_San87_ schreef:Ik heb geen werk. Ik was net voor de crisis begon verhuisd en moest daardoor op zoek naar nieuw werk. Dat lukt niet zo best nu.
Ooowww.. das zuur..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Nou ik zag hier in het topic wel wat opties voor je verschijnen
Ghostattack schreef:In welke omgeving zit je en wat voor soort werk zoek je San? Heel zuur idd!
Ghostattack schreef:Als je eventueel interesse hebt in werk in de IT (van alles mogelijk), dan weet ik wel wat voor je!
Oja Rhenen, je ging een keer bij Passie voor Dressuur rijden toch?Mijn paard staat in Rhenen
Ghostattack schreef:Begrijpelijk! Je bent ook bij mij op stal welkom hoor (na de corona crisis dan haha), als je niet te lang bent mag je ook wel een rondje hobbelen op mijn paard..euh pony
Wat betreft basiskennis IT, zou geen probleem moeten zijn. Interne opleiding hoort erbijStuur maar PB als je meer wil weten, gooi liever niet alles zo openbaar
Janine1990 schreef:Tekenen?![]()
Wat voor opleiding heb je gedaan dan?
Janine1990 schreef:Jammer zeg...
En wat voor beroepen heb je eerder uitgeoefend? Cq. wat vind je leuk?
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Jammer zeg...
En wat voor beroepen heb je eerder uitgeoefend? Cq. wat vind je leuk?
Voor mij niet, het is een hobby en dat moet t blijven.
Hiervoor deed ik de volledige (financiele) administratie en het reilen en zeilen van een vakantiepark. Dat was erg leuk. Wat ik nu zou willen doen vind ik lastig, ik vind veel dingen leuk, zo heb ik ook in de winkel gestaan en op stal gewerkt voorheen. Dat laatste gaat met m'n knie niet meer.
Maar iets administratief lijkt me wel weer leuk.
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:
Voor mij niet, het is een hobby en dat moet t blijven.
Hiervoor deed ik de volledige (financiele) administratie en het reilen en zeilen van een vakantiepark. Dat was erg leuk. Wat ik nu zou willen doen vind ik lastig, ik vind veel dingen leuk, zo heb ik ook in de winkel gestaan en op stal gewerkt voorheen. Dat laatste gaat met m'n knie niet meer.
Maar iets administratief lijkt me wel weer leuk.
En logistiek?
Niet chauffeur worden natuurlijk... Maar ik ben zelf een soort van logistiek planner/productieplanner bij een zuivelfabriek. Mega leuk en uitdagend...
Zelf Bedrijfskunde MER gedaan, dus niet 100% aansluitend, maar mijn ervaring is dat je het meeste toch gewoon leert door te doen.
Nah je hebt ook gelijk, zonde om van hobby werk te maken... Dan heb je straks geen uitlaatklep meer...
LadyMadonna schreef:_San87_ schreef:En dat is het precies. Tekenen/schilderen doe ik omdat ik het leuk vind, niet omdat het moet.
Zo is mijn nagelsalon ook begonnen