Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 08:14

Albert schreef:
Suzanne F. schreef:
Nu vraag ik me meteen af waarom het ene zoogdier wel bloedt en andere zoogdieren niet?

Omdat het voor een prooidier niet heel handig is om te bloeden, dat trekt namelijk predatoren aan.

Die theorie klopt toch niet? Een kat is een predator en die bloed ook niet ;)

Albert

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 10:31

Er zijn genoeg dieren waarvoor een kat een prooi kan zijn.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 10:33

Ik denk dat zat dieren ons ook wel smakelijk vinden hoor. Vooral toen we nog in een velletje over de strepen zwierven

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 10:46

Qimm schreef:
Ik denk dat zat dieren ons ook wel smakelijk vinden hoor. Vooral toen we nog in een velletje over de strepen zwierven

Police officer schreef:
"Sir, could you please walk that line and turn around?"

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 17:09

Steppen! Autocorrect :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 00:27

Zoe_97 schreef:
Albert schreef:
[quote="Suzanne F."
Nu vraag ik me meteen af waarom het ene zoogdier wel bloedt en andere zoogdieren niet?
[/quote
Omdat het voor een prooidier niet heel handig is om te bloeden, dat trekt namelijk predatoren aan.

Die theorie klopt toch niet? Een kat is een predator en die bloed ook niet ;)

Hoe kom jij nu bij kat/ predatoren die bloeden?
Er staat juist dat het voor de meeste zoogdieren niet handig is om te bloeden want dat trekt predatoren aan. Er staat niet dat predatoren bloeden en de link met de kat kan ik ook niet leggen..

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 09:06

Je interpreteert de reactie van Zoe verkeerd geloof ik. Zij bedoelt dat een kat ook niet bloedt, terwijl het geen prooidier is.

Overigens is de reden die Albert aangeeft, niet de reden van wel of niet bloeden.
Er zijn verschillende theorieën waarom in de evolutie sommige mensapen en mensen een menstruatie zijn gaan krijgen, en de ovulatie niet meer duidelijk zichtbaar/merkbaar is. Alle andere dieren hebben een zichtbare ovulatie (= moment van vruchtbaarheid).
Eén van die theorieën heeft te maken met het feit dat mensapen en mensen seks voor de lol hebben. En dan is het handiger te weten wanneer je níet vruchtbaar bent.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 22:56

Net nog aan mijn pa uit moeten leggen hoe je een ipad uitschakeld :') hij heeft dat ding al bijna 2 jaar _O-

Pa staat met ipad en houd de home knop vast “ja dat ding gaat niet uit alleen die stomme siri gaat aan” waarop siri reageerd met ik probeer alleen te helpen := . Dus ik je moet die knop aan de bovenkant in drukken pa draaid ipad alle kanten op ik zie geen knop :') . Dus ik nog aan de bovenkant... de lader zit daar aan de onderkant (hij lag aan de stroom) en aan de bovenkant zit een knopje. Nogmaals draaien ik zie geen knop maar toen vond hij eindelijk het knopje :=

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 19:29

Ibbel schreef:
Je interpreteert de reactie van Zoe verkeerd geloof ik. Zij bedoelt dat een kat ook niet bloedt, terwijl het geen prooidier is.

Overigens is de reden die Albert aangeeft, niet de reden van wel of niet bloeden.
Er zijn verschillende theorieën waarom in de evolutie sommige mensapen en mensen een menstruatie zijn gaan krijgen, en de ovulatie niet meer duidelijk zichtbaar/merkbaar is. Alle andere dieren hebben een zichtbare ovulatie (= moment van vruchtbaarheid).
Eén van die theorieën heeft te maken met het feit dat mensapen en mensen seks voor de lol hebben. En dan is het handiger te weten wanneer je níet vruchtbaar bent.

Niet vanwege het een of ander, maar als ik rond mijn eisprong zit kan ik (en mijn vriend) dat zeker wel goed merken :=
Nu is het (gelukkig!) niet zo duidelijk zichtbaar als bij bijv. een paard maar in de week rond mijn eisprong is mijn libido toch echt wel 100x hoger :=

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 19:35

Ik word dan echt ontzettend onhandig. Ik loop overal tegen en laat alles uit mijn handen vallen, zo erg dat zélfs mijn vriend het opvalt :P

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 20:16

Vandaag nog

Mijn vriend geloofde echt niet dat een tweeling een jongen en een meisje kunnen zijn. Alleen hetzelfde geslacht. Nou uh echt niet haha