Shadow0 schreef:Terwijl ik het vooral onder leven vind vallen. Tuurlijk. Thuiszitten, nooit uitgaan en geen hobby's hebben is goedkoper, maar is het redelijk?
(En ik denk dat Apple het niet heeft over ergens gaan lunchen want dat is aanzienlijk duurder, maar om broodjes te kopen in een kantine of een kraampje ofzo zoals een Broodje Mario.)
Ik leef zelf ook graag met een hoop luxe, ik ga iedere week naar het terras, koop vaak nieuwe kleding. Ik geef gewoon graag geld uit durf ik wel te zeggen.
Maar dan nog vind ik het wel onder luxe vallen. Aan de andere kant; wat is tegenwoordig nog luxe?
Voor mij voelt het ook niet per se als luxe om een nachtje naar een hotel te gaan. Ik werk voor mijn geld en geef het daarna uit, wat is daar luxe aan?
Aan de andere kant denk ik toch van ja, zo gewoon is het eigenlijk niet.
Ik denk dat luxe voor iedereen ook anders is.

mensen die al bijna niet rond kunnen komen, dan wel kinderen nemen en meestal niet 1 maar hebben dan meestal 3 of 4. die kinderen moeten ook te leren je wilt ze toch een toekomst kunnen bieden neem ik aan maar moet wel betaald worden. er zijn nu ook instanties die katten voor een kleine bijdrage helpen vind ik een goed ding