Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

biggirl

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:29

Vandaag onderweg naar me werk met me scooter opeens een klapband en flik gevallen had niet veel gescheeld of ik had een flinke ongeluk gehad gelukkig lieve omstanders die me geholpen hadden

Uur te laat gekomen op me werk := gelukkig hadde ze begrip me baas is mij zelfs komen halen en scooter mee genomen in het busje en veilig achter op t werk gezet !

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:22

Nou komt ie:

Ik loop met mijn boodschapje door de appie.
Sta bij de kassa rij. 1 boodschappenkar voor mij zonder klant!
Daarvoor een vrouw die bijna bezig was met afrekenen. Band bijna helemaal leeg.
Ik stond ff te wachten maar er kwam niemand. Ik dacht das dan pech dus ben voorbij gegaan. Boodschapjes op de band!
Komt mevrouw terug lopen, gaat helemaal ordinaire uit der plaat.
Dus op een gegeven moment zeg ik, nou als u zo graag weer voor wilt dan pak ik mijn spulletjes wel weer hoor!

Nee dat wilde ze niet, maar ze bleef wel tieren!
Dus ik zeg.. ik heb gevraagd of je weer voor wilt dat wil je niet, dan moet je nu ook kappen met dat zeiken.

Nou toen werd ze helemaal boos.
De hele winkel keek onze kant op.. heb mijn rug toegekeerd en niks meer gezegd
Ze bleef gewoon doorgaan met schelden :=

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:22

daantjuhhh schreef:
Nou komt ie:

Ik loop met mijn boodschapje door de appie.
Sta bij de kassa rij. 1 boodschappenkar voor mij zonder klant!
Daarvoor een vrouw die bijna bezig was met afrekenen. Band bijna helemaal leeg.
Ik stond ff te wachten maar er kwam niemand. Ik dacht das dan pech dus ben voorbij gegaan. Boodschapjes op de band!
Komt mevrouw terug lopen, gaat helemaal ordinaire uit der plaat.
Dus op een gegeven moment zeg ik, nou als u zo graag weer voor wilt dan pak ik mijn spulletjes wel weer hoor!

Nee dat wilde ze niet, maar ze bleef wel tieren!
Dus ik zeg.. ik heb gevraagd of je weer voor wilt dat wil je niet, dan moet je nu ook kappen met dat zeiken.

Nou toen werd ze helemaal boos.
De hele winkel keek onze kant op.. heb mijn rug toegekeerd en niks meer gezegd
Ze bleef gewoon doorgaan met schelden :=

:') _/-\o_

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 23:27

Wat kunnen sommige mensen zich ook onvolwassen gedragen zeg. Bah. Waar je je wel niet druk om kunt maken. Even 2 minuten wachten op een ander terwijl jij zelf de kassa ophield.... Echt het einde van de wereld hoor. :+

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 01:46

Bah, zit nu te wachten op de dierenambulance... hond zonder eigenaar op de weg waar ik net bijna over heen reed :(
Zijn kont zit ook helemaal onder de pus plekken, vet sneu.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 02:58

Ik was vandaag aan het werk, ik loop de trein uit en ga de roltrap op, komt er een man naast me staan: Ik hoop wel voor je dat je een opleiding doet, dit is ook niet iets dat je je hele leven moet willen doen. Ehh... Pardon? Het is dat ik op dat moment heel goed herkenbaar ben en beleefd ben gebleven, ik had heel veel tegen hem willen zeggen. Wat een aso zeg...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 05:34

Maar hoe wist hij dan wat je voor werk doet? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 08:38

Uniform gok ik? Toen ik nog met de trein ging werken had ik ook altijd mijn uniform al aan :)

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:32

Goh wat zijn sommige mensen inderdaad toch kinderachtig. En ook vaak van hun probleem een ander zijn probleem proberen te maken. :=
Ook opmerkingen dus die ze gewoon beter voor zich kunnen houden als ze er toch niks mee bereiken behalve onbeleefd te zijn.

@kitlover: Ik hoop dat het goed komt. Sowieso ook vreemd van die pus.. Arm beestje. :(

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:36

heidy_wilco schreef:
Ik was vandaag aan het werk, ik loop de trein uit en ga de roltrap op, komt er een man naast me staan: Ik hoop wel voor je dat je een opleiding doet, dit is ook niet iets dat je je hele leven moet willen doen. Ehh... Pardon? Het is dat ik op dat moment heel goed herkenbaar ben en beleefd ben gebleven, ik had heel veel tegen hem willen zeggen. Wat een aso zeg...

Wat ik vermoed is dat zo iemand worstelt met een diepgaande ontevredenheid/frustratie over zijn eigen levenskeuze's.
Maar zelfs dan begrijp ik niet wat iemand beweegt een dergelijke opmerking tegen een wildvreemde te maken... :+

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:45

Nou, zojuist had ik toch ook wel iets grappigs.
Iemand vroeg op een reptielen forum of iemand nog een naam wist voor haar skink.
Dus ik zei als eerst Nova. Zei ze dat een Luipaardgekko van haar vriend al zo heette. Vervolgens riep ik Mara, bleek ze een vriendin te hebben die zo heette.. En vervolgens hetzelfde met Kayla. Beide namen die niet veel voorkomen lijkt me maar ik vond het wel grappig. :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:54

Ik maak ook dagelijks veel rare dingen mee op mijn werk (dierverzorging). Sommige dingen horen we echt 5x per uur en dat zeg ik dan ook graag tegen die mensen die dan denken grappig te zijn :+ Vaak heb ik dan de lachers op mijn hand in plaats van andersom :+ Maar laatst knoopte iemand een gesprekje aan en vroeg naar het werk. Ze kwam met de conclusie: ''wat een leuk bijbaantje, leuker dan achter de kassa zitten bij de Albert Heijn.'' en toen ging ze verder. Ik heb haar maar niet verteld dat ik een opleiding erin heb gedaan :+

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:56

Ik had gisteren een hele leuke waar mn mond wel even van open viel, ik was met de kinderen op pad, ik werk bij een kinderopvang genaamd Eigenwijs (past wel lekker bij me). Toen we bij het stoplicht stonden waren de kids aan het zwaaien naar iedereen, één meneer draait z'n raampje open en gaat een heel praatje staan te maken. Zo was de vraag of ik net zo eigenwijs was als mn werk en de kinderen ook eigenwijs waren, dus gewoon leuk gereageerd en de man leek er helemaal gelukkig van te worden, toen ie wegreed hadden de kinderen natuurlijk heeel veel vragen, een wat ouder kind was opgevallen dat de man gehandicapt was en allemaal van die 'stickers' in z'n auto had.

Leuk om iemand onbewust een goede dag te bezorgen (en tegelijk de kinderen te leren dat ze iemand gedag mogen zeggen bij het tegenkomen ookal kennen ze diegene niet) :D

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 22:55

Over het hoofd gezien worden door iemand in een klein wit autootje die naar rechts gaat op de 130 snelweg, gelukkig was mijn reactie snelheid goed en mijn hand op tijd op de toeter. Voor de beeldvorming, ik rijd een Volkswagen Caddy, dus niet echt een klein autootje die je snel over het hoofd ziet :') de beste man heeft 2km lang zijn best gedaan om zijn excuses in handgebaren uit te beelden _O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:49

Dat ik gisteren een hele lelijke vieze zonnebril heb gekregen van iemand op Pinkpop en nu niet weet wat ik er mee moet :+ hij heeft ons ook 4 consumptie munten gegeven en een biertje. Daarna verdween hij ineens

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:23

Ik ben super verkouden en heb hooikoorts. Mijn ogen tranen, zijn rood en m'n neus is die van een clown.

Loop ik net buiten de hond uit te laten. Stopt er een fietser naast me. Geeft me een klopje op m'n schouder en zegt "het komt allemaal wel weer goed hoor" ... En fietst weer door. :\

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:11

Veulen84 schreef:
Ik ben super verkouden en heb hooikoorts. Mijn ogen tranen, zijn rood en m'n neus is die van een clown.

Loop ik net buiten de hond uit te laten. Stopt er een fietser naast me. Geeft me een klopje op m'n schouder en zegt "het komt allemaal wel weer goed hoor" ... En fietst weer door. :\

:')

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:40

die is echt grappig!

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:03

Ik vind dat eigenlijk wel heel erg lief :D

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:28

Op 2 cm na geramd worden door een automobilist. Of ik hem, heel officieel gezien. Maar soms werkt de politie mee en krijg jij compliment en die ander een waarschuwing.

Wij hebben hier van die heerlijke zogenoemde turbo rotondes. Met verhoogde afscheiding. Oftewel voor rechtsaf en rechtdoor moet je op de rechter baan staan en voor rechtdoor en linksaf moet je op de linkerbaan staan.
Ik kom aangereden en van mijn links komt een zilveren auto in de linkerbaan aan met zijn knipperlicht naar rechts. Meneer kijkt mij niet aan en de wielen lijken ook naar rechts te gaan. Dus ik denk, mooi rem los en die rotonde op. 2 seconden later piepende banden, getoeter en scheldkanonnade over mij heen. Want natuurlijk was meneer uitgestapt om schade te bekijken.

Ik was er stil van. Als mensen zo van leer trekken wordt ik extreem stil en terug getrokken (en mensen die mijn kennen weten hoe vreemd dit is) Gaat opeens de deur open bij de Volvo achter mij en ik denk poedersuiker, dat was dus politie. -:(-
Krijg ik te horen dat ik verder mag rijden en kreeg meneer een waarschuwing :Y) :+

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:30

Oehhh karma is a bitch

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:37

post van veulen doet me aan wat denken. Als een vriend van me hier is is hij nogal geneigd af te dwalen naar de spoorovergang, vent van in de 30 gefascineerd door treinen en blijft daar gerust een tijdje kijken. Ik zie van een afstand dat hij aangesproken door een vrouw die daarna wegfiets, vriend kijkt mij verontwaardigd aan, blijkt dat ze had gezegd dat hij geen gekke dingen moest doen en dat het leven zo mooi is :') _/-\o_

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:10

Xyris schreef:
post van veulen doet me aan wat denken. Als een vriend van me hier is is hij nogal geneigd af te dwalen naar de spoorovergang, vent van in de 30 gefascineerd door treinen en blijft daar gerust een tijdje kijken. Ik zie van een afstand dat hij aangesproken door een vrouw die daarna wegfiets, vriend kijkt mij verontwaardigd aan, blijkt dat ze had gezegd dat hij geen gekke dingen moest doen en dat het leven zo mooi is :') _/-\o_

:') _O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:56

Vorig jaar dacht ik stonden ik in de rij bij de Appie om boodschappen dus af te mogen rekenen,
maar er was iemand in een scootmobiel een rij in gegaan waar die dingen dus NIET door heen passen.
En dan bedenken dat de bredere rij (1 rij terug) gewoon open was..

Ze moest en zou door die doorgang hebben, ze zat muurvast tussen de 2 kassa's...
Dacht dat is zo over, nou na 5min zat ze nog steeds muurvast en toen ben ik maar naar een andere kassa gegaan,
denk dat ze zeker 30min vast heeft gezeten tussen de 2 kassa's. _O-

Het personeel van de AH is wel even boos geworden...

-----

Vanmorgen reed ik rustig met de auto richting het winkelcentrum omdat we nog boodschappen moesten doen voor de hele week.

Niks aan de hand, lekker rustig in het dorp...
Dus we reden zelf ook zo'n 30km per uur (normale snelheid) en echt uit het niets rijdt er een idioot eventjes 50-60km ons voorbij... 8)7

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:41

Calixae schreef:
Ik vind dat eigenlijk wel heel erg lief :D

Zo terugkijkend is het ook wel lief bedoeld. Maar op dat moment was het echt een heel raar moment.

Xyris schreef:

Dit is dan toch eigenlijk ook wel weer lief. Iemand maakt zich zorgen genoeg over een vreemde. Misschien moet ik (we) dat waarderen.