Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:37

en daarom is het een unpopulair opinion

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:38

Napie schreef:
Dat vliegtuig vertrekt ook wel zonder mij dus ik kan net zo goed meevliegen.

Dat is echt onzin. Hoe minder mensen die vlucht boeken, hoe minder vliegtuigen er vertrekken, omdat het niet rendabel is te vliegen voor een persoon.
Napie schreef:
Weet je wat pas slecht is voor het mileu? Nog meer mensen op aande. Ik draag daar niet aan bij (want kinderloos) dus mag ik best wel eens het vliegtuig pakken (of de auto terwijl iets op fietsafstand is)

Weleens is wel iets anders dan 2x per jaar :+
Napie schreef:
Dat je een groot sociaal leven moet hebben met veel vrienden. Als je dit niet heb je als niet sociaal wordt gezien

Werkelijk nooit last van gehad. Ik heb 5 vriendinnen waar ik heel close mee ben, dus echt geen grote groep, en ik heb nog nooit naar mijn hoofd gekregen dat ik niet sociaal ben :)

Wie weet zeggen ze het achter mijn rug. Dat vind ik niet heel erg trouwens, ik hoor het toch niet dan :)

Oh, fransje, met veel van jouw dingen ben ik het wel eens, behalve over gele auto's :)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:38

Napie schreef:
en daarom is het een unpopulair opinion

Hier in het topic juist populair en in mijn omgeving ook :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:40

Oh nog eentje!

Introverte mensen zijn poedersuiker.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:41

fransje23 schreef:
Ik weet er eigenlijk best veel :j

- Vroeger was het niet veiliger op de wereld!
- Vroeger waren veel dingen niet beter
- Er moet een verbod komen op goedkope meuk uit bijvoorbeeld China;
- mensen moeten verplicht worden zo min mogelijk te verspillen
- Vliegen mag veel duurder
- Vlees en dierlijke producten alleen uit eigen regio en op producten van verder weg een toeslag;
- iedereen zou verplicht een aantal uur vrijwilligerswerk moeten doen
- Iedereen krijgt een max van 30 minuten per dag om te klagen en zeuren
- mensen die geen gebruik maken van hun stemrecht moeten een verbod krijgen op het klagen over de regering
- mensen die klagen over een gebrek aan vrijheid van meningsuiting in Nederland laten emigreren naar China of Noord-Korea;
- Gele auto's mogen niet meer geproduceerd;
- warm fruit is vies!

Met helemaal NIETS van al deze punten eens :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:43

Ik ben tegen orgaandonatie. Dat schijnt ook een heel impopulair te zijn. Ik heb iig al best vaak bagger over me heen gehad omdat ik daar open over durfde te zijn.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:47

elnienjo schreef:
Met helemaal NIETS van al deze punten eens :D

Had niets anders verwacht want ik het vrijwel nooit met je eens :D

NNikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:47

Ik vind Beyoncé dus echt overrated. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:48

SusanH schreef:
Ik ben tegen orgaandonatie. Dat schijnt ook een heel impopulair te zijn. Ik heb iig al best vaak bagger over me heen gehad omdat ik daar open over durfde te zijn.

In het algemeen of als het gaat over jouw eigen organen?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:51

Mijn niet zo populaire meningen:

Ik vind Lord of the Rings echt belachelijk slecht. Na 10 minuten gewoon niet om aan te zien, zelfs de hulk vond ik beter (en die is niet best). Ben blij dat ik niet in de bioscoop zat toen ik hem voor het eerst zag, ik zou echt weggelopen zijn.
Later een poging gedaan in het boek maar net zo waardeloos.

Harry potter vind ik voor kleine kinderen, valt voor mij onder hetzelfde leesvoer als pinkeltje. Af en toe lollig, maar om nou een hele serie door te worstelen...

Bridget Jones zou ik meteen ontslaan, zonder pardon.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 29-08-19 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:51

NNikki schreef:
Ik vind Beyoncé dus echt overrated. :+

Helemaal mee eens. Muziek is gewoon algemeen en zo knap is ze nou ook weer niet

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:04

Adelaide71 schreef:
SusanH schreef:

In het algemeen of als het gaat over jouw eigen organen?

Ik wil niks doneren en ook niet ontvangen. Ik vind het prima als een ander anders beslist.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:05

Napie schreef:
Ik erger mij eraan dat mensen zeuren dat ik twee keer per jaar op vakantie ga met het vliegtuig omdat dit slecht is voor het milieu. Dat vliegtuig vertrekt ook wel zonder mij dus ik kan net zo goed meevliegen. Weet je wat pas slecht is voor het mileu? Nog meer mensen op aande. Ik draag daar niet aan bij (want kinderloos) dus mag ik best wel eens het vliegtuig pakken (of de auto terwijl iets op fietsafstand is)

Helemaal eens, ik vlieg ook heerlijk elk jaar! En die koekies die het duurder willen maken, daar wordt t niet ineens schoner van :+ En ik ga er geen meter minder van vliegen, betaal er met liefde voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:06

Sorry nog een vraagje aan Susan (ff of topic): wat als je kind een orgaan nodig heeft?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:11

SusanH schreef:

Ik ook. Gaat er iets stuk in mijn lichaam dan is dat maar zo. En als ik dood ben horen mensen mij respectvol te behandelen en wil ik graag ook in één deel begraven/gecremeerd worden. Mijn organen zijn van mij.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:11

MarcoBorsato schreef:
Oh nog eentje!

Introverte mensen zijn poedersuiker.

Je tegen introverte mensen?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:15

__Sannne schreef:
Anthea schreef:
Afvallen is niet moeilijk, mensen zijn gewoon te lui en vreten teveel.

Dit.

Oh en ongezond dikke mensen die bodypositivity promoten vind ik ook echt verschrikkelijk. Als je echt zoveel van je lichaam houdt, zorg je er wel beter voor.

Dit dus. Je kunt mij gewoon niet wijsmaken dat aangekomen kilo's die mensen gelukkig maken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:16

Is in de categorie series / films al langsgekomen dat Star Wars echt vreselijk vervelend en niet door te komen is...? Wat een drama is dat zeg, man-man. Ik vind Star Trek enzo best leuk, maar Star Wars dat trek ik niet hoor. Nog nooit gelukt om een film uit te kijken, ik ben er nochtans vroeger een paar keer vastberaden voor gaan zitten maar màn wat is dat tenenkrommend langdradig en flauw :=

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:17

Ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat je blij bent met je overgewicht :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:21

pmarena schreef:
Is in de categorie series / films al langsgekomen dat Star Wars echt vreselijk vervelend en niet door te komen is...? Wat een drama is dat zeg, man-man. Ik vind Star Trek enzo best leuk, maar Star Wars dat trek ik niet hoor. Nog nooit gelukt om een film uit te kijken, ik ben er nochtans vroeger een paar keer vastberaden voor gaan zitten maar màn wat is dat tenenkrommend langdradig en flauw :=

Ik kan me ook niet herinneren dat ik die films heb afgekeken of überhaupt aan begonnen. Het enige wat ik leuk vond was het spel Lego Star Wars, maar de films? Nee geen zak aan.

Net zoals superhelden films van Marvel, en Game of Thrones. 1 aflevering gekeken en was er wel klaar mee.

En ik vind ook al die nieuwe live-action Disney films waar iedereen zo lyrisch over is verschrikkelijk.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:25

Oh dat spel zegt me niks. Die live-action Disneyfilms...ze zullen vast heel mooi zijn maar mijn eerste reactie is wel van waarom is dat nou in hemelsnaam nodig.... :? Verzin lekker wat nieuws joh in plaats van al die remakes -O-

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:32

Ik vind dat alcohol verboden zou moeten worden, zorgt voor zo veel ellende dat ik het best zou kunnen missen op het terras.

Ik vind het belachelijk dat in deze tijd mensen nog kiezen voor een groot gezin. Ook vind ik het gek dat adoptie zon duur en lang proces is.

Ik vind dit een leuk topic, veel meningen die ik deel en veel meningen waar ik stiekem verdrietig van wordt :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:37

Palmera schreef:
__Sannne schreef:

Dit.

Oh en ongezond dikke mensen die bodypositivity promoten vind ik ook echt verschrikkelijk. Als je echt zoveel van je lichaam houdt, zorg je er wel beter voor.

Dit dus. Je kunt mij gewoon niet wijsmaken dat aangekomen kilo's die mensen gelukkig maken.

Echt hoor. Te laag gewicht mag ook niet verheerlijkt worden. Waarom zou het dan wel oké zijn om zwaar overgewicht te verheerlijken?

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:42

Ik haat de serie Friends

De combinatie van chocola en fruit is niet te vreten

Adèle is niet om aan te horen

Riddick en Pitch Black zijn geweldige films

En geen unpopular opinion maar meer een unpopular action: ik heb de Lion King nog nooit gezien.....
Laatst bijgewerkt door Saar4 op 29-08-19 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:44

Ik haat, maar haat dan ook echt de (Nederlandse) zomer.
Vlees vind ik 9 van de 10 keer om te kotsen.

Palmera schreef:
Ik vind dat een wereldwijde eenkindspolitiek ingevoerd moet worden.
En gewoon met gedwongen abortus erbij, wél gratis anticonceptie.

En hiermee ben ik het eens.