Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:44

Mocht iemand mij kunnen helpen aan een deksel voor de Blond Amsterdam Unicorn Diet voorraadpot... Ik zou er heel gelukkig van worden.

Ik heb zojuist de mijne laten vallen namelijk ;(

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:46

Yay i’m in! *\o/*
Ga mezelf vanavond voorstellen als ik tijd heb! (Nu aan t werk)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:09

Oh yes !! Topic.
Hoop dat ik nog op tijd ben.

Vorig jaar voor het eerst. Maar zo ontzettend genoten <3

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:16

Wow wat is dit topic hard gegaan.
Ik zag net dat ik op de lijst sta, dus dan wordt het tijd om mijzelf voor te stellen:

Ik ben Mandy en woon vlak bij Rotterdam. In het dagelijks leven ben ik verpleegkundige. Ik werk als zzp-er dus ik kom dan ook in verschillende settings terecht.

Ik heb 2 paarden Klaas van 25 en Omerci van 5.

Naast paarden vind ik het ook erg leuk om te voetballen of golfen. Afspreken met vrienden (veelal van de paarden) is ook altijd leuk.

Ik doe voor het eerst met deze actie mee en heb dan ook weinig tops en flops en laat mij volkomen verrassen.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:18

Saul schreef:
Oh yes !! Topic.
Hoop dat ik nog op tijd ben.

Vorig jaar voor het eerst. Maar zo ontzettend genoten <3

Nu moeten we tot vanavond wachten of we nog mee mogen doen. :7
Ik was het topic van 2018 nog aan het volgen maar daar gebeurde niks meer. :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 13:24

Citaat:
Secret Santa Beheer mededeling

Ik heb inmiddels al weer zoveel pb's in mijn inbox staan dat ik de inschrijvingen ga sluiten ivm het bereiken van het maximum aantal deelnemers. Ik ga vanavond alles verwerken en de mensen die op eventueel een wachtlijst komen hierover informeren.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:26

Hoi ik ben Elisa, samenwonend (in een caravan, maar m'n huis schiet al op :Y))
Inmiddels al 31 jaar oud -O- Werkend op de radiotherapie in Alkmaar.
Mijn vriend moet mijn aandacht delen met m'n lieve merrie Casciana (Cas is dol op roze).
Verder hebben we nog een kat, Finn. Hij is niet helemaal goed denken we 8)7 :')
En verder staat er denk ik genoeg op bokt over mij en wanneer je ergens over twijfelt kan Leo je misschien uit de brand helpen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:27

Dus we zitten al vol? :wow:

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:28

Bellatrix schreef:

3 september is ook een mooie datum. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:28

Nieuw record := :oo

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 13:31

Giolli schreef:
Bellatrix schreef:

3 september is ook een mooie datum. :')

Klopt we hebben er 100 ja

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:31

|( |(

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 13:32

Saul schreef:
|( |(

Ik durf niet exact te zeggen welke pb's daar in vallen en welke net niet meer. Dat ga ik vanavond bekijken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:33

Er vallen altijd wel wat mensen weg...misschien kan je nog meedoen...

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:33

Even voorstellen *\o/*

Ik ben Lara, 21 jaar. Ik woon tussen Zwolle en Amersfoort, maar ben regelmatig in Friesland bij mijn ouders te vinden. Dit is het eerste jaar dat ik meedoe, vorig jaar wel een beetje mee gespiekt al en al langer bekend met het concept. Ik ben sinds dit jaar afgestudeerd en werk in het ziekenhuis waar ik de hele dag röntgenfoto's maak. Sommigen vinden het saai klinken maar ik vind het onwijs leuk want elke foto is weer anders. Zo kan ik ook op de SEH foto's maken en de eerste zijn die ziet wat er mis is (al mag ik ze niet beoordelen :+ maar ik leer heel graag over wat ik kan zien) of sta ik op OK waar ik foto's maak tijdens het recht zetten van botten of soms voor het verwijderen van nierstenen, om het heel kort te zeggen.

Sinds kort heb ik mijn eigen huisje, dus leuke spulletjes voor in huis zijn altijd welkom. Uitzet en glazen en mokken heb ik wel al redelijk. Alhoewel ik zo'n mooie mok van de hema heb waarvan ik al heel lang roep dat er eens een tweede van moet komen. Zal hier nog wat afbeeldingen toevoegen waar ik qua kleuren heen wil. Kussens en kleedjes heb ik in principe genoeg, maar verder is het best kaal :o Er nog geen eens een klok aan de muur op het moment := Maar die heb ik hopelijk voor december wel :') Plantjes vind ik ook leuk maar moet maar net kunnen met verzenden. Ze moeten niet dagelijks water nodig hebben want dan gaan ze dood :') Ik heb geen bad, maar vind douchespulletjes wel leuk.

Ik heb 2 grasparkietjes van 4 jaar oud die elkaar en mij gezelschap houden, die eten graag van die sticks van prestige en slopen verder graag alles wat ze slopen kunnen dus ik zoek regelmatig wat takjes op waar ze aan knagen. Mocht je toevallig takken snoeien :') Verder geen huisdieren, maar ik hoop zodra mn tuin op orde is er wat bij te kunnen doen. Mijn tuin is enorm maar momenteel echt een ramp nog dus met tuinspulletjes zou je me nog niet direct blij maken (de herinnering dat ik er iets aan moet gaan doen zeg maar := ). Eventueel zaadjes voor leuke bloemetjes die vlinders en bijen of hommels aantrekken voor volgend jaar misschien wel.

Paardrijden doe ik (nog) niet echt, ik wil het binnenkort weer oppakken maar momenteel niet mee bezig. Dus paardenspulletjes maak je me niet zo zeer blij mee.
Lezen doe ik graag, maar ik ben wel een beetje eenkennig := Heb wel een lijstje van boeken die ik nog wil dus die post ik hier een andere keer. Een mooi boek over mijn vakgebied (mocht je zoiets tegenkomen wel :') ) is altijd leuk.

Ik speel graag spelletjes! Ben actief weerwolver hier op bokt maar even goed kaart of bord spelletjes. Munchkin bijvoorbeeld vind ik heel leuk, daar heb ik het basisspel al van maar een leuke uitbreiding is welkom.
Ik ben dol op dubbelzoute dropjes en andere snoepjes. Koekjes vaak iets minder. Thee drink ik graag maar geen losse thee en meestal geen groene tenzij het ijsthee is :')
Speuren vind ik hartstikke leuk, wat mij part zet je een hele speurtocht uit om een hint te vinden. Je mag mn nummer krijgen via de leiding als je me anoniem smsjes wil sturen of wat dan ook, heb ik allemaal geen probleem mee maar zet ik niet openbaar hier :o

Tops; Zie hierboven en de rest van de aankomende posts :') Kleurtjes zoals deze groen, groen, roze, roze, blauw, blauw . Een zakje dubbelzoutje dropjes is sowieso punten scoren.
Flops; Make-up, nagellak, fel roze, okergeel knutseldingen of bulletjournal dingen (die ligt in de kast te verstoffen)

Oh en voor in huis, deze kamer zag ik bij de ikea en vind ik echt onwijs mooi <3 (enkel het vloerkleed en de gele kussens niet per se maar de rest echt fan van). Dus dat is een beetje de richtlijn voor waar ik heen wil in mn huisje, voor het beeld erbij :D
Afbeelding

Afbeelding

Zo dan maar eens :')

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:35

ynskek schreef:
Saul schreef:
|( |(

Ik durf niet exact te zeggen welke pb's daar in vallen en welke net niet meer. Dat ga ik vanavond bekijken.

Heb de pb echt net pas gestuurd dus vrees er voor :P
Dan ga ik duimen draaien voor afhakers O:)

En anders kijk ik gewoon mee vanaf de zijlijn :)

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 13:43

Ook ik zal me even voorstellen
Marissa Rovers 43 jaar. Ik heb 2 dochters van 13 en 15.
We hebben een Schotse collie Bailey en 2 ponys. Een D-pony en een shetlander. De laatste verwacht volgend jaar een veulentje

Lezen heb ik echt een hekel aan.
Zeepjes maak je me niet blij mee ivm allergie en make-up gebruik ik ook niet. Sokken heb ik genoeg evenals leuke mokken.
Voor de rest ach joh..vind het super leuk om weer mee te doen en laat me graag verrassen.
Dropjes mjammie en chocolade maar met melkchocolade maak je me niet blij.
Tweedehands geen probleem

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:08

Ik ga er van uit dat ik nog wel mee kon doen, voor 7 uur vanmorgen gereageerd. Lijkt mij dus ruim op tijd, want anders was er al wel eerder gezegd dat het niet meer kon.

Ik ben 40, en in het bezit van 1 paard. Verder 1 grote hobby: duiken, en dan ook op alle vlakken.

Flops: makeup, geurtjes, iets om de voeten en iets op de vensterbank.

Top: karamel zeezout chocolade, tweedehands buitenlandse paardenboeken (Nederlandse boeken heb ik al enorm veel) en boeken over duiksport, onderwaterleven, onderwaterfotografie (Nederlands en buitenlands). Alles mag in alle talen, van Frans tot Engels tot Duits.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:12

Saul schreef:
ynskek schreef:

Heb de pb echt net pas gestuurd dus vrees er voor :P
Dan ga ik duimen draaien voor afhakers O:)

En anders kijk ik gewoon mee vanaf de zijlijn :)

In de afgelopen drie jaar dat ik mede organisator ben heb ik altijd wel minstens 3 afvallers gehad :)

Ik vermoed dat we zo snel vol zitten omdat we een limiet hebben gesteld, vorig jaar hadden we totaal geen limiet en bleven we steken op 133 mensen :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:13

germie schreef:
Ik ga er van uit dat ik nog wel mee kon doen, voor 7 uur vanmorgen gereageerd. Lijkt mij dus ruim op tijd, want anders was er al wel eerder gezegd dat het niet meer kon.

Ik ben 40, en in het bezit van 1 paard. Verder 1 grote hobby: duiken, en dan ook op alle vlakken.

Top: karamel zeezout chocolade, tweedehands buitenlandse paardenboeken (Nederlandse boeken heb ik al enorm veel) en boeken over duiksport, onderwaterleven, onderwaterfotografie (Nederlands en buitenlands). Alles mag in alle talen, van Frans tot Engels tot Duits.

Ligt er aan hoeveel mensen er vannacht nog gereageerd hebben :') _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:17

M_D_H schreef:
germie schreef:

Ligt er aan hoeveel mensen er vannacht nog gereageerd hebben :') _O-

Zou zomaar kunnen dat je op de wachtlijst staat.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:28

Ik sta (gelukkig) al op de lijst, dus zal me ook even voorstellen, ik ben Charlotte, 31 jaar, heb 2 kinderen en 3 honden. Mijn vorige SS's hebben me erg blij gemaakt met hun pakketje.

Iets te snoepen is altijd top (voor ons of voor de hondjes) en verder kom ik vast nog wel op de leuk ideeen in het topic. (losse) thee, honingstaafjes, kandij wordt ook zeker gewaardeerd.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:45

Wauw nu al vol, dat is snel gegaan zeg! *\%/* :=

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:46

Ik zal mij hier ook kort voorstellen met een paar tips.

Arianne, wordt in oktober alweer 26 jaar. Geregistreerd partnerschap met mijn vriend, huis gekocht in Drenthe (Emmen/Coevorden).

Huis wordt industrieel ingericht. En krijgt een bad <3 ohja en een vrij grote tuin. Hebben 430 m2 grond :') geen idee nog wat wij daar precies mee gaan doen.

In 2020 staat er gezinsuitbreiding op de planning, in de vorm van een Duitse Herder puppy.

Geen theedrinker en geen koffiedrinker. Warme choco en ice tea green daarentegen :9.

Bij voorkeur geen eten of snacks. Zodra we gesetteld zijn in ons huisje ga ik beginnen met PT. :o ben mijn thuissportattributten al aan het uitbreiden (nu al skeelers en een fitness hoelahoop).

Paardloos, ook geen bijrijdpaard oid.

Veel liefde voor mijn auto: mazda mx5. Rij/tour er ook graag mee.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:48

Oh ja, mijn paard heeft ook alles al wat er te wensen valt.
Koffie drink ik ook niet, maar dat geef je toch ook niet als kado weg? Nog nooit van gehoord. Thee wel (best raar eigenlijk, waarom zou koffie niet kunnen voor liefhebbers, bier geef je ook wel weg en wijn. Maar nooit koffie gegeven).