Ik heb zojuist de mijne laten vallen namelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Werkend op de radiotherapie in Alkmaar.

maar ik leer heel graag over wat ik kan zien) of sta ik op OK waar ik foto's maak tijdens het recht zetten van botten of soms voor het verwijderen van nierstenen, om het heel kort te zeggen.
Er nog geen eens een klok aan de muur op het moment
Maar die heb ik hopelijk voor december wel
Plantjes vind ik ook leuk maar moet maar net kunnen met verzenden. Ze moeten niet dagelijks water nodig hebben want dan gaan ze dood
Ik heb geen bad, maar vind douchespulletjes wel leuk.
Verder geen huisdieren, maar ik hoop zodra mn tuin op orde is er wat bij te kunnen doen. Mijn tuin is enorm maar momenteel echt een ramp nog dus met tuinspulletjes zou je me nog niet direct blij maken (de herinnering dat ik er iets aan moet gaan doen zeg maar
). Eventueel zaadjes voor leuke bloemetjes die vlinders en bijen of hommels aantrekken voor volgend jaar misschien wel.
Heb wel een lijstje van boeken die ik nog wil dus die post ik hier een andere keer. Een mooi boek over mijn vakgebied (mocht je zoiets tegenkomen wel
) is altijd leuk.

Kleurtjes zoals deze groen, groen, roze, roze, blauw, blauw . Een zakje dubbelzoutje dropjes is sowieso punten scoren.
(enkel het vloerkleed en de gele kussens niet per se maar de rest echt fan van). Dus dat is een beetje de richtlijn voor waar ik heen wil in mn huisje, voor het beeld erbij 

Saul schreef:ynskek schreef:
Ik durf niet exact te zeggen welke pb's daar in vallen en welke net niet meer. Dat ga ik vanavond bekijken.
Heb de pb echt net pas gestuurd dus vrees er voor
Dan ga ik duimen draaien voor afhakers![]()
En anders kijk ik gewoon mee vanaf de zijlijn

germie schreef:Ik ga er van uit dat ik nog wel mee kon doen, voor 7 uur vanmorgen gereageerd. Lijkt mij dus ruim op tijd, want anders was er al wel eerder gezegd dat het niet meer kon.
Ik ben 40, en in het bezit van 1 paard. Verder 1 grote hobby: duiken, en dan ook op alle vlakken.
Flops: makeup, geurtjes, iets om de voeten en iets op de vensterbank.
Top: karamel zeezout chocolade, tweedehands buitenlandse paardenboeken (Nederlandse boeken heb ik al enorm veel) en boeken over duiksport, onderwaterleven, onderwaterfotografie (Nederlands en buitenlands). Alles mag in alle talen, van Frans tot Engels tot Duits.
M_D_H schreef:germie schreef:Ik ga er van uit dat ik nog wel mee kon doen, voor 7 uur vanmorgen gereageerd. Lijkt mij dus ruim op tijd, want anders was er al wel eerder gezegd dat het niet meer kon.
Ik ben 40, en in het bezit van 1 paard. Verder 1 grote hobby: duiken, en dan ook op alle vlakken.
Flops: makeup, geurtjes, iets om de voeten en iets op de vensterbank.
Top: karamel zeezout chocolade, tweedehands buitenlandse paardenboeken (Nederlandse boeken heb ik al enorm veel) en boeken over duiksport, onderwaterleven, onderwaterfotografie (Nederlands en buitenlands). Alles mag in alle talen, van Frans tot Engels tot Duits.
Ligt er aan hoeveel mensen er vannacht nog gereageerd hebben![]()
ohja en een vrij grote tuin. Hebben 430 m2 grond
geen idee nog wat wij daar precies mee gaan doen.
.
ben mijn thuissportattributten al aan het uitbreiden (nu al skeelers en een fitness hoelahoop).