Ik gebruik mijn theezakjes ook altijd 2 keer. Kan ook hartpijn krijgen als iemand ze na 1x al weg gooit want die is gewoon nog goed
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kies wel auto's uit waarbij het een beetje leuk is, dus BMW etc houdt al snel op ;')
Granoek schreef:Soms zijn het gewoon van die uitdagers en dan gaan ze links van me staan en hele tijd kijken van 'ik heb je dadelijk' en dan vind ik het ook gewoon leuk om net zo hard op te trekken, maar niet voorbij te gaan. En er langs blijven rijden zodat ze niet kunnen invoegen.
Sorry, guilty pleasure
doe ik ook wel eens haha. Heb de Twingo best goed opgevoed, dus hij is vrij pittig soms 
Sterre98 schreef:Granoek schreef:Soms zijn het gewoon van die uitdagers en dan gaan ze links van me staan en hele tijd kijken van 'ik heb je dadelijk' en dan vind ik het ook gewoon leuk om net zo hard op te trekken, maar niet voorbij te gaan. En er langs blijven rijden zodat ze niet kunnen invoegen.
Sorry, guilty pleasure
Maar dat is ook leukdoe ik ook wel eens haha. Heb de Twingo best goed opgevoed, dus hij is vrij pittig soms
Al mis ik het plankgassen van mijn lesauto. Vooral invoegen op de snelweg gaat me nu te traag
eclair98 schreef:Expres treuzelen vind ik echt aso eigenlijkAls je een afspraak maakt, overleg je er toch over? En als ik iemand steeds zou zien staan treuzelen, ja dan wil ik vroeger weg
chevax schreef:Sterre98 schreef:
Maar dat is ook leukdoe ik ook wel eens haha. Heb de Twingo best goed opgevoed, dus hij is vrij pittig soms
Al mis ik het plankgassen van mijn lesauto. Vooral invoegen op de snelweg gaat me nu te traag
Een pittige twingo? Als ik zou zeggen dat ik ‘n pittige BMW heb, ben ik een patser.

ik moest wel strategisch rijden en andere auto's gebruiken om 'm te blokken hihi. Maar die l*l was in mijn gat komen hangen met flashende lichten op een afrit terwijl er wat verder een rood licht was, totaal overbodig dus. En ik rijd altijd meer dan de toegelaten snelheid dus gathangers krijgen van mij dan vaak wel wat tegenwerking
dat is dus wel een gewoonte van mij, om zo'n eikels even te doen verschieten: als ik netjes aan meer dan toegelaten snelheid aan het inhalen ben op links en er komt ene in mijn kont hangen en flashen... dan duw ik eens zachtjes op mijn rem. Je ziet ze bijna allemaal goed schrikken dan
met een italiaan hihi. Ik in een oud Fiesta'ke aan 175 voorbij hem en plots werd ik voorbijgestoken door hem en liet hij zich opzettelijk weer inhalen wat later. Was trouwens ook een Audi, dus dat BMW vooroordeel telt hier precies niet haha. Zo een hele tijd gewisseld met inhalen. Was best genant toen het kilometers verder plots file was en we stonden echt helemaal stil... hij achter mij. En hij stapte uit. Ik ben met een bang hartje blijven zitten
Ilsey schreef:Normaal ben ik niet zo van racen. Toen ik pas enkel dagen mijn rijbewijs had was ik bob op ouderjaar, mijn ex reed met een dikke Audi en aan de lichten begint er een Polo'tje wedstrijd te doen naast mij. Ik ben nog trager vertrokken dan anders![]()
Maar soms kan ik het ook niet laten... Ik heb ooit eens gewonnen met een ouder en Swiftje van een Audiik moest wel strategisch rijden en andere auto's gebruiken om 'm te blokken hihi. Maar die l*l was in mijn gat komen hangen met flashende lichten op een afrit terwijl er wat verder een rood licht was, totaal overbodig dus. En ik rijd altijd meer dan de toegelaten snelheid dus gathangers krijgen van mij dan vaak wel wat tegenwerking
dat is dus wel een gewoonte van mij, om zo'n eikels even te doen verschieten: als ik netjes aan meer dan toegelaten snelheid aan het inhalen ben op links en er komt ene in mijn kont hangen en flashen... dan duw ik eens zachtjes op mijn rem. Je ziet ze bijna allemaal goed schrikken dan
![]()
Ik heb toen ik single was ook wel eens 'geflirtraced' op de autosnelwegmet een italiaan hihi. Ik in een oud Fiesta'ke aan 175 voorbij hem en plots werd ik voorbijgestoken door hem en liet hij zich opzettelijk weer inhalen wat later. Was trouwens ook een Audi, dus dat BMW vooroordeel telt hier precies niet haha. Zo een hele tijd gewisseld met inhalen. Was best genant toen het kilometers verder plots file was en we stonden echt helemaal stil... hij achter mij. En hij stapte uit. Ik ben met een bang hartje blijven zitten
![]()
![]()
xPenny schreef:En wat gebeurde er toen?![]()
Nu ben ik wel nieuwschierig hihi
. Hij bleef even staan naast zijn open deur, waarschijnlijk aan het afwachten of mijn deur open ging? Ik was zo bang dat die naar mijn auto ging wandelen, deed ie gelukkig niet. Veel te verlegen ben ik voor dat soort dingen haha. Hij deed dan na een tijdje alsof hij probeerde zien hoe ver de file nog reikte (denk ik) en hij is dan weer braaf ingestapt
Shaggy09 schreef:Ik vind snelle auto's 'eruit rijden' een beetje patheticAls ze echt willen racen winnen ze toch wel.
Ik doe dat ook nooit om uit te dagen. Ik doe dat enkel om ze op hun doos te geven als ze echt té asociaal rijgedrag vertonen.
Shaggy09 schreef:Jaa als ze aso gaan doen snap ik het wel.
Maar dat hoeft voor mij geen snelle wagen te zijn dan. Als het een koekblik is dan ga ik ook etteren als ze aso lopen te doen.
Ilsey schreef:Shaggy09 schreef:Ik vind snelle auto's 'eruit rijden' een beetje patheticAls ze echt willen racen winnen ze toch wel.
Op een heel open baan wel. Zou ik dan ook nooit doen. Maar als je andere auto's strategisch kan inzetten dan kan je ze wel even afhoudenIk doe dat ook nooit om uit te dagen. Ik doe dat enkel om ze op hun doos te geven als ze echt té asociaal rijgedrag vertonen.
Ginny135 schreef:Met onze Panda trekken we ook wel eens sneller op dan zo'n dikke auto. Is niet per se (meestal dan) expres, maar moeten we wel altijd om lachen als het lukt

Granoek schreef:Nynkster schreef:Heerlijk topic!!
Ik heb ook wel wat dingen denk ik
- Toen we onze VW polo hadden kon ik de cruise control altijd op oneven getallen zetten dus reed ik altijd 137 op de snelweg. Nu kan dat niet meer en daar erger ik me steeds weer aan![]()
- Wekkers staan nooit om 07:00 maar om 07:01 of 07:03
*Knip*
Die getallen van jou doen me echt fysiek pijn om te lezen