Beschuldigd door buren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:29

Kaus schreef:
Al onze vrienden wonen verspreid over heel Nederland. Die kunnen dus niet zo snel opgetrommeld worden voor een feestje -O-

Wij zijn druk aan het nadenken over een noodoplossing. We komen eigenlijk alleen nergens toe. Iemand nog ideeën? Zelfs antikraak lukt niet ivm huisdieren

Op dit moment wonen wij ook antikraak met huisdieren, gewoon uitleggen dat je die hebt.
Bij sommige gebouwen in het buitengebied raden ze zelfs aan om een hond te nemen voor de veiligheid.

Zowieso HOD of Camelot staan huisdieren toe op sommige panden. :)

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:31

Wat een ellende.. er zijn deurbellen met ingebouwde camera.. misschien is dat een idee? Veel sterkte!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 17:33

Bedankt voor al jullie linkjes, ook via pb! Ik pak ze na het weekend even op want alles wat ik tot nu toe heb gebeld gaat over na voicemail. Gok dat ik na het weekend meer succes heb.

Een weekendje weg is leuk maar we hebben helaas niet zomaar het geld ervoor om dat uit te geven.
Buurtbemiddeling heb ik ook weinig vertrouwen in :n De enige oplossing die ik nog zie is weggaan. Elke agent zegt ook steeds dat de buurjongen over komt als een prima jongen. En hij houdt zich ook steeds heel kalm als ze met hem praten. Maar als ze dan mijn filmpjes niet willen bekijken komen ze natuurlijk ook niet achter zijn ware gedrag.

De andere onder buurvrouw heeft de afgelopen tijd ook de buurman tegen ons horen schreeuwen. Ook de honden horen blaffen dus we hebben uitgelegd waar dat door komt. Ze klaagt er niet over gelukkig, maar ik snap best dat je ook wat rust wil. En ik vind het heel naar dat wij onderdeel zijn van dat verpest... :\

Minikatje, ik ga inderdaad wel even wat antikraak bedrijven bellen om te vragen of ze woningen beschikbaar hebben waar wel huisdieren mogen. Vorige antikraak waar ik zat mocht dat niet en die zeiden ook dat het eigenlijk nooit mogelijk is.

purny

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:35

Heb je eigenlijk al aangifte gedaan? Met de aangifte kan je de filmpjes als bewijsmateriaal gebruiken

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:35

Bah wat naar! Is die plas wel van een hond? Loopt je gestoorde buurman daar niet gewoon te plassen? Heel veel succes met het vinden van een nieuwe woning!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:36

Heb je al een camera aangeschaft TS? Dat is echt het eerste wat ik zou doen. Zeker als spioncamera voor bij de deur.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:37

De politie zegt dat hij overkomt als een prima jongen nadat ze hebben gezien dat hij rotzooi voor jullie deur gestald heeft en nadat de politie al eens eerder de deur heeft geforceerd omdat hij het gas aan had gelaten? Huh?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 17:43

Shadow, ja 'Huh?' inderdaad. Verder kom ik ook niet. 'Oh hij schreeuwt, slaat, bedreigt en stalkt jullie? Maar hij is aan de deur zo vriendelijk. Niks aan de hand.' Dat is wat er gebeurt.

Moet zeggen dat de agenten van gisteren wel assertiever waren dan die van vanmiddag. Die van gisteren hebben hem dus ook flink gewezen op zijn verkeerde gedrag. Die van vandaag heb ik niet gehoord wat ze hebben gezegd. Maar die kwam dus naar ons toe met 'ja we kunnen niet zo veel doen. Hij is heel aardig. Andere buren kwam ook nog over jullie klagen dus volgens mij zijn jullie het probleem.'

oliebol, doe je niet automatisch aangifte als je belt? Hoe werkt dat? Ze nemen het wel elke keer op in het dossier. En dat is al een flink dossier.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:46

Nee je moet echt aangifte gaan doen. Een melding is iets anders.
Als je nu aangifte doet kunnen ze wel je meldingen meenemen. Dus in principe sta je best sterk denk ik.
Ik blijf het achterlijk vinden dat dit zomaar kan gebeuren. En ik dacht dat mijn woningbouw asociaal was
Laatst bijgewerkt door purny op 07-04-18 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:54

Aangifte doe je via mijnpolitie.nl en dan inloggen met je digid.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 18:39

Even een korte update. Wij waren net boodschappen doen (durven niet meer alleen). Komen terug, buurman staat op de gang onze honden overstuur te maken.

Heb alles gefilmd. 112 weer gebeld en die komen eraan. Voor degenen die het filmpje willen zien (en daar ook daadwerkelijk belang bij hebben dus geen sensatiezoekers :D) kan je een pb sturen met je nummer en dan app ik het je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:42

Ongelofelijk wat een kronkel sommige mensen hebben , heeft die man tijd teveel ofzo

Hoop dat de politie een dossier maakt en eens stappen gaat zetten, je hebt bewijs nu gelukkig

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:42

Ik denk dat niemand belang heeft bij een filmpje van je buurman, dus ik zou daar niet meer strooien om eerlijk te zijn. Houd die voor jezelf en de politie.

Sloegen de honden ook echt aan? Die moeten toch ook wel spanning ervaren inmiddels? Bizar hoor.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:43

Is meester Visser al geweest?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 18:44

Hmm dat is wel een goed punt Goof.

Ja de honden gaan te keer als hij aanbelt. De een uit liefde en enthousiasme en de ander uit angst. Die heeft ook de woonkamer ondergeplast van angst (vrij herkenbaar plasje). Beestje reageert ondertussen op elk geluid dat op kloppen lijkt met staart tussen de poten en grommen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:45

marleen_usar schreef:
Is meester Visser al geweest?

Ben je nou serieus of op zoek naar leedvermaak?? >;) >;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:45

Oh wat triest voor je hond Kaus. Kan het dier niet tijdelijk uit logeren zodat die hier in ieder geval niet gestressd uitkomt?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:46

Achossie arme hond ook :(:)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:48

Dat dit heel erg vervelend is begrijp ik. Bedreigend ook mar 112 bellen omdat hij de honden verveelt?

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:48

Ach jeetje wat een eikel zeg . Ben erg benieuwd of de politie het nu wel serieus neemt..

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 18:50

Het liefst stuur ik de honden inderdaad uit logeren maar de Cattle dog is extreem eenkennig. Die kan echt niet zonder mij of mijn vriend. Hij is wel eens een dagje bij de ouders van mijn vriend geweest maar dat uitte zich dan in de godganse dag het huis doorlopen op zoek naar ons. Wat dat betreft heeft hij het hier nog beter. En stiekem vind ik hem wel fijne bescherming. Als het erop aankomt zal hij mij namelijk wel beschermen.

Lynn, dan heb je niet goed gelezen als dit je conclusie is.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:53

Och wat een idioot ts.. je arme hond.
Hij is echt niet wijs.. waarom is dit hè

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:03

Pff.. alles gelezen Ts. Wat een ellende.. ik hoop dat dit heel gauw veranderd voor jullie.

Sterkte met deze situatie.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:18

Ik woon in Limburg, maar je bent welkom (als je honden met katten overweg kunnen). Ik heb nog een logeerkamer over.

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:21

Hé bha
Sommige mensen hebben gewoon te veel vrije tijd..
Beangstigend dat hij jullie zo in de gaten houd!
Zou de honden mooi bij je houden,, stel je voor dat hij snachts komt... Brrrt.. Dan heb je iig een alarm van blaffende honden
Bha bha