Thanx! Was een 4 delig setje van primark voor een prikkie. Shirtje, bontje, broekje en maillot.
Emoe
Geplaatst: 08-12-18 12:10
Tita wat een mooi jurkje! Staat mooi bij dr blonde haren. Ze lijkt een beetje op Julia zo van Lautje
Tamara
Geplaatst: 08-12-18 12:11
Tita niet zo naar het zwembad nee Laat plas er gewoon door, moet natuurlijk ook want anders wordt ie loeizwaar, net als gewone zwemluier. Vind het wel ideaal dat wasbaar voor zwemluier, scheelt een hoop wegwerp! Alleen poep is wel een uitdaging
Thanks voor de tips voor de okergele shirts! Ik ga eens kijken, die van Noeser zelf is idd wel mooi. Prenatal had ik in maat 56 maar die past helaas niet meer en idd jammer dat die niet meer te krijgen is... En Pmarena als je eens wilt kijken graag! Staat hem mooi dat gele.
In principe Gaat er niks meer in/onder een wasbare zwemluier. Gelukkig nooit gehad maar al het vloeibare gaat er idd gewoon doorheen. Moet ook anders is het levensgevaarlijk zo zware luier die je kind naar de bodem trekt. De betere keutels zullen wel binnenboord blijven maar echt tegenhouden ga je het niet.
M_i_R
Geplaatst: 08-12-18 12:41
Emoe schreef:
Tita wat een mooi jurkje! Staat mooi bij dr blonde haren. Ze lijkt een beetje op Julia zo van Lautje
Ik las dit en dacht, dat was toch ook de koter van lautje? Dezelfde vergissing hier. Staat leuk idd maar panterprint is me echt te nel veerkamp, dat krijg ik gewoon niet rechtgebreid in mijn hoofd met “ook oké”
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 12:55
Klopt ze hebben wel wat van elkaar. Had idd een foto van Julia kunnen zijn. Beide blond met iets krulletjes en petit van bouw. Alleen N is een jaar ouder
Wij hebben relaxdag. Wat een bagger weer. Dus lekker broekje en Longsleeve aan. Shirt is van Tiny cottons, broekje van Ralph Lauren.
Foto van kat omdat die er eigenlijk wel mooi bij kleurt als accessoire
Dank je MM! Dit is een klassieke Thai Siamees. Of eigenlijk zoals de Siamees hoort te zijn, in tegenstelling tot het doorgefokte wat je nu voornamelijk ziet. Zoals Saartje zijn ze helaas momenteel zeldzaam aan het worden. Maar echt de mooiste en liefste kat van de wereld dit. Is nu 13 jaar. Helaas te oud voor nestjes (vroeger wel gehad). Willen nooit meer anders dan dit.
Heb ook nog een Lilac Burmees, Jack. Ook prachtig, maar daar zijn ook veel problemen mee. Hiervoor een Blue Burmees gehad en die viel met 3 dood neer door hartfalen en Jack heeft ook zijn dingen (extreme vetzucht en pica)
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 08-12-18 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Emoe
Geplaatst: 08-12-18 14:07
Mooie outfit zo Michelle, dat maakt het wel af !
Lautje dat groene staat Julia wel goed. En wat een prachtig dier idd!
Hier even de kerstjurk gepast zojuist, hij zit mooi. En speciaal voor kerst een toepasselijk haarbandje
dromertje2
Geplaatst: 08-12-18 14:10
Er staan wat mooie outfit s hier. Allemaal goed aan het inslaan.
Hier is het budget geslonken badat mijn heilige birmaan een darmobstructie had en ik kon kieaen tussen inslapen of opereren. 2 maand geleden 1.5 jarige broertje er van al verloren door pkd, [naam] is ook nog maar 2 jaar dus voor het laatste gekozen maar is pijnlijk voor de portemonee. Operatie is goed verlopen, enkel heeft ze nu een beetje koorts gekregen maar ze is wel haar grumpy zelve
dromertje2
Geplaatst: 08-12-18 14:11
Emoe schreef:
Mooie outfit zo Michelle, dat maakt het wel af !
Lautje dat groene staat Julia wel goed. En wat een prachtig dier idd!
Hier even de kerstjurk gepast zojuist, hij zit mooi. En speciaal voor kerst een toepasselijk haarbandje [ [url=m/H2tFr9.png]Afbeelding[/url] ]
@ Titia die eekhoorntrui. Ik mag niks roze kopen voor mijn kind. Heb een roze eekhoorn/egeltrui en krijg zoveel commentaar. Ik vind het leuk maar roze mag blijkbaar niet voor een jongen.
Ik wacht even op de sale bij Zara. Heb geen jeans in maat 86 kwam ik gisteren achter alleen 2 leggings en nog wat in bestelling naast die groene tuinbroek.
Dani
Geplaatst: 08-12-18 16:30
De Marmar trui is binnen, hij is echt mooi. Deze:
Britt, leuk spul! Die kikkertrui is leuk ja. Denk dat 'ie onze kabouter te bleek maakt maar ik vind hem wel grappig.
Britt
Geplaatst: 08-12-18 16:32
Ik baalde dat die kikkertrui niet (meer) in een grotere maat was, maar vond hem zo leuk, dus heb hem maar in 74 besteld. Kan nr 2 er volgend jaar rond deze tijd misschien net in
Marmar is fijn! Echt mooi spul idd
Appeltje00
Geplaatst: 08-12-18 18:41
Michelle: dankje!
Caro: jammer dat je veel commentaar krijgt.
Hier toch niets gekocht bij KD. Ik vond het toch te riskant, omdat ik een vrij lichte huid verwacht bij onze baby. Misschien dat ik later met meer sale wel de gok waag.