Rizette schreef:TS start overduidelijk dit topic met een vraag , tot hoever ga je enz? Maar het antwoord wil ze niet horen, tenminste niet als het niet in haar straatje past dus wordt nu het hele topic gedraaid op een manier dat ze toch alsnog haar schoonmoeder en andere schoonmoeders af kan zeiken. Sorry dit gedrag zou ik ook ziek van worden en misschien wel hysterisch. Wat een gedraai omdat je de antwoorden hier niet totaal aanstaan. En dat vind je grappig Hahahaha . Nou sorry. Ik vind er niks leuks aan met een beetje pech verziek je heel veel met dat gedrag. Ik zou je er uit smijten en zo te horen zit je schoonmoeder daar niet heel ver meer vanaf,misschien laat ze het nog voor haar zoon. Misschien probeert ze je steeds weer duidelijk te maken dat je in haar huis haar grenzen passeert. Ik weetdat het jou niks doet. Zinloos topic dit, neem het niet meer serieus.
Kom nou zeg. Iedereen zie begrijpend kan lezen snapt dat de vraag 'tot hoe ver ga je?' en 'wat moet je ermee?' retorische vragen zijn. Ik heb nergens om advies gevraagd, heb in de OP nota bene al aangegeven dat het een topic is om je frustraties kwijt te kunnen met een lolletje. Toen er bakken met adviezen kwamen heb ik gereageerd daarop, op een hele normale manier.
Maar dan ga je toch lekker weg als je het niet serieus neemt?
Ik lig er niet wakker van hoor.