Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hiraeth schreef:Ik moet zo lachen om het Nederlandse instinct om altijd over voorspeld zwaar weer te zeggen dat het wel mee valt. Helemaal omdat de storm nu nog niet eens écht in Nederland is.![]()
cissy schreef:In Denemarken spookte het ook vanmiddag
Dat is bij ons langsgewaaid.
[ [url=m/aj2U8e.png]Afbeelding[/url] ]
Kwam deze op FB tegen. Iedereen morgen eerst even de routeplanners updaten voordat je op pad gaat.
[ [url=m/Fs3nar.png]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:Forcalquier schreef:Heb echt zo'n hekel aan storm. Net terug van de paarden en voorzien van een flinke bult op mijn achterhoofd....gevalletje eigen schuld dikke bultOns hooi staat niet direct naast de stal en onder zeil i.v.m opslagruimte gebrek. Hooi en storm is best een uitdaging, zeker wanneer je nog zo'n 50 meter met een kruiwagen vol hooi naar stal moet zien te komen....afijn daar zijn wat trucjes voor. Nu klapte alleen steeds mijn afdekzeil over mij heen tijdens het pakken van hooi, ik dacht slim te zijn en het stuk zeil terug te klappen op de hoger gelegen hooibalen met 2 grote,dikke stoeptegels. Helaas, tijdens het pakken van hooi vlogen er 2 stoeptegels door de lucht en kwamen op mijn rug en achterhoofd terecht
Doe je rustig aan! Stoeptegels op je hoofd zijn niet bepaald niks ofzo...
Niet misselijk? Hou het even in de gaten! Hopelijk blijft het bij een bult...
Forcalquier schreef:Ben even langs de huisartsenpost gelopen aangezien het flink zeurderige pijn is (was op visite in het ziekenhuis). Flinke bult op achterhoofd en beurze plek tussen schouderbladen maar zo op het eerste gezicht geen hersenschudding, voel me ook verder prima als in...niet draaierig of misselijk en geen hoofdpijn. De pijn zit voornamelijk in mijn nek/tussen schouderbladen, mijn spieren hebben natuurlijk een flinke klap gehad.
cissy schreef:In Denemarken spookte het ook vanmiddag
Dat is bij ons langsgewaaid.
[ [url=m/aj2U8e.png]Afbeelding[/url] ]
Kwam deze op FB tegen. Iedereen morgen eerst even de routeplanners updaten voordat je op pad gaat.
[ [url=m/Fs3nar.png]Afbeelding[/url] ]