Uur te laat gekomen op me werk
gelukkig hadde ze begrip me baas is mij zelfs komen halen en scooter mee genomen in het busje en veilig achter op t werk gezet ! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gelukkig hadde ze begrip me baas is mij zelfs komen halen en scooter mee genomen in het busje en veilig achter op t werk gezet !
daantjuhhh schreef:Nou komt ie:
Ik loop met mijn boodschapje door de appie.
Sta bij de kassa rij. 1 boodschappenkar voor mij zonder klant!
Daarvoor een vrouw die bijna bezig was met afrekenen. Band bijna helemaal leeg.
Ik stond ff te wachten maar er kwam niemand. Ik dacht das dan pech dus ben voorbij gegaan. Boodschapjes op de band!
Komt mevrouw terug lopen, gaat helemaal ordinaire uit der plaat.
Dus op een gegeven moment zeg ik, nou als u zo graag weer voor wilt dan pak ik mijn spulletjes wel weer hoor!
Nee dat wilde ze niet, maar ze bleef wel tieren!
Dus ik zeg.. ik heb gevraagd of je weer voor wilt dat wil je niet, dan moet je nu ook kappen met dat zeiken.
Nou toen werd ze helemaal boos.
De hele winkel keek onze kant op.. heb mijn rug toegekeerd en niks meer gezegd
Ze bleef gewoon doorgaan met schelden

heidy_wilco schreef:Ik was vandaag aan het werk, ik loop de trein uit en ga de roltrap op, komt er een man naast me staan: Ik hoop wel voor je dat je een opleiding doet, dit is ook niet iets dat je je hele leven moet willen doen. Ehh... Pardon? Het is dat ik op dat moment heel goed herkenbaar ben en beleefd ben gebleven, ik had heel veel tegen hem willen zeggen. Wat een aso zeg...
Vaak heb ik dan de lachers op mijn hand in plaats van andersom
Maar laatst knoopte iemand een gesprekje aan en vroeg naar het werk. Ze kwam met de conclusie: ''wat een leuk bijbaantje, leuker dan achter de kassa zitten bij de Albert Heijn.'' en toen ging ze verder. Ik heb haar maar niet verteld dat ik een opleiding erin heb gedaan
de beste man heeft 2km lang zijn best gedaan om zijn excuses in handgebaren uit te beelden
hij heeft ons ook 4 consumptie munten gegeven en een biertje. Daarna verdween hij ineens
Xyris schreef:post van veulen doet me aan wat denken. Als een vriend van me hier is is hij nogal geneigd af te dwalen naar de spoorovergang, vent van in de 30 gefascineerd door treinen en blijft daar gerust een tijdje kijken. Ik zie van een afstand dat hij aangesproken door een vrouw die daarna wegfiets, vriend kijkt mij verontwaardigd aan, blijkt dat ze had gezegd dat hij geen gekke dingen moest doen en dat het leven zo mooi is![]()

Calixae schreef:Ik vind dat eigenlijk wel heel erg lief
Xyris schreef:post van veulen doet me aan wat denken. Als een vriend van me hier is is hij nogal geneigd af te dwalen naar de spoorovergang, vent van in de 30 gefascineerd door treinen en blijft daar gerust een tijdje kijken. Ik zie van een afstand dat hij aangesproken door een vrouw die daarna wegfiets, vriend kijkt mij verontwaardigd aan, blijkt dat ze had gezegd dat hij geen gekke dingen moest doen en dat het leven zo mooi is![]()