Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotthje schreef:[ [url=m/AD3EZs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfitje van vandaag. Zo met de hond lopen en dan naar school voor toets 1ik ben op m'n nieuwe broeken aan het wachten. Hoop dat ze morgen binnen komen. Rest zit nog in de was
Knie is trouwens ingetapted. Vandaar dat blauwe spul hahah (shirt had eigenlijk gestreken gemoeten oeps.)
Anoniem schreef:lotthje schreef:[ [url=m/AD3EZs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfitje van vandaag. Zo met de hond lopen en dan naar school voor toets 1ik ben op m'n nieuwe broeken aan het wachten. Hoop dat ze morgen binnen komen. Rest zit nog in de was
Knie is trouwens ingetapted. Vandaar dat blauwe spul hahah (shirt had eigenlijk gestreken gemoeten oeps.)
*frummelt snel ophanglintje naar binnen.
lotthje schreef:[ [url=m/AD3EZs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hannemarie schreef:Doubtless ik word niet echt vaak aangesproken irl op m’n kleren, soms door collega’s (of door leerlingen uit de klas)
Maar verder niet echt eigenlijk.
BiBiQ schreef:DeEenhoorn, lekker basic maar toch leuk! Hoe is jou ervaring met shein? Ik zie zoveel leuke dingen maar weet niet of het nou echt wat is.