Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:Morris schreef:Ik heb helemaal geen zin in om weg te gaan. Waarom blijf je niet gewoon thuis.
Omdat jij er geen zin in hebt, betekent niet dat andere mensen er ook geen zin in hebben. Wat is er mis met een huisje in een bos waar je niet in contact komt met andere mensen?
Whale schreef:Ik denk dat men meer kans heeft om het verspreiden wanneer ze hun boodschappen doen, dan wanneer je in the middle of nowhere gaat zitten waar je letterlijk niemand tegenkomt.
LadyMadonna schreef:Morris schreef:Ik heb helemaal geen zin in om weg te gaan. Waarom blijf je niet gewoon thuis.
Ik zou er een arm voor geven om nu door bijv Venetië te lopen, zonder andere toeristen.... lijkt me prachtig!
Compleet niet verstandig of realistisch natuurlijk, maar een mens mag dromen
idinn schreef:Las dat het water in Venetië nou mooi blauw is, vol met vissen. En de eenden broeden op het plein. Hopelijk gaan ze na deze ellende een betere balans kunnen vinden tussen gezonde leefomgeving, natuur en toerisme/economie.
idinn schreef:Wat staat er in de voorwaarden van die hotels? Hoeven ze inderdaad niet of proberen ze onder regels uit te komen?
Wij hebben nog een weekendje weg geboekt staat in NL zelf. Maar dat kan gewoon kosteloos geannuleerd worden gelukkig. Is begin mei, dus zie dat niet doorgaan eigenlijk. De uni hier is tm mei fysiek gesloten, die in Leiden ook. Ze zien het niet voor zich dat begin april alles weer normaal is. Ik ook niet.. met al die eigenwijze samenscholende ouderen, hangjeugd en moeders.