Ik schaamde me ergens wel dat ik het keihard heb staan uitlachen, maar blijkbaar wilde haar zus het ook niet, want die heeft het in haar huis gehangen en niet naast de voordeur. Dat was ook de reden dat ze mijn mening wilde
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Arm dier. Urine druppelde er aan de zijkanten vanaf. Vriendin helemaal in een deuk. Ik schaamde me dood. Gewoon over een paard heen geplast 
Danielleeee_ schreef:Ik was een keer skiën in zo'n skihal in Duitsland. Nou, als er iets is wat ik niet kan, is het skiën
Het naar beneden gaan ging wel, alleen de bochtjes maken ging niet. Ik ben in volle vaart naar beneden gevlogen en uiteindelijk keihard tegen een muur aan geskied. Ik vloog half over de kop, verloor mijn skies en lag daar echt versuft op de grond.Gelukkig kwam er een vriendelijke Duitse man me helpen.
En nog erger die dag: je hebt zo'n soort lopende band/roltrap terug omhoog zodra je beneden bent aangekomen. Nou is dat best wel steil en was er niks om je aan vast te houden. Ik ga daar dus op staan met mijn skies en op het moment dat die lopende band gaat lopen en ik dus omhoog wordt gesleept, val ik naar achter met mijn voeten in de lucht. Die band stopte en iedereen keek me lachend aan en iedereen moest wachten tot ik weer overeind was voordat die band weer verder kon gaan. Alleen ik kon niet overeind komen met die skies aan mijn voeten en ik kreeg ze er ook niet vanaf. Dus het heeft even geduurd voordat ik overeind was
Ik heb sindsdien nooit meer geskied
. Mijn 'rem' was stuk en ik heb toen 3 mensen overskied voor ik zelf tegen een muur vloog
. Chiren schreef:Danielleeee_ schreef:Ik was een keer skiën in zo'n skihal in Duitsland. Nou, als er iets is wat ik niet kan, is het skiën
Het naar beneden gaan ging wel, alleen de bochtjes maken ging niet. Ik ben in volle vaart naar beneden gevlogen en uiteindelijk keihard tegen een muur aan geskied. Ik vloog half over de kop, verloor mijn skies en lag daar echt versuft op de grond.Gelukkig kwam er een vriendelijke Duitse man me helpen.
En nog erger die dag: je hebt zo'n soort lopende band/roltrap terug omhoog zodra je beneden bent aangekomen. Nou is dat best wel steil en was er niks om je aan vast te houden. Ik ga daar dus op staan met mijn skies en op het moment dat die lopende band gaat lopen en ik dus omhoog wordt gesleept, val ik naar achter met mijn voeten in de lucht. Die band stopte en iedereen keek me lachend aan en iedereen moest wachten tot ik weer overeind was voordat die band weer verder kon gaan. Alleen ik kon niet overeind komen met die skies aan mijn voeten en ik kreeg ze er ook niet vanaf. Dus het heeft even geduurd voordat ik overeind was
Ik heb sindsdien nooit meer geskied
Ik krijg flashbacks door jou.
Ik kan dus ook niet skiën maar op de middelbare school was skiën in Bottrop een verplicht uitje voor ons. In het 3e jaar heb ik mijzelf een gebroken knie bezorgd, een klasgenoot een hersenschudding en twee onbekenden botbreuken. In één keer. Mijn 'rem' was stuk en ik heb toen 3 mensen overskied voor ik zelf tegen een muur vloog
![]()
Daarna hoefde ik nooit meer verplicht te skiën van school.
Ik heb de halve piste op mijn buik afgelegd....meer gegleden dan geskied. Maar het was echt te stijl om te stoppen met glijden, zeker omdat ik met wat vaart uitglee. En die arme docent weer hulpeloos achter mij aan.
Paard gezadeld, met samen geknepen onderkantje opgestapt en paard richting bos gestuurd. Want in het bos zijn bosjes en bomen en daar kon ik dan mooi alsnog rustig m'n ding doen. Dacht ik. Helaas redde ik het bos niet, waardoor ik afgestapt ben op het pad tussen de weilanden, bij het énige bosje in de verre omgeving. Paard op het pad geparkeerd, mezelf in de bosjes en... die opluchting
.... was van korte duur, want ik had m'n broek nog niet naar beneden of ik hoorde een paard aankomen. Maar ik kon écht niet meer stoppen want ik moest zó nodig
Dus ik zat daar, in het bosje met broek op mijn knieën, paard dwars over het ruiterpad en lichtelijk in paniek want ja, wat doe je dan? Gelukkig was het een begripvolle mederuiter die naar me toe brulde dat ik rustig m'n ding moest doen, zij zou wel even wachten. Ze heeft er ook wel even gestaan
Uiteindelijk hebben we gezellig samen verder gereden maar het moment dat ik daar net zat en je hoort *kataklopkataklop*

bij het instappen scheef gaan zitten en niet helemaal het evenwicht kunnen bewaren en een paar meter verder eruit gevallen 
moest weer helemaal naar boven klimmen
verootjoo schreef:Skiën is altijd goed voor hilarische acties.
Ik ski dus al van jongs af aan en kan het op zich ook wel goed
In m’n studententijd met school op skireis geweest, veel gedronken/weinig geslapen.
Eenmaal uit de stoeltjeslift gevallenbij het instappen scheef gaan zitten en niet helemaal het evenwicht kunnen bewaren en een paar meter verder eruit gevallen
En een keer gewoon een pad gevolgd, meest simpele piste, opeens hielden m’n benen het niet meer en vloog ik zo over de rand het ravijn inmoest weer helemaal naar boven klimmen
Hopelijk was het wel minder heftig dan het klinkt

Enfin, hij snel naar de wc en daarna dan eindelijk de zaal in. Was het daar al donker en de film was ook al begonnen... Met veel pijn en moeite over verschillende mensen naar de stoelen geklommen en toen bleek het dus niet de goede zaal te zijn
Druif_01 schreef:Oh de bioscoop...
Hele volle zaal en ik had een zak gele m&m's. Helaas kreeg ik dat zakje niet open. Na een hoop, gepast, geweld scheurde heel die zak open en rolde zo'n beetje de hele inhoud van de zak door de bioscoopzaal, want uiteraard zat ik ergens achteraan![]()
Ik moet zeker weten nog veel meer gênante verhalen hebben, want ik ben echt een kluns, maar heb het meeste verdrongen denk ik
Gelukkig kon hij er zelf wel om lachen.. Chiren schreef:Ik krijg flashbacks door jou.
Ik kan dus ook niet skiën maar op de middelbare school was skiën in Bottrop een verplicht uitje voor ons. In het 3e jaar heb ik mijzelf een gebroken knie bezorgd, een klasgenoot een hersenschudding en twee onbekenden botbreuken. In één keer. Mijn 'rem' was stuk en ik heb toen 3 mensen overskied voor ik zelf tegen een muur vloog
![]()
Tiggs schreef:Met gym schopte ik eens een voetbal heel hard tegen iemands hoofd aan (per ongeluk natuurlijk), die vervolgens duizelig op de grond ging zitten.
De gymleraar kwam een beetje boos de zaal weer in en vroeg welke boerenpummel dat had gedaan.
Toen ik zei dat ik dat was, merkte hij op: 'oh, maar dat heb je dan niet expres gedaan, want jij kunt niet mikken.'
En bedankt he
Tiggs schreef:Chiren schreef:Ik krijg flashbacks door jou.
![]()
Met gym schopte ik eens een voetbal heel hard tegen iemands hoofd aan (per ongeluk natuurlijk), die vervolgens duizelig op de grond ging zitten.
De gymleraar kwam een beetje boos de zaal weer in en vroeg welke boerenpummel dat had gedaan.
Toen ik zei dat ik dat was, merkte hij op: 'oh, maar dat heb je dan niet expres gedaan, want jij kunt niet mikken.'
En bedankt he
Vind ik leuk Tiggs schreef:Chiren schreef:Ik krijg flashbacks door jou.
![]()
Met gym schopte ik eens een voetbal heel hard tegen iemands hoofd aan (per ongeluk natuurlijk), die vervolgens duizelig op de grond ging zitten.
En bedankt he
. Needless to say... Er kwam niet veel terecht van dat tentamen

toen ze iedereen gepasseerd was ging ze braaf aan de voet zitten.
ik heb haar maar terug betaalt maar de verbazing was groot en de tevredenheid bij het paard ook.