naaktheid binnen gezin?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:04

watchthesky schreef:
Knuffelen prima, kind bij mij in bed nee. Ik heb ook een (seks)leven met zijn vader. Daar is mijn bed voor bedoeld. (En voor slapen natuurlijk.)
Ik denk dat mijn volwassen relatie met mijn wederhelft onder gevaarlijke spanning komt als er grappen als kind/hond/ander beest in bed gaan gebeuren.

Zonder te oordelen, vraagje: dus als jouw kind ziek / bang is mag hij/zij niet bij jou in bed komen liggen?

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:09

watchthesky schreef:
Knuffelen prima, kind bij mij in bed nee. Ik heb ook een (seks)leven met zijn vader. Daar is mijn bed voor bedoeld. (En voor slapen natuurlijk.)
Ik denk dat mijn volwassen relatie met mijn wederhelft onder gevaarlijke spanning komt als er grappen als kind/hond/ander beest in bed gaan gebeuren.

Oh nee, ook nooit gedaan behalve de eerste weken. Ik bedoelde meer bijvoorbeeld nog even lekker doezelen samen op zondagochtend oid.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:11

Hier slaapt Oot lekker tussen ons in, zijn nu wel bezig met zijn eigen bed want hij is en hij heeft meer ruimte en minder mama nodig. Oh ik vind het heerlijk en ik baal echt dat hij weg moet. :')

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:11

Katten komen hier gerust in bed, graag zelfs. Die kunnen we prima uit de slaapkamer houden tijdens ons ‘romantisch knuffelen’ ;) .

Als kind een nachtmerrie heeft of zich niet fijn voelt mag die gerust eens bij ons kruipen tot ze weer rustig is. Daarna moet ze wel weer in eigen bed. Man heeft PTSS (veteraan Afghanistan 2009) en dult buiten mij en katten niks in zijn slaap.

Zo kruipt zusje in de avond bij ons in bed om nog eens een film te kijken en vertrekt dan ook naar het logeerbed. :j

Edit: samen doezelen gebeurt hier vaak! Als papa al uit bed is of goed wakker is. Gezellig met een tekenfilmpje op.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:21

iirrssjjee schreef:
daphne_xxx schreef:
Dan vraag ik mij ook wel eens af of ik dan de kinderen op werk wel mag omhelzen helemaal bij mij mag zetten. De kinderen genieten van de knuffels bij het ophalen of als ze pijn hebben (4+). De kinderen voelen ook gelijk aan als ik niet lekker in mijn vel zit want dan komen ze gewoon echt even knuffelen bij me om mij weer op te vrolijken. Mag dat ook niet?

Goh nu je het zegt..... Ik geef zwemles en heb heel vaak ineens een kind aan mijn been hangen; Ik vind je lief juf! Mag dan zeker ook niet meer?

Huh? Doel je op mij dat ik vind dat dat niet mag? Want dat is juist wat ik niet bedoelde...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:29

Siesjuh schreef:
iirrssjjee schreef:
Goh nu je het zegt..... Ik geef zwemles en heb heel vaak ineens een kind aan mijn been hangen; Ik vind je lief juf! Mag dan zeker ook niet meer?

Huh? Doel je op mij dat ik vind dat dat niet mag? Want dat is juist wat ik niet bedoelde...

Nee ik doelde er juist ook op dat dat toch raar zou zijn dat dat niet meer mag...

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:33

iirrssjjee schreef:
Nee ik doelde er juist ook op dat dat toch raar zou zijn dat dat niet meer mag...

Ik dacht al, verkeerd begrepen dus :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:34

Mijn ouders liepen vroeger na het douchen ook naakt naar de slaapkamer e.d. Toen ik ging puberen begon ik dat vreselijk te vinden.

Nu woon ik alleen en helemaal vrij dus kan desnoods naakt de tuin in rennen.
Als ik bij mijn vriend ben loop ik zonder problemen (half)naakt rond, maar we respecteren wél de dichte badkamerdeur.

Want echt, die stellen waarbij de één de tanden poetst terwijl de ander zit te schijten: dat hoef ik echt allemaal niet mee te krijgen.
En zo zijn er wel meer dingen waarbij ik geen publiek wens.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 17:43

Okee ik ben dus wel zo'n persoon die gewoon gaat plassen als mijn vriend zijn tanden staat te poetsen. Poepen trouwens niet, dat doe ik liever alleen met de deur opslot.

Ik ben trouwens wel te preuts om naar een naaktssauna ofzo te gaan. Ik me uitkleden voor een dokter ben ik ook geen fan van, maarja soms moet dat gewoon.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 17:45

nicole_floor schreef:
Okee ik ben dus wel zo'n persoon die gewoon gaat plassen als mijn vriend zijn tanden staat te poetsen. Poepen trouwens niet, dat doe ik liever alleen met de deur opslot.

Ik ben trouwens wel te preuts om naar een naaktssauna ofzo te gaan. Ik me uitkleden voor een dokter ben ik ook geen fan van, maarja soms moet dat gewoon.

Ik zal het nog sterker vertellen, ik vind het zo gezellig om liefje mee te vragen naar de wc in de avond. Die goedzak zucht eens, kruipt zijn bed uit en staat gezellig te wachten terwijl ik aan het plassen ben. :+

Vanwege PCOS heb ik veel met de benen open gelegen. Het is nog steeds geen favoriet, maar ondertussen echt niet meer raar of vervelend.

Een uitstrijkje vind ik vooral vervelend, omdat dat gewoon heel gevoelig is.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 18:52

nicole_floor schreef:

Ik zit rustig te poepen/plassen met vriendlief ernaast die zijn tanden staat te poetsen.
Net zoals ik met de deur open plas bij 2 vriendinnen. Een is vrijgezel dus geen partner en bij mn beste vriendin doe ik dat ook als haar man thuis is.. Ze zijn wel wat gewend van me. Overigens is de man van mn beste vriendin verpleegkundige dus wel wat gewend :D

nicole_floor

Re: naaktheid binnen gezin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:59

Ach ik plas bij mijn ouders ook altijd nog met de deur los :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 20:14

Ik plas ook gerust met de deur los. Of met m'n man in de badkamer erbij ook.

Ons dochtertje doucht ook wel met mij. Ze is nu 6 jaar. Bij ons is het trouwens plassertje en piemel.

Ik slaap naakt, m'n man in boxer. Ik vind het niet fijn iets aan te hebben. Gebeurd heeeel soms in de winter als ik het echt koud heb dat ik een shirt aan heb, maar vaak heb ik een extra dik dekbed en een elektrisch dekentje.

Sauna vind ik ook heerlijk. Met badkleding daarentegen verschrikkelijk. Het was even wennen de eerste keer sauna, maar nu zoooo lekker.
Hier loop ik ook gerust van badkamer naar slaapkamer zonder aan te kleden. Manlief ook, maar eigenlijk niet als de kleine meid rondloopt. Is prima zoals het nu gaat.

Ben helemaal niet preuts en schaam me ook niet voor m'n lijf.