Ik kies voor kleding die wel echt meisje is, maar niet te tuttig, teveel roesjes of blingblink, of grote printen. En makkelijk te combineren is wel een grote pre, maar de laatste tijd heeft ze veel spijkerbroeken aan gehad (ook korte in de zomer) omdat ze billenschuiver is, ze loopt pas net. Eerder heeft ze in totaal 5 maanden een gipsbroek gehad, dat was echt een uitdaging om dr leuk aan te kleden soms...
Ik wil dr een ruime week goed kunnen kleden zonder daarna meteen mis te grijpen omdat alles nog in de was zit, ik draai mijn wasjes op donderdag t/m eind van het weekend. Als ze toch iets niet zo moois aan moet, dan krijgt ze dat aan op de oppasdag van mijn schoonouders, die zien dat toch niet
. In principe ligt er reservekleding op de opvang, in de luiertas (die dus ook mee gaat naar opa en oma) en op stal, als die kleding nodig is past het dus niet per definitie allemaal mooi bij elkaar. Vaak is dat oudere kleding of een maatje groter. Meestal gaat alles eind van de dag in de was, soms kan het nog een tweede dag aan. Voor elk seizoen twee jassen, eentje voor stal of echt flink buiten spelen, en eentje die wat schoner blijft, en zo kan er ook altijd eentje de was in zonder mis te grijpen. Wel ben ik nog aan het kijken naar goede warme kleding voor naar stal komende winter, als iemand tips heeft? Ik zag softshell overalls, lijken me heel fijn maar best duur, en zag ze niet op MP terug.En pas bij de ruitersportzaak hier die ivm verhuizing goede kortingen had wat rijbroekjes in opvolgende maten gekocht, ze is helemaal trots op zichzelf als ze samen met mama in paardrijbroek naar de paardjes gaat
.Voor mijn vriend leg ik het klaar, de laatste keer dat ik het niet gedaan had kreeg ze een hemdje zonder mouwen over een romper met korte mouwtjes heen
. Die ziet dat echt niet. Haartjes doen gaat het gelukkig wel steeds beter af.
zeker voor de dagen dat mijn man de kinderen aankleed