Alleen is deze best wel kort

Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, 1 kantje ziet er zo weinig uit

Hebben/hadden jullie dit ook bij de eerste brief?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SayaJones schreef:Ik heb eindelijk iemand gevonden die ik wil schrijven. En heb ook zo ongeveer m'n brief af.
Alleen is deze best wel kort
Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, 1 kantje ziet er zo weinig uit
Hebben/hadden jullie dit ook bij de eerste brief?
SayaJones schreef:Pfoe, had bijna de brief verstuurd vandaag en ging vandaag toch nog even kijken op z'n profiel.
Eerder lukte het me steeds niet om de verdere 'felonies' te bekijken via de site waarnaar je wordt doorgelinkt als je die crimes bekijkt (sorry, lekker warrig).
Maar dit was een andere site waarbij het me wel lukte, persoon is schuldig aan ' Aggravated Murder', dat wist ik.
Daaronder kon je doorklikken naar victim info en daar stond achter 'Child'.
Daar kan je weer verder klikken naar definitie van child en dat is een persoon onder de 12 jaar.
Dat houdt toch echt even op en die brief ga ik echt niet sturen aan hem, ik ben weer opzoek naar een ander
appelxkiwi schreef:Heel interessant topic en toevallig heb ik vandaag mijn eerste brief via de mail gestuurd! Veel profielen bekeken, maar uiteindelijk eentje waar ik me 'goed bij voelde'.
Wel een vraag waar iemand me hier vast mee kan helpen! Het is me opgevallen dat veel mensen dit in hun profiel hebben staan: "If you do use JPay to contact me, please be sure that your mailing address is in the body of the message or I won’t be able to write you back!”
Ik heb nu die 'e-mail' gestuurd en daarbij moest ik mijn contact gegevens invullen en daaronder het bericht. Maar er stond bij dat mijn contact gegevens niet in het bericht moesten staan. Nu ben ik dus even benieuwd wat JPay is, is dat e-mail of iets anders? Dan weet ik of diegene überhaupt de mogelijkheid heeft om me iets terug te sturen!