er is genoeg te boeken nog. Misschien binnenkort de herfstvakantie ook maar boeken. Ik doe nog steeds eigenlijk helemaal niets, nergens zin in, ik fleur pas weer op als er weer gereisd kan worden. Ik leef nu gewoon niet, geniet ook nergens van. Ik heb af en toe een kwartiertje wat hoop, dan kakt het weer in in huilen en hangen.
Wil nog een cursus in België doen, dat was ook al gepland voor mei, nu is het afwachten, maar ik hoop wel dat het door kan gaan dit jaar. Ook staat er in België nog iets wat ik al gekocht en betaald heb. Maar te zwaar om op te sturen.
Whale schreef:Ik denk ook niet dat wanneer het goed gaat in landen dat ze dan ook direct de grenzen weer opengooien en hun land laten overspoelen door toeristen van over de hele wereld. Maar goed, we zullen zien.