Tijdelijk zonder je geliefde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nardxash

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 15:58

geniet ervan TS!
<3 *\o/*

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-19 00:06

Dankjulliewel!
Echt geweldig om weer samen te zijn. Voelt echt heel goed en de hond was echt helemaal hieperdepieper om hem weer te zien. Echt ontroerend.
Nu lekker op de bank serietje kijken. Heerlijk!

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 14:22

Vandaag komt mijn mannetje weer thuis( is inmiddels onderweg van de UK naar NL) en kan alleen maar zeggen dat ik onwijs blij ben om hem dalijk weer te zien!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 15:52

Hutcherson schreef:
Dankjulliewel!
Echt geweldig om weer samen te zijn. Voelt echt heel goed en de hond was echt helemaal hieperdepieper om hem weer te zien. Echt ontroerend.

<3 Dieren vergeten ook echt niet, super leuk is dat.

@Nardxash: veel plezier! Hoe lang mag je van hem genieten?

Mijne is nu weer 24u thuis en werkt vanavond op "mijn" luchthaven, morgenmiddag moet hij weer naar Duitsland of verder tot nader order.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 18:43

Dioxide schreef:
Hutcherson schreef:
Dankjulliewel!

<3 Dieren vergeten ook echt niet, super leuk is dat.

@Nardxash: veel plezier! Hoe lang mag je van hem genieten?

Mijne is nu weer 24u thuis en werkt vanavond op "mijn" luchthaven, morgenmiddag moet hij weer naar Duitsland of verder tot nader order.

Dankjewel! Ik mag weer van hem genieten tot 3 juni dan gaat hij weer naar de UK voor 4 dagen Londen.
@dioxide fijn dat hij wel 24 uur thuis is! Is hij binnenkort wel thuis voor langere periode

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 09:55

Hoe gaat het intussen met iedereen? Hier is de planning alweer mogelijks omgegooid :+ maar onze vakantie gaat wel nog steeds door.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:15

Varekaj schreef:
Hoe gaat het intussen met iedereen? Hier is de planning alweer mogelijks omgegooid :+ maar onze vakantie gaat wel nog steeds door.

Hier gaat het goed.. ondanks dat vriendlief nu veel ritten krijgt doordeweeks naar Amsterdam of richting het oosten van het land waardoor het echt puzzelen is om elkaar te zien..
Hoe gaat het bij jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:48

Relatief rustig. Over 1,5 week gaan we 2 weken naar Frankrijk, kijken we allebei echt naar uit.

Hij baalt vooral dat hij volgend weekend ook zaterdag en zondag moet werken, dus vanaf morgen tot onze vakantie geen enkele vrije dag meer. Hij foetert aardig wat af omdat hij nu zijn reiskoffer tussendoor moet inpakken :')

Normaal ging hij na de reis direct weer naar buitenland. Dat is (alweer) gewijzigd. Hij zou nu tot 15/7 in het land blijven om zijn baas te vervangen op kantoor als die met vakantie gaat. Mogelijks aansluitend ook nog een andere baas vervangen en dan is het tot half/eind augustus nog.

Maw, same as usual: het gaat weer alle kanten op.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:40

Gezien zijn andere sollicitatie zou dat wel fijn zijn, of niet?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:47

Hier manlief sinds woensdag in Jakarta... We appen regelmatig en het gaat me dit keer redelijk af mbt slapen. Zijn reis is ingekort dus woensdagochtend komt hij alweer thuis *\o/* wel "hopt" hij maandag even naar Singapore (ook werk)...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:16

Ik weet eigenlijk niet of hij zich daar nu voor heeft aangemeld of niet...

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:24

Mijn lief komt dinsdag of woensdag ook weer thuis *\o/* 10 dagen vrij, waarvan 4 dagen ook helemaal samen omdat het eens fijn met mijn rooster valt :D

@Zilfstar: geen verkeerde bestemmingen zeg!

@Varekaj: lang leve een geregeld en stabiel leven/rooster :') :+ Hier is het qua dat niet anders, maar 10 vrij is 10 vrij.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:26

Varekaj schreef:
Relatief rustig. Over 1,5 week gaan we 2 weken naar Frankrijk, kijken we allebei echt naar uit.

Hij baalt vooral dat hij volgend weekend ook zaterdag en zondag moet werken, dus vanaf morgen tot onze vakantie geen enkele vrije dag meer. Hij foetert aardig wat af omdat hij nu zijn reiskoffer tussendoor moet inpakken :')

Normaal ging hij na de reis direct weer naar buitenland. Dat is (alweer) gewijzigd. Hij zou nu tot 15/7 in het land blijven om zijn baas te vervangen op kantoor als die met vakantie gaat. Mogelijks aansluitend ook nog een andere baas vervangen en dan is het tot half/eind augustus nog.

Maw, same as usual: het gaat weer alle kanten op.

Heerlijk dat jullie zo uitkijken naar de vakantie..!
Blijft lastig dat het sociaal veranderd., wel balen dat je man geen enkele vrije dag heeft tot aan de vakantie dat schiet niet op.
Is wel een lange periode maar als je man weer terug is wel weer enorm fijn.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:26

Dioxide schreef:
Mijn lief komt dinsdag of woensdag ook weer thuis *\o/* 10 dagen vrij, waarvan 4 dagen ook helemaal samen omdat het eens fijn met mijn rooster valt :D

@Zilfstar: geen verkeerde bestemmingen zeg!

@Varekaj: lang leve een geregeld en stabiel leven/rooster :') :+ Hier is het qua dat niet anders, maar 10 vrij is 10 vrij.

Dat is fijn!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-19 12:43

Hier alles stabiel en fijn. Lekkere week vakantie gehad met zn tweeen en leuke dingen gedaan. Morgen weer samen aan de bak :) heel fijn dattie terug is.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:33

Varekaj, wat vervelend. Echt respect, ik zou zo’n ritme slecht trekken (de onzekerheid voornamelijk).

Mijn vriend is op bezoek in Spanje voor een paar dagen, en we gaan even op jacht naar xuixo (gefrituurde croissant met crema catalana). HET IS ZO LEKKER! de 31e verhuis ik weer naar Nederland en ben erg blij weer bij mijn vriend te zijn maar ga Spanje enorm missen...

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:57

Hutcherson schreef:
Hier alles stabiel en fijn. Lekkere week vakantie gehad met zn tweeen en leuke dingen gedaan. Morgen weer samen aan de bak :) heel fijn dattie terug is.

Hij hoeft ook echt niet meer weg, toch? Hoe heeft hij het zelf ervaren, achteeaf gezien?

@Danique: Spanje is echt leuk hé! Heb je ook al eens aan permanent emigreren gedacht?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-19 14:21

Dioxide schreef:
Hutcherson schreef:

Hij hoeft ook echt niet meer weg, toch? Hoe heeft hij het zelf ervaren, achteeaf gezien?

@Danique: Spanje is echt leuk hé! Heb je ook al eens aan permanent emigreren gedacht?

Nee die van mij gaat niet meer weg :)
Hij heeft het als heel fijn ervaren, ondanks dattie veel last heeft gehad van zijn rug en migraines door slechte matrassen maar het is een hele mooie kans geweest. Hij miste thuis (en mij) heel erg en we hebben echt afgeteld. Maar het heeft hem veel goeds gebracht.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:53

Fijn dat het toch nog wat heeft opgeleverd Hutcherson. En nu waardeer je elkaar vast ook nog veel meer dan je al deed.

Dioxide, ja ik wil permanent emigreren maar ik wil nog even een graantje meepakken van de Nederlandse welvaart. Mijn vriend wil dit ook (hij komt uit zuid Frankrijk) en we trekken dit weer in Nederland beide erg slecht. Hij was afgelopen weekend hier en het was heel fijn, maar heb hem net weer afgezet op het vliegveld. Mijn laatste tien dagen gaan in nu in Spanje en ik ga mijn Spaanse leven heel erg missen. Het weer is top, de keuken is top en iedereen is veel meer open. Ik kijk wel uit naar Nederland terug te verhuizen omdat ik vooruit wil (ook in mijn relatie). Dit is niet de eerste keer dat ik in het buitenland woon en ik pas niet echt echt meer in de Nederlandse cultuur (te koud, te gestructureerd etc) maar ik pas ook niet echt in een zuidelijke cultuur want ik ben geboren en getogen in Nederland. Ik denk dat ik daardoor nooit langer dan een jaar of 2 zou kunnen wonen. Maar misschien ben ik nu wat te emotioneel door het afscheid nog :+

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 05:48

Hoe gaat het hier met iedereen?

Zojuist afscheid genomen van mijn vriend die vandaag vertrekt voor zijn werk naar de UK(Londen).
Hij is deze keer bijna 3 weken thuis geweest en veel ritten moeten rijden in Nederland maar is toch bizar hoe snel de tijd gaat als ik terugkijk wanneer mijn vriend van zijn laatste meerdaagse terugkwam en 3 weken later moet je elkaar weer gedag zeggen.

Word wel een pittige periode aangezien mijn vriend nu eerst 4 dagen UK Londen moet rijden en dan 3 dagen thuis en dan 11 dagen rondreis door Europa onwijs gaaf voor hem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:30

Wij zijn nu bezig aan 2 weken welverdiende vakantie :D {:}
Zit bij familie in zuid Frankrijk. Zijn huisjes aan het kijken, je weet nooit wat je hier kan kopen. Toch wel al onze smaak gezien :')

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:52

Varekaj schreef:
Wij zijn nu bezig aan 2 weken welverdiende vakantie :D {:}
Zit bij familie in zuid Frankrijk. Zijn huisjes aan het kijken, je weet nooit wat je hier kan kopen. Toch wel al onze smaak gezien :')

lekker zeg!
ook lekker van genieten hoop voor jullie dat je een huisje kan vinden, frankrijk is erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:33

Volgend jaar gaan we wss naar Suriname en Aruba, hij wil daar ook rondkijken :') Dus voorlopig is het rondneuzen maar niks specifiek. Al zou ik het hier absoluut gewoon kunnen worden hoor.

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:04

Nou hier is vandaag het verlof voorbij. Vanmiddag ga ik mijn huisgenoot op de trein zetten naar Schiphol. En sjips het doet me meer als gedacht. Mijn huis is nog niet klaar en had gehoopt er al te zitten want dan was het niet zo opeens echt alleen. (de kids zijn 3 weken bij hun vader). Dit houdt dus wel in dat ik zeker 4 maanden misschien wel meer als ik hem zo hoorde van de week twee huizen heb te onderhouden waarvan een waar nog genoeg kluswerk te doen is. Vanavond maar even zielig op de bank onder een dekentje en wat zielig doen. En dan morgen er weer fris en fruitig tegenaan. (hoop ik)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 11:37

Jeetje Eva, denk je wel om jezelf de komende tijd? Kun je eventueel een beroep doen op familie/vrienden om een beetje te helpen met huishouden of klussen? :(:)