Jeetje wat sneu van je paardje. Hopelijk heb je er een beetje vrede mee. Heel veel sterkte. Wat een leukerd die pup. Die kan tenminste een lach op jullie gezicht toveren. Veel plezier met elkaar.
Jeetje, sterkte met het verlies van je prachtige merrie...dat doet pijn!
Fijn dat het lichamelijk iets beter gaat nu en wat een heerlijk bolletje pup is dat zeg! Ik hoop dat ze jullie veel vreugde brengt in deze lastige tijd!
Bedankt, Lucy is een kruising tussen een jack Russel en een cocker spaniel. Ze brengt ons zoveel blijdschap.
Het gaat beter. We zijn langzaam uit de overlevingsstand aan het komen en langzaam kunnen we weer een beetje lachen.
Volgende week weer naar Edinburgh voor hersenfunctie testen.
pien_2010
Geplaatst: 17-02-20 13:40
Ja de mens is een flexibel wezen en kan vaak veel aan. Dus fijn dat jullie uit de overlevingsstand zijn aan het komen. Lachen doet altijd veel goed. Spannend weer volgende week. Hier wordt aan je gedacht!
Weer een hele trip voor de boeg dus. Hopelijk voor goede uitslagen ( na de tests)
Fijn dat jullie weer overeind krabbelen. Hoe moeilijk soms ook, t leven gaat door. Ondanks dat die van jullie even stokstijf stil stond. Probeer hoe dan ook vooral van elkaar te genieten. Dan heb je dat vast te pakken!! En nemen ze je nooit meer af. Ongeacht wat er nog komen gaat.
Hier gaat het oke. Ruben heeft 2 weken geleden een tweeds aanval gehad wat op dat moment meeviel. Alleen achteraf had dat ons allebei een beetje een na klap dat hij echt niet in orde is.
Ondertussen hebben ze zijn medicine nu opgebouwd naar wat het hoort te zijn. Afgelopen vrijdag heeft hij zijn MRI gehad Om te zien hoe snel het groeit. Nu paar weekjes wachten op de uitslag. Die dag weed hij weer niet lekker voelde een soort rare waves in zijn goods, slapende benen, koude handen en slap. Heb hem naar de auto gekregen liepen in de stad en de oncology zuster gebeld. Als hij verslechterde moest ik hem naar A&E (spoed) brengen maar Hij wou niet. Paar uur later knapte Hij gelukkig weer op.
Lucy doet het super goed! Het is een heerlijke scheet. En ze groeit zo hard.
Eind maart komt mijn broertje en schoonzus logeren voor 5 dagen daar kijk ik naar uit. Even een paar dagen wat extra gezelligheid, lekker eten en genieten. Broertje is chefkok
Och jeetje een tweede aanval. Dat hakt er wel in. Hopelijk nemen de klachten af nu de medicijnen zijn opgehoogd. En wachten op een uitslag is niet leuk. Klein lichtpunt is dan wel de leuke visite die gaat komen.
Dat is schrikken. Gelukkig was je in de buurt. Hopelijk nu geen rare dingen meer. Op naar een goede uitslag en op naar veel gezelligheid met je familie.
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-20 15:00
Ja wachten is nooit leuk maar we wisten dat het een paar weken kon duren omdat het op een multi disciplinaire meeting bespreken moet Worden.