Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ga dit jaar ook mijn eerste eigen kerstboom opzetten. Heb eindelijk een huis waarin er één past.Liezel1 schreef:Sem_ schreef:Zijn er hier nog mensen met tips voor een mooie kunstkerstboom? Ik zag Triumph Tree voorbijkomen, ziet er op de foto mooi uit, maar alles kan er op de foto mooi uit zien.
Daar heb ik er jarenlang ook 1 van gehad, was een prima boom!
Alleen moest dus ook nog al mijn versieringen kopen. Heb al best veel gekocht, maar volgens mij nog steeds niet genoeg. 

Morpheus81 schreef:Geweldig mooie dingen komen er alweer langs. En zoveel verschillende stijlen! Echt leuk om te zien hoe iedereen het op zijn eigen manier gezellig maakt. En wat een superslimme oplossing marrlinde![]()
Hoewel ik het eigenlijk ook nog wel erg vroeg vond, zijn ook wij dit weekend begonnen![]()
Nog niet alles is klaar, wil nog een 2e boom in de woonkamer (deze staat in onze deel/eetkamer) en wat guirlandes en verlichting langs de schouwen. Maar het begin is er weer! In de keuken hangt een hele grote versierde krans, maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt.
Gekozen voor lekker klassiek dit jaar. Past wel bij het huis.
[ [url=m/3uhDXL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GpvASN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K8HaQe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rz8JAo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt prachtig. Niet alleen je boom maar ook die eetkamer, wauw!
zie nu pas dat de kussens er nog onder liggen. Heb een rieten mand om de voet van de kerstboom.

)

Op de kaarsenpotjes staat "You had me at Hohoho" en "Santa - it's a long story"

keeyzie schreef:LWDaisy: Wat leuk zo die versieringen door het hele huis heen.
Hierbij nog foto's van mijn boom bij daglicht:
[ [url=m/Dn28xJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kPQGdR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OL5vnn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pdxCpD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Citaat:De boom is nog steeds onwijs mooi, maar voor hier toch wat te roze. (Ben de enige vrouw in dit mannen huishouden) Ik zoek eigenlijk ballen die tussen paars en bruin inzitten. Zoals ze bij jou 'savonds zijn zeg maar.
Denk dat ik naar de bekende speld zoek.
Nb Toch geen speld!
[ [url=m/CePPYB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog even bedenken met welke kleur ik het combineer