als ouders het allemaal maar goed vinden is het niet verwonderlijk dat de kinderen het normaal vinden om te gillen, springen, trappen, jengelen. (En ja, ik ben zo'n beste stuurlui
)Laatst heb ik me in de metro kapot zitten ergeren, en dat waren meisjes van zeker boven de 7 jaar, die zich gewoon niet konden gedragen en letterlijk over de leuning van mijn zitje heen hingen in mijn nek, al tetterend. Ik heb ze toen toch wel vriendelijk verzocht op een eigen stoel te gaan zitten.
Ik kom niet in de metro voor mijn rust, dat weet ik wel, maar vader zat er bij en keek er naar.
Hoewel voor mij persoonlijk een huisje voor ons alleen met oneindige privacy in mooie natuur wel nog een stukje mooier is. Maar als resort, dan zou ik weer naar adult only zoeken.
. Mormel kroop op een gegeven moment gewoon over mij heen, probeerde aan mijn haren te trekken en maar krijsen 4 uur lang. Sloeg alles uit de handen van de ouders en werd nog bozer als het z'n zin niet kreeg, kindje was de ouders echt al te baas. Hopeloos geval en mijn oren...auw...Ben op een gegeven moment aan de drank gegaan en achter in het vliegtuig gaan staan. Was echt niet te doen..
.

ik ga stuk hahaha