Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
milou123 schreef:Guys,
Bedoelde Rutte nu werkelijk dat we de komende maanden, jaren, al dan niet voor altijd 1.5 meter afstand van elkaar moeten blijven houden?
Mag hopen dat hij dat toch zei zodat iedereen dit weekend zich eraan houdt toch? Want sorry, die 1.5 meter voor altijd dat is toch niet te doen? Dat is echt onmenselijk hoor. Hoe ziet hij zich dat voor zich dan?
Scholen moeten in ploegendiensten werken, ochtend, middag en avondklassen of wat?
Single mensen blijven maar voor altijd single en krijgen nooit meer een knuffel? Kinderen mogen niemand meer aanraken?
Hij wil misschien geen paniek zaaien, maar hier kreeg ik dus juist paniek van he.![]()
Sheran schreef:milou123 schreef:Guys,
Bedoelde Rutte nu werkelijk dat we de komende maanden, jaren, al dan niet voor altijd 1.5 meter afstand van elkaar moeten blijven houden?
Mag hopen dat hij dat toch zei zodat iedereen dit weekend zich eraan houdt toch? Want sorry, die 1.5 meter voor altijd dat is toch niet te doen? Dat is echt onmenselijk hoor. Hoe ziet hij zich dat voor zich dan?
Scholen moeten in ploegendiensten werken, ochtend, middag en avondklassen of wat?
Single mensen blijven maar voor altijd single en krijgen nooit meer een knuffel? Kinderen mogen niemand meer aanraken?
Hij wil misschien geen paniek zaaien, maar hier kreeg ik dus juist paniek van he.![]()
Nou dit inderdaad. Ik schoot ook even in paniek![]()
Dat ga ik dus ook echt niet doen, en ik vrees met mij meerderen niet. Voorzichtig ok, kleine sociale kring ok, maar laat mensen alsjeblieft wel hun eigen leven opbouwen...
dus net wanneer alles begon. Ondanks de risico’s ben ik echt blij met mijn werk, al ben ik nu ook blij dat ik eff 4 dagen vrij ben
en zich ondanks alles houdt aan de richtlijnen
.
. Zoiets wil ik al hele lang doen, en nu heb ik tijd zat.
gelukkig heb je stal nog! Helaas is op nogal vervelende wijze 1,5 week geleden opeens mij verteld dat ik niet meer hoef te komen bij mijn ex verzorgpaard, dus dat valt voor mij af en dat was echt wel een bezigheid ook al kon ik niet zo vaak door werk. Nu werk ik minder diensten door Corona en dan heb ik meer tijd en word mij dit dus “afgenomen”. Voelde mij daar wel echt klote onder, vooral de manier waarop het gegaan was.
. Ik vier het eigenlijk nooit, maar het was toch gek. Citaat:Ik probeer echt om een soort positieve fibe voor mezelf te creëren anders blijf ik heel erg hangen in het negatieve. Maar als ik mij dan even heel erg eenzaam voel mag ik dat ook wel voelen. Ik ben benieuwd hoe het dit weekend gaat. Normaal hebben we altijd een lekkere uitgebreide brunch met het gezin bij mijn ouders. Maar die plannen zijn er nu niet. We doen allemaal erg voorzichtig. Ik ga mijzelf maar storten op mijn paard denk ik. Dat houdt mij wel bezig.
. 

(geen zin om te koken
)