Rust zacht roby, en voor alle familie en vrienden heel veel sterkte. Er is weer een mooie ster bijgekomen aan de hemel
jobamara
Geplaatst: 14-11-19 18:18
Gecondeleerd , heel veel sterkte voor haar man en dochters en natuurlijk ook voor familie en vrienden. Hoop dat alle kaarsjes jullie wat steun kunnen geven.
kinel
Geplaatst: 14-11-19 18:19
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
Julia
Geplaatst: 14-11-19 18:21
Prachtig geschreven, MB. Roby en jij lijken op elkaar, allebei zo sterk en zelfs in de meest verdrietige berichten nog een snufje humor. Ik ben blij dat Roby zo’n fijne vriendin als jou heeft mogen kennen.
Lieve, mooie, dappere Roby, wat vind ik het lastig te lezen dat aan jouw leven veel te vroeg een einde heeft moeten komen. Ik had je zoveel meer tijd gegund. Ik hoop dat, waar je nu ook bent of zijn wilt, er vrede, liefde en fijne dingen zijn.
Ik wil alle familieleden, naasten, vrienden/vriendinnen, kennissen en eenieder die zich op welke manier dan ook verbonden voelde met Roby, heel veel kracht, liefde en sterkte toewensen in deze moeilijke periode. Er wordt door enorm veel mensen aan jullie gedacht.
Marcella
Geplaatst: 14-11-19 18:23
Heel veel sterkte.
Siers83
Geplaatst: 14-11-19 18:23
MB prachtig gescrhreven.
Iedereen die haar lief had, heel veel sterkte
Paardennamen
Geplaatst: 14-11-19 18:24
Roby rust zacht ⭐
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor haar familie en vrienden
DaniellaF
Geplaatst: 14-11-19 18:30
Zoals ik eerder al geen woorden had om troost of hoop te bieden, heb ik ze nu ook niet. Dit is gewoon zo oneerlijk...
I'm already there Take a look around I'm the sunshine in your hair I'm the shadow on the ground I'm the whisper in the wind I'm your imaginary friend And I know I'm in your prayers I'm already there Don't make a sound I'm the beat in your heart I'm the moonlight shining down I'm the whisper in the wind And I'll be there until the end Can you feel the love that we share? Oh, I'm already there We may be a thousand miles apart But I'll be with you wherever you are
Haar topic als stille meelezer meegevolgd en meegeleefd. Zo oneerlijk, dat haar familie nu zonder haar verder moet. Heel veel sterkte voor alle familie, vrienden en allen die haar lief hadden.
Ik hoop dat haar famile via dit topic zullen zien hoeveel mensen Roby geraakt heeft in het afgelopen jaar met haar optimisme, positiviteit en ook haar humor.
Gecondoleerd aan een ieder die haar lief heeft gehad, een ieder die haar kende en een ieder die haar missen zal. Veel sterkte gewenst om een leven in te richten zonder Roby.
Voor haar dochters, jullie mamma was heel bijzonder en haar meest bijzondere prestatie was jullie twee prachtige meiden. Het enige waar ze zei bang voor te zijn was jullie niet te zien opgroeien en ik weet zeker dat ze stiekem altijd mee zal kijken vanuit waar ze nu is. Sterkte meiden!