M_D_H schreef:Daarom heb ik nu een speciale haarhanddoek en douch ik alleen savonds als mijn haar in de nacht kan drogen
Die heb ik ook maar vind het een onding. Fohn de boel liever.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
witroosje schreef:Sheran schreef:@Witroosje: is dat die Kip? Ik zie ze alleen maar in kindermaten, die leeg me idd ook ideaal
@MB: respect voor jou. Mijn haar is gelukkig steil. Wel lang en veel, maar steil.
Deze heb ik! Ook in het grijs: https://www.decathlon.nl/p/warme-rijbro ... c=BORDEAUX
MarcoBorsato schreef:M_D_H schreef:Daarom heb ik nu een speciale haarhanddoek en douch ik alleen savonds als mijn haar in de nacht kan drogen
Die heb ik ook maar vind het een onding. Fohn de boel liever.
Sheran schreef:Gebruik je nu ook een föhn? Wat zou de Supersonic toevoegen?
Ik fiets er ook even tussendoor met eentje waarbij ik bijna per direct op de fiets wil springen om er een te halen: een dikke fleece rijlegging. Vooral omdat ik nu zoveel zin heb om het even goed warm te hebben (verwarming is kapot, dus dat zal mijn beeld misschien iets vertekenen). Maar ik ben een koukleum en heb het altijd koud bij de paarden. Zo'n legging lijkt me dan heerlijk...
Nikass schreef:Sheran schreef:Gebruik je nu ook een föhn? Wat zou de Supersonic toevoegen?
Ik fiets er ook even tussendoor met eentje waarbij ik bijna per direct op de fiets wil springen om er een te halen: een dikke fleece rijlegging. Vooral omdat ik nu zoveel zin heb om het even goed warm te hebben (verwarming is kapot, dus dat zal mijn beeld misschien iets vertekenen). Maar ik ben een koukleum en heb het altijd koud bij de paarden. Zo'n legging lijkt me dan heerlijk...
Een gewone legging van nog geen tientje bij de HEMA of c&a onder je rijbroek doen werkt prima!
Edit: het hele concept rijbroek is onzin, met de Skinny jeans van tegenwoordig
Ceffyl schreef:Haha ja betraptIk weet niet of ik er wel vanaf gepraat wil worden
Het gaat indd om de SuperSonic, hij schijnt heel fijn te zijn.
Sheran schreef:Ja lopen jullie me lekker een broek aan te smerenGoed bezig zijn jullie!
Want omdat we in dit topic zitten: die föhn is wel echt buiten verhouding duur. Voor dat geld wil ik best eventjes met nat haar rondlopen. Je went ook best aan slapen met nat haar. En föhnen, ook met dit supersonische ding, blijft gewoon niet goed voor je haar. Als je later nog een fijne bis wil overhouden moet je toch alvast maar starten met aan de lucht drogen. Ook fijner voor op reis.
Ceffyl schreef:Sheran schreef:
Volgend mij vroeg je net iets over een föhn. Ik heb hem het laatste kwartier opgezochtIs het die supersonic? Want die snap ik dus niet. Sowieso: Sonic? Droogt hij je haar met geluidsgolven? Of maakt ie gewoon een hoop herrie? Maar verder: ook zo lijkt föhnen me nog steeds niet goed voor je haar. Maar goed, ik föhn dan ook nooit. Gewoon aan de lucht laten drogen, veel beter voor je haar...
Haha ja betraptIk weet niet of ik er wel vanaf gepraat wil worden
Het gaat indd om de SuperSonic, hij schijnt heel fijn te zijn.
Amado7 schreef:Allebarstens bijna 400 euro voor een fohn? En daar ga je ook nog eens bijna in de fik van. Dan heb je je huis verbrand dus die kosten komen er dan nog bij. Dus eigenlijk is de föhn gewoon nog veel duurder. Dus gewoon niet kopen