Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speurneusc schreef:en de volgende koerier aan de deur transmission, gister besteld, vandaag geleverd net als altijd en hij had ook zijn bus vol... ups was er al even na 8uur, ja die zit hier nog geen 500 meter hemelsbreed vandaan denk ik. maar de grote stille en weer pakjes doorschuiven naar misschien morgen is nog steeds post.nl jeahhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
de grote winnaar en zo helpen ze andere bedrijven ook naar de kelder
(nix tegen de bezorgers zelf, die kunnen er ook nix aan doen dat het systeem daar totaal niet werkt)
Nirvana_ schreef:Ik moest hem ook drie keer lezen, maar volgens mij staat er dat UPC en Transmission (? is dat een bedrijf?) er wel op tijd waren en pakket van PostNL is vertraagd
speurneusc schreef:Nirvana_ schreef:Ik moest hem ook drie keer lezen, maar volgens mij staat er dat UPC en Transmission (? is dat een bedrijf?) er wel op tijd waren en pakket van PostNL is vertraagd
Transmission is ook een koerier, de rode met blauwe vrachtwagentjes. Maar de 10 pakketjes (en nog wat brievenbuspakjes) die post.nl bij mij moet bezorgen is van 1 bekend dat die miss vanavond komt, maar dat is ook nog niet eens zeker, en de rest is weer onbekend grote verrassing. Als kleine ondernemen kan dat je ondergang zijn he, heb je wat klantjes, kan je niet leveren omdat post.nl zo zielig is
superpony schreef:Maar je moet wel dingen van elkaar los zien.
Ik vind meestal post.nl heel anders dan dpd en dhl. Daarbij is het bedrijf wel een ander verhaal dan de bezorgers. De bezorgers voeren alleen uit en de meesten zijn vriendelijk. Is ook niet nodig om niet vriendelijk te zijn, je moet toch je werk afmaken en met een glimlach gaat dat ook prima.
Werd vorige week ook ergens niet vriendelijk behandeld en erg vriendelijk terug blijven doen en dat werkte. Bedrijf had het ook vreselijk druk, maar mist inkomsten van grote afnemers, dus die hadden dubbel stress.
Post.nl doet dit al een tijdje en op zich weten ze nu ook al even dat dit speelt. Ondanks de 1,5m hadden ze allang iets kunnen verzinnen als bedrijf. Het is niet het kleine bakkertje om de hoek.
_San87_ schreef:Kabayo schreef:Wat ik mij af vraag. Mijn pakket ligt nu dus in Heerenveen, zo'n 10 minuutjes rijden. Hun hebben het druk, wat ik snap want ik werk bij DPD. Kan ik het pakketje dan niet zelf ophalen bij het depot weg? Scheelt hun rijden en ik hoef niet te wachten
Vraag het ze?
Kabayo schreef:Wat ik mij af vraag. Mijn pakket ligt nu dus in Heerenveen, zo'n 10 minuutjes rijden. Hun hebben het druk, wat ik snap want ik werk bij DPD. Kan ik het pakketje dan niet zelf ophalen bij het depot weg? Scheelt hun rijden en ik hoef niet te wachten