Ik heb zojuist de mijne laten vallen namelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:ynskek schreef:
Ik durf niet exact te zeggen welke pb's daar in vallen en welke net niet meer. Dat ga ik vanavond bekijken.
Heb de pb echt net pas gestuurd dus vrees er voor
Dan ga ik duimen draaien voor afhakers![]()
En anders kijk ik gewoon mee vanaf de zijlijn
germie schreef:Ik ga er van uit dat ik nog wel mee kon doen, voor 7 uur vanmorgen gereageerd. Lijkt mij dus ruim op tijd, want anders was er al wel eerder gezegd dat het niet meer kon.
Ik ben 40, en in het bezit van 1 paard. Verder 1 grote hobby: duiken, en dan ook op alle vlakken.
Flops: makeup, geurtjes, iets om de voeten en iets op de vensterbank.
Top: karamel zeezout chocolade, tweedehands buitenlandse paardenboeken (Nederlandse boeken heb ik al enorm veel) en boeken over duiksport, onderwaterleven, onderwaterfotografie (Nederlands en buitenlands). Alles mag in alle talen, van Frans tot Engels tot Duits.
M_D_H schreef:germie schreef:Ik ga er van uit dat ik nog wel mee kon doen, voor 7 uur vanmorgen gereageerd. Lijkt mij dus ruim op tijd, want anders was er al wel eerder gezegd dat het niet meer kon.
Ik ben 40, en in het bezit van 1 paard. Verder 1 grote hobby: duiken, en dan ook op alle vlakken.
Flops: makeup, geurtjes, iets om de voeten en iets op de vensterbank.
Top: karamel zeezout chocolade, tweedehands buitenlandse paardenboeken (Nederlandse boeken heb ik al enorm veel) en boeken over duiksport, onderwaterleven, onderwaterfotografie (Nederlands en buitenlands). Alles mag in alle talen, van Frans tot Engels tot Duits.
Ligt er aan hoeveel mensen er vannacht nog gereageerd hebben![]()