_Dominique schreef:Divoza ook flink wat kortinfen zag ik
Waar dan? Ik zie alleen 25% korting
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esssther schreef:Leuk 25% korting maar is dit niet iets wat ze één keer in de zoveel tijd sowieso wel doen - keuzekorting van 20-25%? Ik vind het geen 'echte - speciale' black friday-korting. Het haalt mij in ieder geval nog niet over om nu perse iets te willen kopen (wat ik toch nog niet van plan was)
Autumnn schreef:Esssther schreef:Leuk 25% korting maar is dit niet iets wat ze één keer in de zoveel tijd sowieso wel doen - keuzekorting van 20-25%? Ik vind het geen 'echte - speciale' black friday-korting. Het haalt mij in ieder geval nog niet over om nu perse iets te willen kopen (wat ik toch nog niet van plan was)
Welkom in Nederland
Banyu schreef:Heb even gekeken, ik twijfel toch even, tussen de 11, 13,3 of 14 inch?
Inprincipe is het voor 1 hele dag in de week op school, dit kan ik dan synchroniseren met mijn telefoon, nu gebruik ik op mn laptop Windows 10, is een 17.5 inch. Dus is wel groot natuurlijk om elke keer maar mee te sjouwen! Soms gaat ie even mee naar het werk, en gebruik hem 1x in de week thuis, voor eventuele huiswerk! Daarnaast wordt ie op vakantie vaker gebruikt....
[ [url=m/BtiB2u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nooor_ schreef:FuGeLiCu schreef:Kan het op IKEA nog niet helemaal vinden, heb een kast op het oog.
En weet iemand of C&A ook mee doet?
C&A heeft 20% korting & online gratis verzending