Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:49

M_D_H schreef:
Daarom heb ik nu een speciale haarhanddoek en douch ik alleen savonds als mijn haar in de nacht kan drogen :+

Die heb ik ook maar vind het een onding. Fohn de boel liever.

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:50

witroosje schreef:
Sheran schreef:
@Witroosje: is dat die Kip? Ik zie ze alleen maar in kindermaten, die leeg me idd ook ideaal :')

@MB: respect voor jou. Mijn haar is gelukkig steil. Wel lang en veel, maar steil.

Deze heb ik! Ook in het grijs: https://www.decathlon.nl/p/warme-rijbro ... c=BORDEAUX

Deze wilde ik ook net sturen. Is een heerlijke broek. Legging onder je gewone broek zit nooit heel fijn vind ik. Dus bij deze... van een legging afgepraat, maar wel een rijbroek aangepraat :Y)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:53

MarcoBorsato schreef:
M_D_H schreef:
Daarom heb ik nu een speciale haarhanddoek en douch ik alleen savonds als mijn haar in de nacht kan drogen :+

Die heb ik ook maar vind het een onding. Fohn de boel liever.

Ja, one size en al mijn haar er in proppen is echt een enorme uitdaging.
Ik kan niet meer fohnen, ik was zo lang bezig dat de fohn nu stinkend verbrand ruik als je hem aanzet :(

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:56

MarcoBorsato schreef:
Ja doen. Als ik het kon betalen had ik m ook, zo'n fijn ding en 0,0 herrie.

Mijn haar aan de lucht drogen is niet te doen, ik heb een dikke bos.

Ja zie je wel, het is indd een heel geluidloze föhn. En met nat haar naar buiten in de winter vind ik drie keer niks.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-19 15:11

Ja lopen jullie me lekker een broek aan te smeren :') Goed bezig zijn jullie!

Want omdat we in dit topic zitten: die föhn is wel echt buiten verhouding duur. Voor dat geld wil ik best eventjes met nat haar rondlopen. Je went ook best aan slapen met nat haar. En föhnen, ook met dit supersonische ding, blijft gewoon niet goed voor je haar. Als je later nog een fijne bis wil overhouden moet je toch alvast maar starten met aan de lucht drogen. Ook fijner voor op reis.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:55

Sheran schreef:
:') Gebruik je nu ook een föhn? Wat zou de Supersonic toevoegen?

Ik fiets er ook even tussendoor met eentje waarbij ik bijna per direct op de fiets wil springen om er een te halen: een dikke fleece rijlegging :'). Vooral omdat ik nu zoveel zin heb om het even goed warm te hebben (verwarming is kapot, dus dat zal mijn beeld misschien iets vertekenen). Maar ik ben een koukleum en heb het altijd koud bij de paarden. Zo'n legging lijkt me dan heerlijk...

Een gewone legging van nog geen tientje bij de HEMA of c&a onder je rijbroek doen werkt prima!

Edit: het hele concept rijbroek is onzin, met de Skinny jeans van tegenwoordig ;)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:06

Nikass schreef:
Sheran schreef:
:') Gebruik je nu ook een föhn? Wat zou de Supersonic toevoegen?

Ik fiets er ook even tussendoor met eentje waarbij ik bijna per direct op de fiets wil springen om er een te halen: een dikke fleece rijlegging :'). Vooral omdat ik nu zoveel zin heb om het even goed warm te hebben (verwarming is kapot, dus dat zal mijn beeld misschien iets vertekenen). Maar ik ben een koukleum en heb het altijd koud bij de paarden. Zo'n legging lijkt me dan heerlijk...

Een gewone legging van nog geen tientje bij de HEMA of c&a onder je rijbroek doen werkt prima!

Edit: het hele concept rijbroek is onzin, met de Skinny jeans van tegenwoordig ;)

Totdat de krassen/zwakke plekken van de naden van een spijkerbroek op je zadel staan...
En veel mensen vinden het überhaupt vervelend, veel spijkerbroeken hebben echt dikke naden...

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:07

Ceffyl schreef:
Haha ja betrapt :P Ik weet niet of ik er wel vanaf gepraat wil worden :') Het gaat indd om de SuperSonic, hij schijnt heel fijn te zijn.

Tenzij de blaassterkte van dat ding de 1235 km/u overstijgt is het misleidende reclame en wordt je geflest.
Doet dit apparaat dat wél dan blaast hij je haar (of je hoofd) eraf, en dat wil je óók niet.

Femke_Tweety

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:17

Kapsel 'uitgewaaid in de zuidwesterstorm'

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:40

Ik overweeg een andere sidepull te kopen want mag met mijn huidige geen dressuur rijden. Ik heb ook een gewoon bithoofdstel waar ik mee kan starten. Wat te doen?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:42

Geen wedstrijden rijden.

Probleem opgelost.

Next. }>

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:44

Sheran schreef:
Ja lopen jullie me lekker een broek aan te smeren :') Goed bezig zijn jullie!

Want omdat we in dit topic zitten: die föhn is wel echt buiten verhouding duur. Voor dat geld wil ik best eventjes met nat haar rondlopen. Je went ook best aan slapen met nat haar. En föhnen, ook met dit supersonische ding, blijft gewoon niet goed voor je haar. Als je later nog een fijne bis wil overhouden moet je toch alvast maar starten met aan de lucht drogen. Ook fijner voor op reis.

Jij bent juriste, geen haarstylist }> ! Nee juist als je fohnt, in goede producten investeren om je haar knap te houden.

Maar hij is duur en er zijn ook goede fohns die goedkoper zijn, dat is een feit. Maar deze is heerlijk stil en Dyson is gewoon de rolls royce onder de fohns.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:45

Ik ben echt niet geschikt voor dit topic, sorry.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-19 18:55

MB gaat voor Sinterklaas spelen en ons alles cadeau doen! *\o/*

Dyson ken ik vooral van stofzuigers. Dat is natuurlijk ook een optie.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:56

Tsja, en dan zeuren 'Vandaaahaag is roohood'.

Krijg je dan hè.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-19 18:57

Vandaag is rood
De kleur van jouw hoofdhuid

(Verbrand door die stomme föhn)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:59

Sheran schreef:
Vandaag is rood
De kleur van jouw hoofdhuid

(Verbrand door die stomme föhn)

En je bankrekening.
Dus.

Veel geld voor wat gebakken lucht... }:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:18

_O-

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:20

Femke_Tweety schreef:
Kapsel 'uitgewaaid in de zuidwesterstorm'

Hahaha, lekker speels :P
MarcoBorsato schreef:
Ik ben echt niet geschikt voor dit topic, sorry.

Nee, door jou wil ik hem alleen nog maar meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:24

Ceffyl schreef:
Sheran schreef:

Volgend mij vroeg je net iets over een föhn. Ik heb hem het laatste kwartier opgezocht :P Is het die supersonic? Want die snap ik dus niet. Sowieso: Sonic? Droogt hij je haar met geluidsgolven? Of maakt ie gewoon een hoop herrie? Maar verder: ook zo lijkt föhnen me nog steeds niet goed voor je haar. Maar goed, ik föhn dan ook nooit. Gewoon aan de lucht laten drogen, veel beter voor je haar...

Haha ja betrapt :P Ik weet niet of ik er wel vanaf gepraat wil worden :') Het gaat indd om de SuperSonic, hij schijnt heel fijn te zijn.

Even gegoogled, maar bijna 400 euro voor een fohn :oo . Dan word je inderdaad echt serieus geflest wat mij betreft ja. Denk je echt dat je voor ruim 300 euro meer plezier aan deze föhn gaat hebben dan aan een föhn van 30 euro? Dus dat je helemaal in extase je haar staat te föhnen ofzo. Want ik ga ook niet met nat haar naar buiten in de winter, maar daar heb ik geen föhn van honderden euro's voor nodig.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:27

Allebarstens bijna 400 euro voor een fohn? En daar ga je ook nog eens bijna in de fik van. Dan heb je je huis verbrand dus die kosten komen er dan nog bij. Dus eigenlijk is de föhn gewoon nog veel duurder. Dus gewoon niet kopen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-19 19:39

Haha Marie_Anne, ik zie nu helemaal voor me hoe ze in totale extase haar haar föhnt. Als een windmachine, lang golvend haar, schudden in slow motion, en intussen 'aaah! Oooooh, jaaaaaa'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:41

Sheran schreef:
Haha Marie_Anne, ik zie nu helemaal voor me hoe ze in totale extase haar haar föhnt. Als een windmachine, lang golvend haar, schudden in slow motion, en intussen 'aaah! Oooooh, jaaaaaa'

:))

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:06

Marie_Anne schreef:
Denk je echt dat je voor ruim 300 euro meer plezier aan deze föhn gaat hebben dan aan een föhn van 30 euro?

Ja, precies.
Neem een voorbeeld aan mij. Ik kan met een fohn van 1 euro ook al mijn haar droog krijgen :))

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:39

Amado7 schreef:
Allebarstens bijna 400 euro voor een fohn? En daar ga je ook nog eens bijna in de fik van. Dan heb je je huis verbrand dus die kosten komen er dan nog bij. Dus eigenlijk is de föhn gewoon nog veel duurder. Dus gewoon niet kopen

Neem gewoon een kort pittig kapsel, heb je helemaal geen föhn nodig.