Schaduw temperaturen. Morgen wordt het nog warmer hier, 38 graden in de voorspelling.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knudd schreef:Goof schreef:Meer mensen die echt beroerd zijn van de warmte? Ik voel me alsof ik griep heb; flauw en slap, hoofdpijn (ja ik drink echt veel), zere gewrichten. Ik ben echt niks waard, voel me beroerd en kan alleen maar hangen.
Pijnlijke gewrichten heb ik ook last van. Ben ook heel bibberig, opkomende hoofdpijn, voelt inderdaad als een opkomende griep
Coconut schreef:Oh die huisjes schoonmaken is afzien inderdaad en zeker met deze hitte!!! Wij kregen wel meer pauze en minder huisjes,omdat ze meer uitzendkrachten aannamen. Ook werd er door het park getrakteerd op waterijs.
cissy schreef:love_western schreef:Ik heb dit gemaakt. Foto is een voorbeeld. Werkt perfect. [ [url=m/uply6b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha! Als het werkt, waarom niet! Ik ken mensen die in de tuin slapen snachts.
meniekske schreef:Een tent in mijn tuin en daarin slapen heb ik ook over nagedacht, maar ik heb geen tent dus dat gaat het um niet worden. Ik slaap nu maar op een luchtbed in de woonkamer, daar is het iets koeler dan mijn slaapkamer.