Dingen waarbij je je afvraagt: doet een ander het ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Re: Dingen waarbij je je afvraagt: doet een ander het ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:38

Oh ja schelden in de auto doe ik ook :o

Ik gebruik mijn theezakjes ook altijd 2 keer. Kan ook hartpijn krijgen als iemand ze na 1x al weg gooit want die is gewoon nog goed :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:41

Oh ik vind bij sommige thee echt de smaak er af na 1x gebruiken. Dan denk ik ik gebruik m'n zakje twee keer en dan pak ik uiteindelijk toch een nieuw zakje omdat m'n thee te slap is :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:51

Ik ben zo'n persoon die wel eens mijn onze Twingo wel eens wil gassen tegen auto's bij een verkeerslicht :+ kies wel auto's uit waarbij het een beetje leuk is, dus BMW etc houdt al snel op ;')

Tijdje terug wel met een polo klein stukje gedaan, was wel lachen, zij stonden links van me. Waren 2 jongens, ergens in de 20 en het was oprecht leuk. Uiteindelijk moest ik naar rechts, hebben nog even gezwaaid en dat was de actie :+

Ik ben ook nog wel van het schelden in de auto. En rijd altijd met mijn rechterhand op de pook, of op mijn schoot. Behalve snelweg, daar heb ik wel braaf de handjes aan het stuur.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:55

Soms zijn het gewoon van die uitdagers en dan gaan ze links van me staan en hele tijd kijken van 'ik heb je dadelijk' en dan vind ik het ook gewoon leuk om net zo hard op te trekken, maar niet voorbij te gaan. En er langs blijven rijden zodat ze niet kunnen invoegen.
Sorry, guilty pleasure :P

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:57

Granoek schreef:
Soms zijn het gewoon van die uitdagers en dan gaan ze links van me staan en hele tijd kijken van 'ik heb je dadelijk' en dan vind ik het ook gewoon leuk om net zo hard op te trekken, maar niet voorbij te gaan. En er langs blijven rijden zodat ze niet kunnen invoegen.

Maar dat is ook leuk :+ doe ik ook wel eens haha. Heb de Twingo best goed opgevoed, dus hij is vrij pittig soms :)

Al mis ik het plankgassen van mijn lesauto. Vooral invoegen op de snelweg gaat me nu te traag ;(

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:01

Sterre98 schreef:
Granoek schreef:

Maar dat is ook leuk :+ doe ik ook wel eens haha. Heb de Twingo best goed opgevoed, dus hij is vrij pittig soms :)

Al mis ik het plankgassen van mijn lesauto. Vooral invoegen op de snelweg gaat me nu te traag ;(

Een pittige twingo? Als ik zou zeggen dat ik ‘n pittige BMW heb, ben ik een patser.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:02

eclair98 schreef:
Expres treuzelen vind ik echt aso eigenlijk := Als je een afspraak maakt, overleg je er toch over? En als ik iemand steeds zou zien staan treuzelen, ja dan wil ik vroeger weg :')

Nee, dit gaat dan over mensen die niet overleggen maar zeggen; we gaan dan.
En als je daar tegen in wilt gaan, willen ze dat het gaat zoals zij het willen. Tja...

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:03

hahahahhaa patser

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:14

chevax schreef:
Sterre98 schreef:

Een pittige twingo? Als ik zou zeggen dat ik ‘n pittige BMW heb, ben ik een patser.

Pittig voor een blikje bedoel ik dan ;)

Als ik t geld had, had ik wel een Nissan gtr gekocht, dus als iemand nog geld over heeft :+

Wat ik trouwens ook altijd doe, als ik een mooie (race) auto langs zie komen, doe ik de radio stil en wil ik luisteren wat voor geluid eruit komt :+

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:25

Normaal ben ik niet zo van racen. Toen ik pas enkel dagen mijn rijbewijs had was ik bob op ouderjaar, mijn ex reed met een dikke Audi en aan de lichten begint er een Polo'tje wedstrijd te doen naast mij. Ik ben nog trager vertrokken dan anders :')

Maar soms kan ik het ook niet laten... Ik heb ooit eens gewonnen met een ouder en Swiftje van een Audi :+ ik moest wel strategisch rijden en andere auto's gebruiken om 'm te blokken hihi. Maar die l*l was in mijn gat komen hangen met flashende lichten op een afrit terwijl er wat verder een rood licht was, totaal overbodig dus. En ik rijd altijd meer dan de toegelaten snelheid dus gathangers krijgen van mij dan vaak wel wat tegenwerking _-:( dat is dus wel een gewoonte van mij, om zo'n eikels even te doen verschieten: als ik netjes aan meer dan toegelaten snelheid aan het inhalen ben op links en er komt ene in mijn kont hangen en flashen... dan duw ik eens zachtjes op mijn rem. Je ziet ze bijna allemaal goed schrikken dan :')

Ik heb toen ik single was ook wel eens 'geflirtraced' op de autosnelweg :D met een italiaan hihi. Ik in een oud Fiesta'ke aan 175 voorbij hem en plots werd ik voorbijgestoken door hem en liet hij zich opzettelijk weer inhalen wat later. Was trouwens ook een Audi, dus dat BMW vooroordeel telt hier precies niet haha. Zo een hele tijd gewisseld met inhalen. Was best genant toen het kilometers verder plots file was en we stonden echt helemaal stil... hij achter mij. En hij stapte uit. Ik ben met een bang hartje blijven zitten :') :') :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:31

Maar ik doe het vooral als zo'n auto al expres op de linkerbaan gaat staan, terwijl de rijstrook rechts nog helemaal leeg is.

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:31

Ilsey schreef:
Normaal ben ik niet zo van racen. Toen ik pas enkel dagen mijn rijbewijs had was ik bob op ouderjaar, mijn ex reed met een dikke Audi en aan de lichten begint er een Polo'tje wedstrijd te doen naast mij. Ik ben nog trager vertrokken dan anders :')

Maar soms kan ik het ook niet laten... Ik heb ooit eens gewonnen met een ouder en Swiftje van een Audi :+ ik moest wel strategisch rijden en andere auto's gebruiken om 'm te blokken hihi. Maar die l*l was in mijn gat komen hangen met flashende lichten op een afrit terwijl er wat verder een rood licht was, totaal overbodig dus. En ik rijd altijd meer dan de toegelaten snelheid dus gathangers krijgen van mij dan vaak wel wat tegenwerking _-:( dat is dus wel een gewoonte van mij, om zo'n eikels even te doen verschieten: als ik netjes aan meer dan toegelaten snelheid aan het inhalen ben op links en er komt ene in mijn kont hangen en flashen... dan duw ik eens zachtjes op mijn rem. Je ziet ze bijna allemaal goed schrikken dan :')

Ik heb toen ik single was ook wel eens 'geflirtraced' op de autosnelweg :D met een italiaan hihi. Ik in een oud Fiesta'ke aan 175 voorbij hem en plots werd ik voorbijgestoken door hem en liet hij zich opzettelijk weer inhalen wat later. Was trouwens ook een Audi, dus dat BMW vooroordeel telt hier precies niet haha. Zo een hele tijd gewisseld met inhalen. Was best genant toen het kilometers verder plots file was en we stonden echt helemaal stil... hij achter mij. En hij stapte uit. Ik ben met een bang hartje blijven zitten :') :') :')

En wat gebeurde er toen? :D
Nu ben ik wel nieuwschierig hihi

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:34

Gini schreef:
Ik blaas mijn auto op omdat het op de nette manier anders 1 minuut en 16 seconden duurt voordat ik mijn doelsnelheid behaald heb. :') Niet zozeer om 'dikke bakken' eruit te rijden, want als ik dat al zou willen, lukt me dat met mijn koekebak toch niet.

Das ook een reden :D

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:35

xPenny schreef:
En wat gebeurde er toen? :D
Nu ben ik wel nieuwschierig hihi

Haha! Niets, sorry :+ . Hij bleef even staan naast zijn open deur, waarschijnlijk aan het afwachten of mijn deur open ging? Ik was zo bang dat die naar mijn auto ging wandelen, deed ie gelukkig niet. Veel te verlegen ben ik voor dat soort dingen haha. Hij deed dan na een tijdje alsof hij probeerde zien hoe ver de file nog reikte (denk ik) en hij is dan weer braaf ingestapt :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:37

Ik vind snelle auto's 'eruit rijden' een beetje pathetic :P Als ze echt willen racen winnen ze toch wel.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:38

Shaggy09 schreef:
Ik vind snelle auto's 'eruit rijden' een beetje pathetic :P Als ze echt willen racen winnen ze toch wel.

Op een heel open baan wel. Zou ik dan ook nooit doen. Maar als je andere auto's strategisch kan inzetten dan kan je ze wel even afhouden }> Ik doe dat ook nooit om uit te dagen. Ik doe dat enkel om ze op hun doos te geven als ze echt té asociaal rijgedrag vertonen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:39

Jaa als ze aso gaan doen snap ik het wel.
Maar dat hoeft voor mij geen snelle wagen te zijn dan. Als het een koekblik is dan ga ik ook etteren als ze aso lopen te doen. }>

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:41

Shaggy09 schreef:
Jaa als ze aso gaan doen snap ik het wel.
Maar dat hoeft voor mij geen snelle wagen te zijn dan. Als het een koekblik is dan ga ik ook etteren als ze aso lopen te doen. }>

Ja klopt, maakt niet uit wat voor auto dat is.

Om nog eens in te pikken op dat schelden in de auto, dat heb ik dan weer totaal niet. Ze horen het toch niet... Mijn vriend heeft dat dan wel weer enorm. Zit ie tegen mij te schelden over het rijgedrag van anderen. Dan zeg ik altijd 'je moet tegen mij niet roepen en zij horen het niet dus hou je bek' :+

Ginny135

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:19

Met onze Panda trekken we ook wel eens sneller op dan zo'n dikke auto. Is niet per se (meestal dan :+ ) expres, maar moeten we wel altijd om lachen als het lukt }>

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:32

Het ligt ook niet aan de auto of iemand wint of niet. Ik heb een honda civic uit 92 dus ik word al gauw uitgedaagd. ' oh kijk weer zo'n verlaagde honda' meestal kunnen ze toch niet rijden maar tegen een bmw of audi probeer ik niet eens. Zijn vaak automaatjes of hybride tegenwoordig dus dat spelletje is al niet leuk meer. Tenzij iemand me boos maakt door af te snijden dan maak ik gehakt van je. }:)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 03:06

Ilsey schreef:
Shaggy09 schreef:

Op een heel open baan wel. Zou ik dan ook nooit doen. Maar als je andere auto's strategisch kan inzetten dan kan je ze wel even afhouden }> Ik doe dat ook nooit om uit te dagen. Ik doe dat enkel om ze op hun doos te geven als ze echt té asociaal rijgedrag vertonen.

Welke verklaring er ook rond bedenkt, ik vind het altijd zielig als ik aan een stoplicht sta en er komt iemand in een klein autootje naast me staan, helemaal “klaar voor de strijd”

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 03:09

Ginny135 schreef:
Met onze Panda trekken we ook wel eens sneller op dan zo'n dikke auto. Is niet per se (meestal dan :+ ) expres, maar moeten we wel altijd om lachen als het lukt }>

Ja, want zeker de Panda V8 staan er om bekend dat’ie de Audi A6 wel rauw lust.

Wel eens gedacht dat iemand die in een “dikke auto” rijdt er helemaal niet mee bezig is of een Panda sneller is?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 08:29

Ik doe er nooit aan mee aan die race stoplicht spelletjes. Zodra ik merk dat iemand zijn best doet om harder op te trekken laat ik hem altijd gaan. Ik heb daar geen zin in.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 08:38

Ik deed dat alleen met de hybride v60 automaat met dik 260 PK van mijn vader. Dan won ik altijd... _O-
Maar met de Aygo van mams was dat altijd een domper. -O-

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 09:29

Granoek schreef:
Nynkster schreef:
Heerlijk topic!!
Ik heb ook wel wat dingen denk ik

- Toen we onze VW polo hadden kon ik de cruise control altijd op oneven getallen zetten dus reed ik altijd 137 op de snelweg. Nu kan dat niet meer en daar erger ik me steeds weer aan :')

- Wekkers staan nooit om 07:00 maar om 07:01 of 07:03

*Knip*

Die getallen van jou doen me echt fysiek pijn om te lezen 8)7

Haha ik kan dat ook echt niet, al helemaal die foto niet die later gepost wordt. :))
Ik moet de wekker op vijven of tientallen hebben anders ga ik niet slapen. En idd meer voorkeur voor even dan oneven. :')

Verder heerlijk om te lezen dat zoveel dingen algemeen voorkomen, ligt het niet aan mij. :+