"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:09

Sizzle schreef:
Nienke98 schreef:
Toen ik klein was (jaar of 6) wilde ik graag weten hoe het zou voelen om een bloedneus te hebben. Ik liet me dus van de schommel in de tuin zo voorover vallen, met m'n gezicht op de tegels. Ik had dus inderdaad een bloedneus en pijn dat het deed, doe ik dus nooit meer! Haha

Deze staat voor mij met stip op 1 *D

Denk ook wel dat alle domheid er met deze actie wel uit geslagen zijn :') meestal is het andersom maar hey, uitzonderingen bevestigen de regel!

Spoiler:
Sorry Nienke98 :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:18

_/-\o_ staan geweldige verhalen en foto’s tussen! Vooral dat rotsblok staat op mijn netvlies gebrand, jemig, dat je dat gedaan hebt! :oo

Heb geen grote verhalen geloof ik. Maar toen ik nog een penny was: achterstevoren áchter het zadel gaan zitten. En dan willen gaan galopperen.. pony vond het een wat minder goed idee dat ik hem daar aandreef (in de lies dus..). Bokken tot ik eraf lag. Heb ponylief maar goed beloond, want was gewoon een domme actie van mij.

Gaan liggen op een paard terwijl ie oid e tegels staat. Paard verzet 1 achterbeen, dus mijn hoofd ging als eerste naar beneden.. ik had zo’n geluk dat er iemand naast stond en mijn hoofd greep, zodat de rest als eerste op de grond belande. Als hij er niet was geweest: ik ook niet meer!

lotthje

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:22

Commenten op instagram :\

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:28

Mijn jongere ik roddelde nog weleens over WhatsApp.
Had alleen niet zo goed gekeken, en stuurde de roddel niet naar mijn vriendinnen, maar naar degene waar het over ging... Ik schaamde me rot, maar het was wel een gepaste straf voor het roddelen, nooit meer doen :+
Gelukkig kon de persoon in kwestie er nog wel om lachen.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:32

lotthje schreef:

Sounds like there’s a story here :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:33

Tivoli schreef:
lotthje schreef:

Word ik ook wel nieuwsgierig van := ik comment ook weleens ergens op, maar niet met als resultaat dat ik dat nooit meer zou doen :')

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:45

Niobe schreef:
Tivoli schreef:

Word ik ook wel nieuwsgierig van := ik comment ook weleens ergens op, maar niet met als resultaat dat ik dat nooit meer zou doen :')[/quote]

Nouja ik vond een verhaal wel grappig over iemand die compleet anti bitten was, dus ik denk ik leg even uit waarom ik met een bit dat in een stang veranderd bij druk, rij (weet even niet hoe dat precies heet) . Man man man, ik kreeg me toch een gezeik een aannames over me heen over dat ik mijn paard niet kon rijden en dat ik maar terug moest gaan naar grondwerk en hem beter kon verkopen because mishandeling. Dat alles omdat mijn paard gewoon enorm sterk is in zijn mond en dan voornamelijk in de bak. Buiten kan ik hem gewoon op een halster rijden, maar blijkbaar heb ik dus mijn paard niet onder controle. Pff wordt je wel een beetje moe van hoor :\ ik probeer juist vanalles uit zodat hij niet perse zo'n bit in hoeft :evaw: gotta love aannames :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:49

Pas maar op anders krijg je dat hier nog een keer :D

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:52

Sokje_6 schreef:
Pas maar op anders krijg je dat hier nog een keer :D

Exact :D ik doe het dus echt niet meer. -O-

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 15:36

Op een onbekende locatie in de damestoiletten (restaurant/vliegveld/openbaar toilet etc.etc.etc.) eerst al zeep op je handen doen voordat je het water aan hebt gedaan :\

Sta je daar weer met zeep op je handen terwijl je met geen mogelijkheid kan bedenken hoe je water uit de kraan kan krijgen :roll:

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 15:38

Op een weekenddag naar de dierentuin gaan. :\

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 15:55

Xyris schreef:
Denk ook wel dat alle domheid er met deze actie wel uit geslagen zijn :') meestal is het andersom maar hey, uitzonderingen bevestigen de regel!

Spoiler:
Sorry Nienke98 :+

Ja, het was niet erg slim, maar denk dat het meer de grote kinderlijke nieuwsgierigheid was die maakte dat ik het een goed idee vond om face first voorover op de stenen af te duiken. Haha.

Zo ook een keer mijn duim tegen het ruitje van de kachel aangeduwd, maar toen was ik nog jonger, kan ik me ook bijna niets van herinneren.

En lezen voor de kachel is ook niet zo handig, wel lekker warm maar op een gegeven moment zegt m'n pa; "Er stinkt wat hier" bleek m'n haar een heel klein beetje verschroeid te zijn en de capuchon van m'n vest had een bruine plek erin. Gelukkig zag je het niet aan m'n haar, was allemaal niet zo erg.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:15

Nienke98 schreef:
Toen ik klein was (jaar of 6) wilde ik graag weten hoe het zou voelen om een bloedneus te hebben. Ik liet me dus van de schommel in de tuin zo voorover vallen, met m'n gezicht op de tegels. Ik had dus inderdaad een bloedneus en pijn dat het deed, doe ik dus nooit meer! Haha

Ik ben oprecht ook heel benieuwd hoe het is om een bloedneus te hebben, want ik heb er ook nog nooit een gehad.
Heeft iemand hier een schommel? :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:20

PeerAppel schreef:
Nienke98 schreef:

Ik ben oprecht ook heel benieuwd hoe het is om een bloedneus te hebben, want ik heb er ook nog nooit een gehad.

Ik kan je ook gewoon Ff een vuist geven hoor! ~~}> #)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:26

Apple schreef:
Op een onbekende locatie in de damestoiletten (restaurant/vliegveld/openbaar toilet etc.etc.etc.) eerst al zeep op je handen doen voordat je het water aan hebt gedaan :\

Sta je daar weer met zeep op je handen terwijl je met geen mogelijkheid kan bedenken hoe je water uit de kraan kan krijgen :roll:

In een land als India: flink shampoo op je haar en dan merken dat er weer eens geen water uit de kraan komt.Shampoo dan uitspoelen met flesjes mineraalwater.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:27

Overigens heb ik dit in Nederland ook wel eens meegemaakt,dat het water ineens afgesloten was.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:50

Op een krukje naast m’n verzorgpaard staan.
De b*tch schopte hem gewoon expres omver, daar lag ik. De eerste keer dat dit gebeurde kon ik nog blijven hangen (ja echt waar), maar de tweede keer lag ik plat op de grond...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:32

daantjuhhh schreef:
PeerAppel schreef:

Ik kan je ook gewoon Ff een vuist geven hoor! ~~}> #)

Ik heb mezelf eens een bloedneus geslagen, geen pretje kan ik je zeggen :\

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:54

Ik zeg dus nooit meer: “dit doe ik nooit meer”

:Y)
Altijd als ik dat zeg dan doe ik t namelijk alsnog wel.
Na mn eerste halve marathon bv van daken geschreeuwd: dit nooit meer. En nu ingeschreven voor mn tweede alweer haha

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:07

AlwaysH schreef:
Op een krukje naast m’n verzorgpaard staan.
De b*tch schopte hem gewoon expres omver, daar lag ik. De eerste keer dat dit gebeurde kon ik nog blijven hangen (ja echt waar), maar de tweede keer lag ik plat op de grond...

Dit herken ik wel, maar ik was het zelf die ervoor zorgde dat hij omklapte :+
Teveel op het randje gaan staan en plots lag ik op de grond. Ik hing er op dat moment net met één been op. Paard schrok natuurlijk, schoot opzij, knorde luid en keek me toen verwijtend aan :')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:36

EmmaK95 schreef:
Mijn jongere ik roddelde nog weleens over WhatsApp.
Had alleen niet zo goed gekeken, en stuurde de roddel niet naar mijn vriendinnen, maar naar degene waar het over ging... Ik schaamde me rot, maar het was wel een gepaste straf voor het roddelen, nooit meer doen :+
Gelukkig kon de persoon in kwestie er nog wel om lachen.

Zo heb ik ooit een mailtje beantwoord ipv doorgestuurd.
Kreeg als antwoord je weet dat ik onderstaande kan lezen he.

Nog nooit zo stom gevoeld :')
Spoiler:
het was geen aardig mailtje

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:44

Wat ik ook nooit meer doe is mijn scooter band te hard oppompen. Dat oppompen deed ik bij een tankstation waarbij je aan kan geven hoeveel bar je wil dat er in de band gaat en dan druk je die slang op je ventiel. Ik had de scooter net een paar weken. Dus ik ingesteld op iets van 2 bar, wat erin hoort. Hoor ik dat ding eerst rustig tegendruk geven/luchtdruk meten en vervolgens laat hij er lucht uit. Dus ik denk neee, dat ding is kapot, er moet lucht in! Ik kon namelijk met mijn vinger de band indrukken waardoor hij naar mijn idee niet hard genoeg was. Dus ik denk, nou dan doe ik het wel anders. En ik druk telkens opnieuw die slang op mijn ventiel voordat er lucht uit gelaten kon worden. Afijn, band was dus lekker hard.
Ik de volgende dag naar school, ik kom eind van de dag weer thuis, wil mijn scooter de garage indraaien en BAM. Wat een klap was dat zeg. Gelijk een piep in mijn oor 10 seconden, ik hoorde niks meer. Mensen in paniek, die dachten dat een auto ergens met flinke snelheid tegenaan was geklapt := Dus wij de scooter naar de winkel gebracht, had hij de andere bandenspanning gemeten. Daar zat ruim 6 bar in, hoeveel er in de geklapte band zit zullen we nooit weten maar waarschijnlijk een stuk meer _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 23:01

xSCWx schreef:
Wat ik ook nooit meer doe is mijn scooter band te hard oppompen. Dat oppompen deed ik bij een tankstation waarbij je aan kan geven hoeveel bar je wil dat er in de band gaat en dan druk je die slang op je ventiel. Ik had de scooter net een paar weken. Dus ik ingesteld op iets van 2 bar, wat erin hoort. Hoor ik dat ding eerst rustig tegendruk geven/luchtdruk meten en vervolgens laat hij er lucht uit. Dus ik denk neee, dat ding is kapot, er moet lucht in! Ik kon namelijk met mijn vinger de band indrukken waardoor hij naar mijn idee niet hard genoeg was. Dus ik denk, nou dan doe ik het wel anders. En ik druk telkens opnieuw die slang op mijn ventiel voordat er lucht uit gelaten kon worden. Afijn, band was dus lekker hard.
Ik de volgende dag naar school, ik kom eind van de dag weer thuis, wil mijn scooter de garage indraaien en BAM. Wat een klap was dat zeg. Gelijk een piep in mijn oor 10 seconden, ik hoorde niks meer. Mensen in paniek, die dachten dat een auto ergens met flinke snelheid tegenaan was geklapt := Dus wij de scooter naar de winkel gebracht, had hij de andere bandenspanning gemeten. Daar zat ruim 6 bar in, hoeveel er in de geklapte band zit zullen we nooit weten maar waarschijnlijk een stuk meer _O-

_O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:44

Wij hadden vroeger een varkensstal en vanwege ziekte, moest je met je strontlaarzen door een waterbak lopen bij in- en uitgang. Penny-ik wilde net als paard uit een bak drinken en ik had uiteraard net déze bak uitgekozen. Resultaat: naar het ziekenhuis aan een infuus met de diagnose uitgedroogd + besmettelijke infectie door het drinken van mestwater := Heb er nog een lichte beschadiging aan overgehouden ook

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:50

antje_vip schreef:
Wij hadden vroeger een varkensstal en vanwege ziekte, moest je met je strontlaarzen door een waterbak lopen bij in- en uitgang. Penny-ik wilde net als paard uit een bak drinken en ik had uiteraard net déze bak uitgekozen. Resultaat: naar het ziekenhuis aan een infuus met de diagnose uitgedroogd + besmettelijke infectie door het drinken van mestwater := Heb er nog een lichte beschadiging aan overgehouden ook

Ooohh jeetje wat een verhaal...