Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:40

Tops heb ik eigenlijk niet echt, laat me graag verrassen :j

Flops zijn voor mij thee in de smaken sterrenmunt, of kers. Ook maak je me niet blij met beeldjes en frustsels voor in huis, ik heb een erg klein huisje en heb daar gewoon geen ruimte voor ;).
Ook hoef ik geen heel snoep pakket ;). Er mag best iets in zitten hoor, zéker! Maar probeer toch een beetje minder te doen en dat vind ik lastig zat ;)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:47

Snoep is hier welkom, vooral chocolade (had ik dit jaar als Tony Chocolonely gezegd in dit topic :D :D :D)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:48

Hier alvast wat om mijn SecretSanta op weg te helpen. Je hoeft er uiteraard niks mee te doen, maar voor het geval je het fijn vindt om iets achter de hand te hebben :)
Ik hou van thee, maar inmiddels ook aardig koffiejunkie geworden (ik heb een bonenmaler). Qua snoep is chocolade altijd goed, puur maar ook melk. Drop, maar dan het liefst zo zout mogelijk en alles wat extreem zuur is is ook goed :))
Kat en paard zijn beide niet lastig, al heeft Cas een voorliefde voor bosvruchtensnoepjes :))
Creabea, zit op naailes.
Oh en eenhoorns <<)

Ik woon op het moment in een caravan tot m'n huis af is :') Mocht je nou echt iets leuks zien voor in huis kan het natuurlijk altijd en wordt het later neergezet :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:58

Goldie schreef:
Hier alvast wat om mijn SecretSanta op weg te helpen. Je hoeft er uiteraard niks mee te doen, maar voor het geval je het fijn vindt om iets achter de hand te hebben :)
Ik hou van thee, maar inmiddels ook aardig koffiejunkie geworden (ik heb een bonenmaler). Qua snoep is chocolade altijd goed, puur maar ook melk. Drop, maar dan het liefst zo zout mogelijk en alles wat extreem zuur is is ook goed :))
Kat en paard zijn beide niet lastig, al heeft Cas een voorliefde voor bosvruchtensnoepjes :))
Creabea, zit op naailes.
Oh en eenhoorns <<)

Ik woon op het moment in een caravan tot m'n huis af is :') Mocht je nou echt iets leuks zien voor in huis kan het natuurlijk altijd en wordt het later neergezet :D

Ik ken jou al drie jaar en ik heb dit serieus nooit geweten :wow: :')

Kunnen we afspreken dat jullie niet zo hard gaan vandaag?
Ik moet het topic in de gaten houden en dat moet ik tussen mijn werk door doen en het is druk :') _O_
So please be nice to each other :+ :') _O-

Grapje uiteraard :P

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:15

Wat een gezelligheid al hier! En wat veel aanmeldingen al :D

Mocht m’n toekomstige Santa het leuk vinden; wij hebben een kleine grote meid die in dec 9 maanden oud is :D . Mocht je het leuk vinden om daarvoor wat leuks te shoppen; leef je uit *\o/*

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:23

Goldie schreef:
Creabea, zit op naailes.
Oh en eenhoorns <<)

Oooh, da's n goeie! Ik heb ook zo'n bonenmaler. En elke avond na tceten drinken we ff n kopje zelfgemaakte koffie ^^

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:30

Angelaa2 schreef:
Wat een gezelligheid al hier! En wat veel aanmeldingen al :D

Mocht m’n toekomstige Santa het leuk vinden; wij hebben een kleine grote meid die in dec 9 maanden oud is :D . Mocht je het leuk vinden om daarvoor wat leuks te shoppen; leef je uit *\o/*

Wat voor maat heeft ze?

Mijn zoon heeft maat 110/116 en dochterlief zit in 86/92
Al hebben ze best wel veel kleding al haha.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:35

Voor mijn lootje..

Ik heb 2 katten, mij maak je niet blij met eten ( een eetdingetje mag best, maar niet teveel gezien ik aan het afvallen ben en december is al een vreetmaand).

Ik hou niet van kaarsen en make up dingetjes wil ik ook niet.

Verder ben ik in de winter een thee leut en warme chocomelk, vooral die op een stokkie met warme melk :9

Ik heb geen paard meer, dus paardenspullen zijn overbodig.

Verder ben ik zeer geordend in mijn agenda met kleurtjes en papernotes/stickeynotes. Maar verder niet echt crea bea.
Laatst bijgewerkt door Olympia op 03-09-18 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:38

Ik heb ook 2 kinderen (die met zijn 2-en op mijn SS pakket duiken :D), mijn zoon is 11 jaar en dochter 5 jaar.

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:43

Wat leuk dat het al zo gezellig is. Al kan ik het nu al niet meer bijbenen :')

Ik ben nog steeds bezig met mijn tops en flops. Vanavond maar eventjes een PBtje sturen

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:47

Ik meld me voor het eerst ook hier! Voorgaande jaren wel wat meegelezen, maar nog nooit meegedaan.
Daar moest maar eens verandering in komen :))

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:47

Ik heb mij ook weer aangemeld!

Ik hoef trouwens ook geen sokken.
Ook geen relax sokken. Daar heb ik er inmiddels ook al heel veel van :+

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:50

O noooo, die ben ik vergeten op het floplijstje: ik gruwel van sterrenmunt thee! Verder ben ik gek op thee en koffie, maar ajb dus geen sterrenmunt hahaha. Bluuuuh! :r

Overigens hebben wij een volautomaat thuis, dus altijd lekkere verse koffie / espresso / cappuccino etc. <3 Een lekkere koffiesiroop is altijd welkom.

Super leuk om te zien dat een hoop oude bekenden weer meedoen. Ik heb er zin in! :):)

Goldie, je mag voor mij best zo'n leuk kipje haken hoor.. O:)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:01

Nessa schreef:
Ik heb mij ook weer aangemeld!

Ik hoef trouwens ook geen sokken.
Ook geen relax sokken. Daar heb ik er inmiddels ook al heel veel van :+

Dat is inderdaad ook een goede om te melden. Hier ook sokken in overvloed. Daarbij vertragen mijn voeten niet alles sokken...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:11

Thee en koffie drink ik allemaal niet, sokken zijn wel leuk op zich haha.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:12

Super leuk, ik volg al jaren als stille meelezer maar dit jaar ben ik eindelijk op tijd om me op te geven *\o/* ! Ik ben niet zo heel creatief dus ik zie al een beetje op tegen het maken en oplossen van de hints maar gelukkig hebben we nog even ;)

Ik zal de komende tijd goed m'n best doen om actief mee te kletsen op bokt, want meelezen doe ik graag maar er is denk ik nog niet zoveel over mij te vinden :o

Ik ben in ieder geval 27 jaar, woon samen met mijn vriend en mijn broertje (met down syndroom) en ook nog met 3 honden, 2 katten en 4 paarden (die overigens altijd al goed verwend worden dus voor mijn secret santa; voel je niet verplicht er iets (of met mijn andere tops en flops) mee te doen ;) )

Frutseltjes voor in huis worden bij ons vakkundig gesloopt door de kat dus dat is een 'flop' voor mij :+

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:14

Rebecca schreef:
Kwa legpuzzels ben ik wat van de jan van haasteren , dure smaak dus niet op toplijst gezet maar 2de hands is geen punt :) .

Ben niet een knutselaar verder

Ik had vorig jaar een thats life puzzel er bij gestopt. Was die ook een beetje leuk? Dat is een vergelijkbare stijl...

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:19

Bellatrix schreef:
Roosch schreef:
Kun je beter vragen om een reep chocolade. Ik betwijfel of mensenvlees nou zo lekker smaakt.

BonBonBloc! Melk met praline. :9

Nee, wit met praline...

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:22

IMAY1990 schreef:
Bellatrix schreef:
BonBonBloc! Melk met praline. :9

Nee, wit met praline...

Ik ben geen chocolade eter maar melk met hazelnoot <3 :+
Laatst bijgewerkt door koenlover op 03-09-18 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:31

Geen wit. :P

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:39

Ik ben ook geen thee/koffie drinker. Ik drink wel graag van nestle de hot chocolate.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:42

Ik drink wel thee, geen koffie! Ik heb pas de chocolademelk voor in het dolce gusto apparaat ontdekt, die is ook erg lekker!

Sowieso alles met chocola gaat er hier wel in :p

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:52

Gadver, thee :+ Chocola maak je me ook niet heel gelukkig mee, dat ligt er een jaar later nog :))

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:54

Koffie, thee, alles <3
Niks lekkerders dan met een grote mok thee onder een dekentje op de bank kruipen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:09

Sowieso handig om te vermelden of je problemen hebt net tweedehands? (Puzzels, boeken, etc...)
Ik iig totaal niet