Voor het eerst op jezelf wonen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 19:07

Gelukt gelukkig! *\o/* alles is zo goed als af nu

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Spannend nog ff wachten tot de sleutel! Wel leuk :)
⚠️ SharonIndezz kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Nayomie

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 19:08

Wat super leuk geworden zeg! Heerlijk plekje zo. :D

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:21

Die vloer lijkt een beetje op mijn vloer. :j

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:02

Mag ik me ook melden?
Heb al wel bijna 5 jaar samen gewoond maar door relatiebreuk ga ik straks echt 'alleen' op mezelf wonen. Ben nu nog even terug naar mijn moeder maar heb al wel een nieuw huisje gevonden! *\o/*

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 09:59

SharonIndezz schreef:

[ [url=m/mkQUwE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DCGFUQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oS427h.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HZnAUl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekker hoor! Mag ik vragen waar de bank vandaan komt? :)

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 10:54

SharonIndezz schreef:

[ [url=m/mkQUwE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DCGFUQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oS427h.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HZnAUl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw echt prachtig! Domme vraag misschien, maar hoe kan je het al inrichten maar nog wel op de sleutel moeten wachten? :o

SharonIndezz
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:47

Bank komt van Haco net als alle andere meubels trouwens

Met wachten op de sleutel bedoelde ik voor CCCCC, staat er ook een beetje lomp zie ik :+ excuses
⚠️ SharonIndezz kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

SharonIndezz
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:49

Marcella schreef:
Die vloer lijkt een beetje op mijn vloer. :j

Vind het een mooie kleur vloer, past heel veel prima bij :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 18:25

Erg leuk geworden! Mooi rustig geheel :)

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 10:25

Ik ga me ook melden. Heb het afgelopen jaar samengewoond, maar relatie is ook mis gelopen. Nu 2maandjes bij m'n ouders en begin volgende maand helemaal alleen

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:03

Rot van je relatie! Wel lekker dat je zo snel er in kan, nog maar een halve maand wachten *\o/*

Het bankstel dat ik had uitgekozen past niet in mijn huis -O- als ik de poten er af zou halen en hem op de rug leg dan zou hij wel door de deuren passen, maar mijn gangetje van de voordeur naar de woonkamer is te smal, en daar zit ook een bocht in en dat gaat nevernooit lukken om hem daarin te kunnen draaien. Boehoe :')
⚠️ Telpeva kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 22:57

Ik heb de sleutels van mijn studio ook binnen! Moet het nog wel helemaal aankleden!

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SharonIndezz
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 04:00

Ziet dr leuk uit!

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 11:07

Ziet er al leuk uit! Jouw grote raam vind ik ook heel tof <3 leuk uitzicht en veel licht.
⚠️ Telpeva kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 21:25

Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje mee in het topic maar ik zou nu ook graag mee willen komen kletsen. Mijn vriend en ik willen dit jaar gaan samenwonen :) Zal voor ons beiden een nieuwe omgeving worden dus erg spannend, maar ik kijk er onwijs naar uit! Ik woon nu nog thuis en merk echt dat ik behoefte heb aan meer vrijheid en zelfstandigheid :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 16:49

Balenciaga schreef:
Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje mee in het topic maar ik zou nu ook graag mee willen komen kletsen. Mijn vriend en ik willen dit jaar gaan samenwonen :) Zal voor ons beiden een nieuwe omgeving worden dus erg spannend, maar ik kijk er onwijs naar uit! Ik woon nu nog thuis en merk echt dat ik behoefte heb aan meer vrijheid en zelfstandigheid :j

Spannend! Waarom verhuizen jullie naar een totaal nieuwe plek? Voor werk?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 16:50

En bedankt dames! Ik heb nu alweer e.e.a. veranderd :') De aansluiting voor het internet/tv zaten aan de andere kant dan waar de tv nu stond, dus dat is even omgedraaid!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 16:58

Toffe plek zeg!

Telpeva schreef:
Ziet er al leuk uit! Jouw grote raam vind ik ook heel tof <3 leuk uitzicht en veel licht.

Precies dit. Vind ik ook erg mooi, geeft mooi licht in huis. :D

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 16:01

CCCCC schreef:
Balenciaga schreef:

Spannend! Waarom verhuizen jullie naar een totaal nieuwe plek? Voor werk?

Klopt, zowel hij als ik kunnen daar in de buurt een goede baan krijgen :D

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 11:02

Ik heb vorige week donderdag de sleutel gekregen van mijn koophuisje. We zijn t/m maandag flink bezig geweest met verven en behangen. De vloer was gelukkig al heel netjes en de keuken was groen, maar heb ik heel donkergrijs geschilderd.

Nu wil ik morgen of vrijdag voor het eerst gaan slapen, maar ik zie er gewoon een beetje tegenop omdat ik bang ben voor de eenzaamheid. Is dit een beetje cold feet? Ik heb hiervoor samengewoond met mijn ex, maar vanwege relatiebreuk een eigen plekje moeten zoeken.

Ik zal morgen wat foto's plaatsen van de inrichting!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:39

yeentll schreef:
Ik heb vorige week donderdag de sleutel gekregen van mijn koophuisje. We zijn t/m maandag flink bezig geweest met verven en behangen. De vloer was gelukkig al heel netjes en de keuken was groen, maar heb ik heel donkergrijs geschilderd.

Nu wil ik morgen of vrijdag voor het eerst gaan slapen, maar ik zie er gewoon een beetje tegenop omdat ik bang ben voor de eenzaamheid. Is dit een beetje cold feet? Ik heb hiervoor samengewoond met mijn ex, maar vanwege relatiebreuk een eigen plekje moeten zoeken.

Ik zal morgen wat foto's plaatsen van de inrichting!

Dat gevoel is heel normaal, dat had ik ook toen ik de eerste nacht alleen sliep in mijn appartement. Het idee dat er helemaal niemand bij je in huis is, is gewoon in het begin heel gek. Maar dat gaat snel over en dan kun je genieten van de rust die het geeft :)

Ik heb de echte eerste nacht een vriendin te logeren gehad. Misschien is dat voor jou ook een optie?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 20:47

Mag ik hier ook even inbreken?
Ik ben maandag bij mijn vriend ingetrokken, dinsdag zat ik alweer jankend thuis :') . Echt een zwaar heimwee gevoel. In feite is er eigenlijk niks verandert want ik was hier sowieso al heel veel, maar het voelt ineens zo officieel. Voel me er nogsteeds best rot om. Zijn er mensen die dat herkennen?

SharonIndezz
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:39

Nou ik ben tot nu toe elke dag nog thuis geweest, mis Mn hondjes echt heel erg :( begin nu pas een beetje te wennen in Mn nieuwe huis, en woon er morgen 2 weken

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:42

Kan je de hondjes niet een paar keer per week mee nemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:43

Het went ook wel hoor. Ik vond het eerst ook heel moeilijk om niet bij mijn kat te zijn en ik mistte mijn moeder ook heel erg, maar na een tijdje vond ik het ook een beetje veel gedoe om telkens op en neer te rijden en toen ben ik toch steeds vaker en langer in mijn eigen huis gebleven.