Mijn partner houdt niet meer van me..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Mijn partner houdt niet meer van me..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:28

Wat verschrikkelijk TS, heel erg veel sterkte. Enige goede hieraan is dat je nu wel duidelijkheid hebt van hoe en wat, maar wat een trap moet dit zijn joh. Nogmaals veel sterkte en m'n inbox staat open voor je!

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 15:46

Iedereen heel erg bedankt voor de overweldigende steun, erg lief.

Ik reageer even in het algemeen. Hij is naar eigen zeggen naar haar toe gegroeid doordat hij met zichzelf in de knoop zat. Hij had al een jaar gevoelens voor haar en hij is daar nu blijkbaar voor gezwicht ofzo.. Door het opkroppen van heeft hij de stoornis en depressie ontwikkeld. Drie weken geleden hebben ze voor het eerst samen afgesproken, gezoend. Vorige weekend is hij bij haar blijven slapen en hebben ze seks gehad. Er zijn dus echt dingen gebeurd die veel te ver zijn gegaan..

Dit is gewoon niet goed te praten. Depressie, burn-out, angststoornis of quarter-life crisis, hij is nog altijd verantwoordelijk voor zijn acties.

Zoals Bloodymary al zegt, hopelijk maakt dit het verlies iets dragelijker. Ik walg gewoon van hem nu, een meisje van 17.. Wat moet je er mee in godsnaam. Zet je daar nou echt je relatie van 11 jaar voor op het spel.

Ik voel me ontzettend verdrietig, vernederd, boos, gekwetst. Deze drie maanden waren ontzettend zwaar, waarom mij zo aan het lijntje houden.. Ik heb het altijd voor hem opgenomen en geprobeerd hem de ruimte te geven, te steunen waar nodig.. Omdat ik zo veel van hem hou.. Wat dacht hij wel niet..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:49

Wat een zak hooi :r. Bah.

Sterkte :*.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:56

Ik heb er geen woorden voor, bah. Ik wens jou heel veel sterkte TS, een hele dikke knuffel. Hoe cliché het ook klinkt, ik ga het toch zeggen; Hij is jou overduidelijk niet waard.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:05

anjali schreef:
Isabel schreef:
Pff, echt een naaistreek. Ik ook zoiets meegemaakt met mijn ex. Wilde even een “pauze” in onze relatie. Bleek dus achteraf dat ze die “pauze” wilde om uit te vogelen of het met een ander wat zou worden. En mij dan dus aan het lijntje gehouden voor het geval het niks werd met de ander. Heel naar.

Dit is echt schering en inslag.Zo gaat zoiets.Jammer maar toedeloe dan zou ik zeggen....Geen tijd meer aan verknoeien.

Ja inderdaad. Misschien maakt het het voor TS ook makkelijker nu om verder te gaan. Nu er een duidelijk reden is zeg maar.

Muiz
Moderator Algemeen

Wauw Ts wat een debiele wending. Ik las al een tijdje mee maar deze zag ik echt niet aankomen maar jij waarschijnlijk ook niet :(:)

Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk komt er iemand op je pad die wel eerlijk is en je geeft wat je verdiend! :*

xPabloBokt
Fotograaf

Wat een smerige actie van hem, bah. Dikke knuffel TS en wees trots op jezelf hoe je het gedaan hebt. Hij verdient jou niet :(:)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:07

Goh, dit had ik niet verwacht, wat een hork.

Heel veel sterkte ermee, dit heb je niet verdiend :(:)

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:08

Tja ... Dáár kwam zijn depressie dus vandaan. Het niet durven opbiechten. Erg zwak, maar goed, jij hebt nu tenminste eindelijk 100% duidelijkheid.
Eerlijk gezegd ben ik niet erg verbaasd over deze uitkomst. Hoe je het ook wendt of keert, hij heeft eerder aangegeven dat zijn gevoel voor jou weg was. Misschien dat hij zelfs hoopte dat de verliefdheid op dat meisje een bevlieging was, en dat zijn gevoel voor jou terug zou komen. Neemt niet weg dat hij eerlijk naar jou had moeten zijn over het feit dat hij gevoelens had voor iemand anders, in plaats van zich te verschuilen achter zijn depressie.

Had het overigens wat uitgemaakt als dat meisje rond de 20 was ipv 17?

Hoe dan ook, nu kun je de praktische zaken voortvarend aan gaan pakken. Schoon schip maken. Tijd voor actie. Neem daarbij gerust de tijd en ruimte om je woede te voelen en uiten (schrijf hem bijv. een pittige afscheidsbrief) maar blijf niet hangen in wrok. Het gaat nu om jou en jouw toekomst, je hebt je hele leven nog voor je!
Sterkte ...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:14

Bij haar blijven slapen... Op het slaapkamertje bij haar ouders thuis. Nou lekker dan :')
TS, afschuwelijk voor je. Maar jou valt niks te verwijten. Hij is compleet oneerlijk tegen je geweest, depressie, ammehoela!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:17

tsja, het klinkt l*llig maar ergens had ik dit wel verwacht. Het feit dat hij je zou aan het lijntje hield.. hij had nog zijn escape en vertrouwde veilige haven bij jou.

Maakt het niet minder rot natuurlijk. Hoop dat je snel dit een plekje kan geven en je leven kan oppakken. Zo iemand verdien je ook niet. Je verdient veeeeel beter.

Sterkte komende tijd

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:21

Hij zei geen gevoelens meer te hebben en wilde afstand / geen relatie.. Dan zijn helaas dit soort dingen te verwachten al had hij natuurlijk gewoon eerlijk moeten zijn, misschien vond hij het lastig dat jij nog graag verder met hem wilde. Dat maakt het niet minder rot voor jouw gevoel! Sterkte ermee en lekker verder gaan met op andere dingen focussen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:27

Wat een l*l... Veel meer heb ik er niet op te zeggen. Veel sterkte!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:28

Mwa, als jij al een jaar rondloopt met gevoelens voor een ander, en vervolgens zwicht terwijl je t niet netjes uit hebt gemaakt, en dus iemand aan het lijntje houdt, dan ben je imo een zak hooi.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:45

Ts ik wil even zeggen dat ik respect voor je heb. Je bent zo geduldig geweest en gaf hem alle ruimte. Je hebt dit niet verdiend. Ik hoop dat je vlug je rust weer kan vinden en je liefde kan geven aan iemand die het wel verdiend.

Esmee_RSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 16:52

speedfiets_2 schreef:
Ts ik wil even zeggen dat ik respect voor je heb. Je bent zo geduldig geweest en gaf hem alle ruimte. Je hebt dit niet verdiend. Ik hoop dat je vlug je rust weer kan vinden en je liefde kan geven aan iemand die het wel verdiend.

Nou, wil echt net het zelfde zeggen. Ik vind dit zo vreselijk rot voor je :(:)
Mocht je behoefte hebben aan een luisterend oor mag je mij altijd pb'en (en ik denk nog veel meer anderen in dit topic ook) <3

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:10

Ja, ts, je bent\was veel te goed! Ga nu maar eens voor jezelf kiezen!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:11

Dan komt hij eindelijk met de reden waarom hij geen gevoelens meer voelde voor jou, die heeft hij inmiddels voor een ander. Het is echt respectloos om je zo lang daar mee aan het lijntje te houden, wat hebben die 11 jaar dan uberhaupt voor hem betekend?
Ik hoop dat je dit snel een plek kan geven en dat je weer verder kan met waar je al mee bezig was, het oppakken van je eigen leven.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:19

meggiemeg schreef:
Dan komt hij eindelijk met de reden waarom hij geen gevoelens meer voelde voor jou, die heeft hij inmiddels voor een ander. Het is echt respectloos om je zo lang daar mee aan het lijntje te houden, wat hebben die 11 jaar dan uberhaupt voor hem betekend?

Nee, zo mag je ook weer niet denken. Het is niet omdat het einde niet fraai is, dat je meteen 11 jaar in twijfel moet trekken. Het is niet omdat een relatie uitgaat dat ineens de hele relatie niets meer voorstelt.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:20

Niet omdát het uitgaat, maar wel de manier waarop. Respectloos. Jij verdient beter!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:24

Gini schreef:
meggiemeg schreef:

Nee, zo mag je ook weer niet denken. Het is niet omdat het einde niet fraai is, dat je meteen 11 jaar in twijfel moet trekken. Het is niet omdat een relatie uitgaat dat ineens de hele relatie niets meer voorstelt.

Als jij 11 jaar lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld dan moet dat iets betekenen, anders kan je dat geen 11 jaar met elkaar, als je dan nu niet eens de ballen hebt om eerlijk te zijn dan vraag ik me af wat het dan geweest is 11 jaar lang, dan moet je elkaar toch goed genoeg kennen om eerlijk te kunnen en durven zijn. Je hebt van elkaar gehouden dan moet je de ander niet zo willen kwetsen op deze manier. Daarom vraag ik me dat dan af, hoe diep heeft het gezeten? 11 jaar zet je niet zomaar aan de kant zonder er voor te gaan, zeker niet als je de stappen hebt genomen samen als geregistreerd partnerschap en een huis samen kopen.
Laatst bijgewerkt door meggiemeg op 26-02-20 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 17:25

Storm schreef:
Bij haar blijven slapen... Op het slaapkamertje bij haar ouders thuis. Nou lekker dan :')

Dit ja.. Ben er zo misselijk van. De hele nacht heb ik het voor me gezien. Gadverdamme, walgelijk.

Tjah leeftijdsgenoot of niet, het had waarschijnlijk niet veel uitgemaakt. Het is alleen zo'n totaal andere levensfase.. Ik snap het niet, maar dat heb ik met de hele situatie.. ;(

Het is inderdaad de manier waarop.. Waarom heeft hij gedurende het jaar nooit zijn twijfel uitgesproken, dan hadden we eraan kunnen werken. Waarom in die drie maanden niet eerder toegegeven. Ik heb hem diverse malen gevraagd of er een ander was, zelfs specifiek twee keer haar naam genoemd omdat het me niet lekker zat. Ik heb net van m'n ex-schoonouders gehoord dat ze bepaalde dingen waren gaan opvallen wat niet klopte, zij hebben hem geconfronteerd en toen heeft hij opgebiecht. Als zij hem niet hadden geconfronteerd, hoe veel langer had dit dan nog gespeeld.. En waarom het dan niet eerst afronden met mij, voor gelijk bij haar het bed in te duiken..

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:26

blubblabhoi schreef:
En waarom het dan niet eerst afronden met mij, voor gelijk bij haar het bed in te duiken..

Het is inderdaad erg goedkoop, van allebei, dan kan je nog zeggen zij is nog maar 17, maar toch dan weet je wel dat hij een relatie heeft en dat je dat niet zomaar doet.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:36

meggiemeg schreef:
Gini schreef:

Als jij 11 jaar lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld dan moet dat iets betekenen, anders kan je dat geen 11 jaar met elkaar, als je dan nu niet eens de ballen hebt om eerlijk te zijn dan vraag ik me af wat het dan geweest is 11 jaar lang, dan moet je elkaar toch goed genoeg kennen om eerlijk te kunnen en durven zijn. Je hebt van elkaar gehouden dan moet je de ander niet zo willen kwetsen op deze manier. Daarom vraag ik me dat dan af, hoe diep heeft het gezeten? 11 jaar zet je niet zomaar aan de kant zonder er voor te gaan, zeker niet als je de stappen hebt genomen samen als geregistreerd partnerschap en een huis samen kopen.

Uiteraard, wat hij gedaan heeft is onvergeeflijk, maar dat wil niet zeggen dat hij nooit van TS gehouden heeft of dat hij vanaf het begin oneerlijk is geweest.
Voor de rest kan er ook met mijn hoofd niet bij hoor, dat je iemand zo moedwillig kunt kwetsen. Maar ik denk niet dat TS nu 11 jaar in vraag moet stellen.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 17:40

Het aller ergste is nog, dat hij gister met krokodillentranen heeft lopen verkondigen dat het hem niet lukt de knoop door te hakken. Dat hij te veel twijfels heeft, dat hij me niet kwijt wil. Dat hij me echt in november ten huwelijk wilde vragen. Hoe kun je dan twee maanden later vreemd gaan. Ik kan er met m'n kop niet bij. Uit al z'n acties blijkt dat hij al gekozen heeft, hij kan alleen niet eerlijk zijn tegenover zichzelf.