alles is zo goed als af nu

Spannend nog ff wachten tot de sleutel! Wel leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SharonIndezz schreef:Gelukt gelukkig!alles is zo goed als af nu
[ [url=m/mkQUwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DCGFUQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oS427h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HZnAUl.jpg]Afbeelding[/url] ]
SharonIndezz schreef:Gelukt gelukkig!alles is zo goed als af nu
[ [url=m/mkQUwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DCGFUQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oS427h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HZnAUl.jpg]Afbeelding[/url] ]
excuses
als ik de poten er af zou halen en hem op de rug leg dan zou hij wel door de deuren passen, maar mijn gangetje van de voordeur naar de woonkamer is te smal, en daar zit ook een bocht in en dat gaat nevernooit lukken om hem daarin te kunnen draaien. Boehoe
Zal voor ons beiden een nieuwe omgeving worden dus erg spannend, maar ik kijk er onwijs naar uit! Ik woon nu nog thuis en merk echt dat ik behoefte heb aan meer vrijheid en zelfstandigheid
Balenciaga schreef:Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje mee in het topic maar ik zou nu ook graag mee willen komen kletsen. Mijn vriend en ik willen dit jaar gaan samenwonenZal voor ons beiden een nieuwe omgeving worden dus erg spannend, maar ik kijk er onwijs naar uit! Ik woon nu nog thuis en merk echt dat ik behoefte heb aan meer vrijheid en zelfstandigheid
De aansluiting voor het internet/tv zaten aan de andere kant dan waar de tv nu stond, dus dat is even omgedraaid! CCCCC schreef:Balenciaga schreef:Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje mee in het topic maar ik zou nu ook graag mee willen komen kletsen. Mijn vriend en ik willen dit jaar gaan samenwonenZal voor ons beiden een nieuwe omgeving worden dus erg spannend, maar ik kijk er onwijs naar uit! Ik woon nu nog thuis en merk echt dat ik behoefte heb aan meer vrijheid en zelfstandigheid
Spannend! Waarom verhuizen jullie naar een totaal nieuwe plek? Voor werk?
yeentll schreef:Ik heb vorige week donderdag de sleutel gekregen van mijn koophuisje. We zijn t/m maandag flink bezig geweest met verven en behangen. De vloer was gelukkig al heel netjes en de keuken was groen, maar heb ik heel donkergrijs geschilderd.
Nu wil ik morgen of vrijdag voor het eerst gaan slapen, maar ik zie er gewoon een beetje tegenop omdat ik bang ben voor de eenzaamheid. Is dit een beetje cold feet? Ik heb hiervoor samengewoond met mijn ex, maar vanwege relatiebreuk een eigen plekje moeten zoeken.
Ik zal morgen wat foto's plaatsen van de inrichting!

. Echt een zwaar heimwee gevoel. In feite is er eigenlijk niks verandert want ik was hier sowieso al heel veel, maar het voelt ineens zo officieel. Voel me er nogsteeds best rot om. Zijn er mensen die dat herkennen?
begin nu pas een beetje te wennen in Mn nieuwe huis, en woon er morgen 2 weken