Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
webster543 schreef:Ziet er groot uit. Wat is het precies? Us het zo ook te zien?
c_alsemgeest schreef:iets met je lymfe?
Quir schreef:Plaatjes, reuze interessant altijd haha. Ik heb er een hele berg van mezelf.![]()
[ [url=m/Vql7Lz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Doxsk7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hpzMNj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aATPsC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n35voH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jL3jKe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een paar met hele duidelijke dingen.
kimmie1 schreef:Wow dat zijn me nogal dingen, hopelijk alles weer hersteld inmiddels? De derde foto, had je daar je spijkerbroek nog aan of zo ? lijkt net of ik 2 knopen zie
MonteKarlo schreef:Gaaf topic! Ook om de uitkomsten erbij te lezen is super leerzaamKan je toch effe checken hoe ver je kennis gaat!
Deze is ondanks de bagger kwaliteit (foto vanaf een scherm) ook wel duidelijk.
Dit was mijn hoofd / schedel![]()
[ [url=m/K9QWzz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Quir schreef:kimmie1 schreef:Wow dat zijn me nogal dingen, hopelijk alles weer hersteld inmiddels? De derde foto, had je daar je spijkerbroek nog aan of zo ? lijkt net of ik 2 knopen zie
Goed gezien.![]()
Had daar een jogging broek aan met metalen ringetjes haha.
Helaas niet, veel zal ook niet meer herstellen en zo blijven.
Heb nog heel wat meer plaatjes, zal eens kijken of ik meer "leuke" kan vinden.
Tanya schreef:En voor de oplettende kijker zie je je spiraaltje ook op een aantal rontgen foto'sLeuk dat dat zo goed te zien is, had ik nog niet eerder gezien
DaphneR93 schreef:@ Daphne, is dat overhoef?
MonteKarlo schreef:DaphneR93 schreef:@ Daphne, is dat overhoef?
Ja en nee, het is idd een botwoekering aan het kroongewricht (artrose) in dit geval veroorzaakt door een stalhulp die met uitmesten de hooivork tot in het kroongewricht geprikt heeft...
2e foto is na de artrodese operatie die gedaan is bij Equitom, wat in enkele gevallen ook gedaan kan worden bij hoge overhoef.
DaphneR93 schreef:Hij is afgelopen mei geopereerd in België omdat hij teveel last kreeg en de botreactie erg heftig werd. We zijn nog volop in revalidatie, staat nu weer thuis en mogen stappen en hij zal volgende maand naar een revalidatie plek gaan met een zwembad van 30 meter zodat hij op die manier sterker kan worden. Onze dierenarts Tom Marien is er van overtuigd dat het goed gaat komen! Al ben ik zelf 10 jaar ouder geworden, hij is onder andere 5x onder narcose ondersteboven op de ok tafel geweest voor gipswissels enzo vond het erg heftig! Gelukkig hebben we een heel blij ei op stal staan nu en mag hij hopelijk rond de jaarwisseling ook weer ‘los’ en de wei op!