Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Napie schreef:Dat vliegtuig vertrekt ook wel zonder mij dus ik kan net zo goed meevliegen.
Napie schreef:Weet je wat pas slecht is voor het mileu? Nog meer mensen op aande. Ik draag daar niet aan bij (want kinderloos) dus mag ik best wel eens het vliegtuig pakken (of de auto terwijl iets op fietsafstand is)
Napie schreef:Dat je een groot sociaal leven moet hebben met veel vrienden. Als je dit niet heb je als niet sociaal wordt gezien
fransje23 schreef:Ik weet er eigenlijk best veel![]()
- Vroeger was het niet veiliger op de wereld!
- Vroeger waren veel dingen niet beter
- Er moet een verbod komen op goedkope meuk uit bijvoorbeeld China;
- mensen moeten verplicht worden zo min mogelijk te verspillen
- Vliegen mag veel duurder
- Vlees en dierlijke producten alleen uit eigen regio en op producten van verder weg een toeslag;
- iedereen zou verplicht een aantal uur vrijwilligerswerk moeten doen
- Iedereen krijgt een max van 30 minuten per dag om te klagen en zeuren
- mensen die geen gebruik maken van hun stemrecht moeten een verbod krijgen op het klagen over de regering
- mensen die klagen over een gebrek aan vrijheid van meningsuiting in Nederland laten emigreren naar China of Noord-Korea;
- Gele auto's mogen niet meer geproduceerd;
- warm fruit is vies!
Adelaide71 schreef:SusanH schreef:Ik ben tegen orgaandonatie. Dat schijnt ook een heel impopulair te zijn. Ik heb iig al best vaak bagger over me heen gehad omdat ik daar open over durfde te zijn.
In het algemeen of als het gaat over jouw eigen organen?
Napie schreef:Ik erger mij eraan dat mensen zeuren dat ik twee keer per jaar op vakantie ga met het vliegtuig omdat dit slecht is voor het milieu. Dat vliegtuig vertrekt ook wel zonder mij dus ik kan net zo goed meevliegen. Weet je wat pas slecht is voor het mileu? Nog meer mensen op aande. Ik draag daar niet aan bij (want kinderloos) dus mag ik best wel eens het vliegtuig pakken (of de auto terwijl iets op fietsafstand is)
SusanH schreef:Ik ben tegen orgaandonatie. Dat schijnt ook een heel impopulair te zijn. Ik heb iig al best vaak bagger over me heen gehad omdat ik daar open over durfde te zijn.
__Sannne schreef:Anthea schreef:Afvallen is niet moeilijk, mensen zijn gewoon te lui en vreten teveel.
Dit.
Oh en ongezond dikke mensen die bodypositivity promoten vind ik ook echt verschrikkelijk. Als je echt zoveel van je lichaam houdt, zorg je er wel beter voor.
pmarena schreef:Is in de categorie series / films al langsgekomen dat Star Wars echt vreselijk vervelend en niet door te komen is...? Wat een drama is dat zeg, man-man. Ik vind Star Trek enzo best leuk, maar Star Wars dat trek ik niet hoor. Nog nooit gelukt om een film uit te kijken, ik ben er nochtans vroeger een paar keer vastberaden voor gaan zitten maar màn wat is dat tenenkrommend langdradig en flauw
Palmera schreef:__Sannne schreef:
Dit.
Oh en ongezond dikke mensen die bodypositivity promoten vind ik ook echt verschrikkelijk. Als je echt zoveel van je lichaam houdt, zorg je er wel beter voor.
Dit dus. Je kunt mij gewoon niet wijsmaken dat aangekomen kilo's die mensen gelukkig maken.