Ik kies voor kleding die wel echt meisje is, maar niet te tuttig, teveel roesjes of blingblink, of grote printen. En makkelijk te combineren is wel een grote pre, maar de laatste tijd heeft ze veel spijkerbroeken aan gehad (ook korte in de zomer) omdat ze billenschuiver is, ze loopt pas net. Eerder heeft ze in totaal 5 maanden een gipsbroek gehad, dat was echt een uitdaging om dr leuk aan te kleden soms...
Ik wil dr een ruime week goed kunnen kleden zonder daarna meteen mis te grijpen omdat alles nog in de was zit, ik draai mijn wasjes op donderdag t/m eind van het weekend. Als ze toch iets niet zo moois aan moet, dan krijgt ze dat aan op de oppasdag van mijn schoonouders, die zien dat toch niet

En pas bij de ruitersportzaak hier die ivm verhuizing goede kortingen had wat rijbroekjes in opvolgende maten gekocht, ze is helemaal trots op zichzelf als ze samen met mama in paardrijbroek naar de paardjes gaat

Voor mijn vriend leg ik het klaar, de laatste keer dat ik het niet gedaan had kreeg ze een hemdje zonder mouwen over een romper met korte mouwtjes heen