Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anjali schreef:Isabel schreef:Pff, echt een naaistreek. Ik ook zoiets meegemaakt met mijn ex. Wilde even een “pauze” in onze relatie. Bleek dus achteraf dat ze die “pauze” wilde om uit te vogelen of het met een ander wat zou worden. En mij dan dus aan het lijntje gehouden voor het geval het niks werd met de ander. Heel naar.
Dit is echt schering en inslag.Zo gaat zoiets.Jammer maar toedeloe dan zou ik zeggen....Geen tijd meer aan verknoeien.
speedfiets_2 schreef:Ts ik wil even zeggen dat ik respect voor je heb. Je bent zo geduldig geweest en gaf hem alle ruimte. Je hebt dit niet verdiend. Ik hoop dat je vlug je rust weer kan vinden en je liefde kan geven aan iemand die het wel verdiend.
meggiemeg schreef:Dan komt hij eindelijk met de reden waarom hij geen gevoelens meer voelde voor jou, die heeft hij inmiddels voor een ander. Het is echt respectloos om je zo lang daar mee aan het lijntje te houden, wat hebben die 11 jaar dan uberhaupt voor hem betekend?
Gini schreef:meggiemeg schreef:Dan komt hij eindelijk met de reden waarom hij geen gevoelens meer voelde voor jou, die heeft hij inmiddels voor een ander. Het is echt respectloos om je zo lang daar mee aan het lijntje te houden, wat hebben die 11 jaar dan uberhaupt voor hem betekend?
Nee, zo mag je ook weer niet denken. Het is niet omdat het einde niet fraai is, dat je meteen 11 jaar in twijfel moet trekken. Het is niet omdat een relatie uitgaat dat ineens de hele relatie niets meer voorstelt.
Storm schreef:Bij haar blijven slapen... Op het slaapkamertje bij haar ouders thuis. Nou lekker dan
meggiemeg schreef:Gini schreef:
Nee, zo mag je ook weer niet denken. Het is niet omdat het einde niet fraai is, dat je meteen 11 jaar in twijfel moet trekken. Het is niet omdat een relatie uitgaat dat ineens de hele relatie niets meer voorstelt.
Als jij 11 jaar lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld dan moet dat iets betekenen, anders kan je dat geen 11 jaar met elkaar, als je dan nu niet eens de ballen hebt om eerlijk te zijn dan vraag ik me af wat het dan geweest is 11 jaar lang, dan moet je elkaar toch goed genoeg kennen om eerlijk te kunnen en durven zijn. Je hebt van elkaar gehouden dan moet je de ander niet zo willen kwetsen op deze manier. Daarom vraag ik me dat dan af, hoe diep heeft het gezeten? 11 jaar zet je niet zomaar aan de kant zonder er voor te gaan, zeker niet als je de stappen hebt genomen samen als geregistreerd partnerschap en een huis samen kopen.