Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Ja als je moet dan moet je. Ik gun die meneer/mevrouw een goed toiletje hoor daar niet van. Maar gewoon nieuwsgierig, wat zegt de ns hiervan? Zijn er richtlijnen? Want kan me voorstellen dat je als ff stopt op een random station er wat ongeregeldheden zijn. Ik heb bijvoorbeeld mijn overstap naar Amersfoort nog net gehaald. Gaat dat via een meldkamer en bekijken zij de situatie? Zo van: oh ja je kan 5 min op dit station stoppen. Vind de organisatie heel erg interessant.
_San87_ schreef:Vjestagirl schreef:
Het zou mijn werk een stuk gemakkelijker maken
Ja, lijkt mij ook. Waarom kan in zoiets niet voorzien worden? Voor de reizigers is er ook een toilet.
Vjestagirl schreef:_San87_ schreef:
Ja, lijkt mij ook. Waarom kan in zoiets niet voorzien worden? Voor de reizigers is er ook een toilet.
Ik denk (maar ik weet niet zeker) dat dat niet gedaan wordt omdat dat ruimte kost. Die ruimte kun je ook gebruiken om reizigers te vervoeren.
_San87_ schreef:Ja, lijkt mij ook. Waarom kan in zoiets niet voorzien worden? Voor de reizigers is er ook een toilet.
Muiz schreef:Sterker nog, OV bussen hebben geen sleutel. Daarom moet je er altijd uit als er geen chauffeur bij is.
ryukapple schreef:Muiz schreef:Sterker nog, OV bussen hebben geen sleutel. Daarom moet je er altijd uit als er geen chauffeur bij is.
Apart zowel in gouda als in Wageningen als in heerlen regelmatig bussen die gewoon open staan zonder chauffeur zodat mensen vast in kunnen stappen. Heb ook nog nooit gehad dat je eruit moet omdat de chauffeur even weggaat. Vroeger wel dat de chauffeur zijn kassa eruit haalde voordat hij eruit ging maar dat is nu natuurlijk niet meer van toepassing
Muiz schreef:Het kan dat er chauffeurs zijn die er niet zo moeilijk over doen, dat is dan een eigen keuze. Ik doe het wel altijd, het zou je maar gebeuren![]()
Maar inderdaad Nayomie, ze zijn er heeeel snel bij als er ergens eentje rijd zonder dat er door een chauffeur is ingelogd of als hij ver buiten de route afwijkt.
Ben zelf wel eens vergeten in te loggen, dat werd me niet in dank afgenomen
_San87_ schreef:Er rijdt toch zo ongeveer iedere 10 minuten een trein van [naam] naar Amsterdam en terug?
En iedereen moet de toeslag voor die trein betalen?
Resistance schreef:_San87_ schreef:Er rijdt toch zo ongeveer iedere 10 minuten een trein van Rotterdam naar Amsterdam en terug?
En iedereen moet de toeslag voor die trein betalen?
Jup. 2,60 heen, en 2,60 terug. Iedereen. Voor een tunnel ofzo die ooit gebouwd is? Want die hebben ze er na jaren nog steeds niet uit? Stelletje mafklappers.
_San87_ schreef:Resistance schreef:
Jup. 2,60 heen, en 2,60 terug. Iedereen. Voor een tunnel ofzo die ooit gebouwd is? Want die hebben ze er na jaren nog steeds niet uit? Stelletje mafklappers.
Maar als iedereen die toeslag moet betalen, waarom studenten dan niet?
Er zijn ook opties zonder toeslag. Als die er niet zouden zijn, dan heb je een punt.