Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wiskey1

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:49

Leuk! Klinkt goed! Je mag een pb doen

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 23:10

Wat leuk dat het zo lekker loopt, Dominique! Een pb'tje mag altijd :)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:12

Pb mag hoor!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:14

Pb is welkom hoor!

Ik heb echt een hele leuke date gehad :o Utrechtjongen was er 17.15, eerst even door Leeuwarden gewandeld, want was zijn eerste keer hier. Toen tapas gaan eten, echt non-stop gepraat enzo. Hij is kwart voor 10 weer met de trein terug gegaan, is hij 12 uur thuis.
Afscheid was ook leuk O:) Aan zijn reactie te zien vind hij de afstand wel wat jammer, maar hij zei zelf waar een wil is, is een weg, dus nou mag ie ook niet zeuren nu ik eens enthousiast ben :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 05:49

Wat fijn dat het zo lekker positief was !
Pb mag ook naar mij als je daar behoefte aan heb.
maar er zijn er ook al genoeg voor mij die dat aanbieden ;)

Yvanka;
Dat klinkt echt als een super gezellige date!
En ik snap inderdaad dat de afstand een beetje ver kan zijn voor sommige mensen.
Haha inderdaad.. niet zeuren en proberen dus *\o/* <3

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:12

Yvanka leuk! Gaan jullie wel een volgende date hebben? :)

Ik heb binnenkort afgesproken met iemand die ik wel zie zitten. Het woordje 'date' is niet gevallen dus denk eigenlijk niet dat het een date is. :( Maar verder spreek ik hem te weinig (1x in het jaar 5 minuten lang) om hem echt een vriend te noemen. Voor hetzelfde geld ziet hij dit wel vriendschappelijk.
Het wordt in ieder geval wel een leuk 'afspraakje' vanwege wat we gepland hebben dus ik ga er maar zonder verwachting in en ik zie wel wat er gebeurd. :')

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:47

Neverland schreef:
Yvanka leuk! Gaan jullie wel een volgende date hebben? :)

Ik heb binnenkort afgesproken met iemand die ik wel zie zitten. Het woordje 'date' is niet gevallen dus denk eigenlijk niet dat het een date is. :( Maar verder spreek ik hem te weinig (1x in het jaar 5 minuten lang) om hem echt een vriend te noemen. Voor hetzelfde geld ziet hij dit wel vriendschappelijk.
Het wordt in ieder geval wel een leuk 'afspraakje' vanwege wat we gepland hebben dus ik ga er maar zonder verwachting in en ik zie wel wat er gebeurd. :')

Zonder verwachtingen is natuurlijk altijd beter..Maar als ik het van het verhaal zo moet inschatten is het een date hoor ;p

@Yvankaxx: klinkt als een super leuke date! Volgende alweer vaststaan?

@_Dominique: ik wil ook wel PB!

Ik heb van het weekend 2 dates gehad :Y) . Zaterdagavond met iemand via Happn, waar ik dus al een maandje mee appte. En wat ik dus al dacht dat zou gebeuren is gebeurt.. Ik had dus alleen puur vriendschappelijk een klik met hem. Gisteren heb ik geluncht met diegene waar ik al vaker mee gedate heb en het is echt super leuk samen. Alleen ook weer puur vriendschappelijk. Waarom friendzone ik iedereen? XD

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:24

Pff, sla mij maar neer hoor, ik snap echt niks meer van mannen..
Gisteravond nog even geappt, gezegd dat ik het echt gezellig vond en voor herhaling vatbaar. Toen maakte hij dus al een opmerking over het reizen. Vanochtend een poging gedaan om te kijken wanneer we elkaar weer konden zien, maar komend weekend zat hij vol en het weekend erna vier ik mijn verjaardag, maar had wel benoemd dat ik eventueel zaterdag overdag wel naar hem zou kunnen komen. Krijg ik net een appje dat we beide een druk leven hebben en dat het wel lastig is en we er nu beter meteen mee kunnen stoppen. Hij is doordeweeks pas om 8 uur thuis, maar wil mij niet 's avonds laat op de trein zetten, maar ik kon wel blijven slapen. Dus ik zei dat dat als ik iemand pas 1x heb gezien niet echt een optie is. En toen wilde hij er dus nu al mee stoppen.
Daarbij zei hij dat we niet heel veel gemeenschappelijke interesses hebben, nou ik heb nog nooit met iemand gedate waar ik zoveel mee gemeen had :+
Heb teruggestuurd dat ik het jammer vind dat hij het meteen al wil opgeven wanneer het even lastig is, en dat ik vind dat hij gister dan wel verkeerde indruk achtergelaten heeft. En dat ik het apart vond dat hij een half uur daarvoor nog wel wil dat ik blijf slapen.

Waarom kan ik nou niet gewoon iemand vinden die moeite voor me doet én niet na 1 date afhaakt, ik had bij deze date echt een wauw-gevoel -O-

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:28

Yvankaxx schreef:
Gisteravond nog even geappt, gezegd dat ik het echt gezellig vond en voor herhaling vatbaar. Toen maakte hij dus al een opmerking over het reizen. Vanochtend een poging gedaan om te kijken wanneer we elkaar weer konden zien, maar komend weekend zat hij vol en het weekend erna vier ik mijn verjaardag, maar had wel benoemd dat ik eventueel zaterdag overdag wel naar hem zou kunnen komen. Krijg ik net een appje dat we beide een druk leven hebben en dat het wel lastig is en we er nu beter meteen mee kunnen stoppen. Hij is doordeweeks pas om 8 uur thuis, maar wil mij niet 's avonds laat op de trein zetten, maar ik kon wel blijven slapen. Dus ik zei dat dat als ik iemand pas 1x heb gezien niet echt een optie is. En toen wilde hij er dus nu al mee stoppen.
Daarbij zei hij dat we niet heel veel gemeenschappelijke interesses hebben, nou ik heb nog nooit met iemand gedate waar ik zoveel mee gemeen had :+
Heb teruggestuurd dat ik het jammer vind dat hij het meteen al wil opgeven wanneer het even lastig is, en dat ik vind dat hij gister dan wel verkeerde indruk achtergelaten heeft. En dat ik het apart vond dat hij een half uur daarvoor nog wel wil dat ik blijf slapen.

Waarom kan ik nou niet gewoon iemand vinden die moeite voor me doet én niet na 1 date afhaakt, ik had bij deze date echt een wauw-gevoel -O-

Ppff dat is wel echt frustrerend.. Maar opzich wel fijn hij nu meteen eerlijk is? Ipv je aan het lijntje houden en telkens naar hem laat komen terwijl hij het toch al niet ziet zitten.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:32

Hij ziet het enkel niet zitten omdat het lastig wordt om elkaar veel te zien door de afstand en onze levens (hij is doordeweeks laat thuis, ik werk af en toe weekends). Hij wil niet de moeite doen om het te proberen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:40

Op zich kan ik zijn redenen wel begrijpen. Ik heb een relatie gehad met iemand die s morgens vroeg op stond en pas rond 21:00 s avonds thuis was, ook in het weekend. We hadden nooit tijd voor elkaar.

Dus als ik iemand date waarbij ik weet dat we eigenlijk geen tijd voor elkaar hebben vanwege verschillende werktijden dan zal ik ook doei zeggen.

Maar ja, ik neem aan dat hij dit wel wist voordat jullie elkaar zagen?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:41

Yvankaxx schreef:
Hij ziet het enkel niet zitten omdat het lastig wordt om elkaar veel te zien door de afstand en onze levens (hij is doordeweeks laat thuis, ik werk af en toe weekends). Hij wil niet de moeite doen om het te proberen.

Simpel: dan vindt hij je niet leuk genoeg. Laten gaan en door....

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:46

Neverland; Ik was eerst juist wat terughoudend om af te spreken vanwege de afstand. Toen was hij degene die zei, tuurlijk was het makkelijker geweest als je om de hoek had gewoond, maar waar een wil is is een weg.
En nu heb ik die instelling, en dan stopt hij ermee.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:02

Yvankaxx schreef:
Neverland; Ik was eerst juist wat terughoudend om af te spreken vanwege de afstand. Toen was hij degene die zei, tuurlijk was het makkelijker geweest als je om de hoek had gewoond, maar waar een wil is is een weg.
En nu heb ik die instelling, en dan stopt hij ermee.

Let it Go Let it Go.

Als ze je leuk genoeg vinden doen ze wel moeite voor je....trek je conclusie.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:09

Ik had eigenlijk een date gisteren, maar niets meer van mezelf laten horen :7

Ik werd gek van die vent...hele dagen appen, bellen, wilde alles van mij weten, mauwen over zijn kids....
Was er na 3/4 dagen al klaar mee :') ben ik nu slecht....
Ik denk dan.... we gingen maar een drankje doen, bewaar je vragen voor dan....krijg het spaansbenauwd als ze te hard van stapel lopen! O:)

Daarbij is mijn vorige hoofdstuk nog niet geheel afgesloten, mentaal en fysiek nog steeds niet (nog steeds wederzijds moeite met loslaten)

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:21

listiglistje schreef:

Ik werd gek van die vent...hele dagen appen, bellen, wilde alles van mij weten, mauwen over zijn kids....
Ik denk dan.... we gingen maar een drankje doen, bewaar je vragen voor dan....krijg het spaansbenauwd als ze te hard van stapel lopen! O:)

Daarbij is mijn vorige hoofdstuk nog niet geheel afgesloten, mentaal en fysiek nog steeds niet (nog steeds wederzijds moeite met loslaten)

Hahah stiekem is het wel slecht. Maar ik heb me er ook al meer dan eens schuldig aangemaakt. Ik heb hetzelfde als dat jij hebt, op het moment ze te hard van stapel lopen ren ik weg. :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:04

Yvankaxx schreef:

o wauw jeetje..
Dit is inderdaad niet eens proberen..
En dan wel zeggen van je kan blijven slapen, wat ik een groot iets vind eigenlijk.
Wat je zelf ook zegt, na 1x elkaar gezien te hebben.
Maar dan nu ook maar gewoon helemaal niet meer willen afspreken.
Wie weet blijken jullie wel gewoon heel leuk samen..
en veel dingen gemeen hebben, dat hoeft ook helemaal niet.
Je hoeft niet alles hand in hand samen te doen 24/7 :+

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:06

listiglistje schreef:

Ik kan me hier heel goed in vinden.
Ze kunnen ook best wel even een beetje relaxed.

Vriendin van mij had het nu ook met een jongen die bleef maar berichtjes sturen
en ook als ze niet geantwoord had had ze 4 berichtjes per dag (of meer)
Met kerst had ze 3 dagen niet gekeken.. ze had 4 print screens vol met berichten _O-

Sorry maar ik snap dan echt wel dat je af haakt.
Dat is toch wel even too much..
En zeker als je dus zoals jou al een afspraak heb staan, kan je best een beetje kletsen
maar bewaar inderdaad wat voor als je mekaar ziet.
Anders heb je daar straks niks meer te zeggen :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:43

listiglistje schreef:

Ja eigenlijk wel. Je had toch wel netjes kunnen zeggen dat je er geen zin meer in had en dat je het hierbij wou laten. Iemand laten stikken op een date vind ik echt not done.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:54

Ben ik het ook wel een beetje mee eens. Communicatie is het halve werk, eerlijkheid is de andere helft.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 14:04

Kreeg net een appje van hem of ik nog wilde afspreken?

Heb hem gewoon eerlijk beantwoord, dus dan is de boodschap iig nu duidelijk!

Hij had al zo'n gevoel... hahaha agossie :(:)

Was niets definitief gepland gisteren...had alleen niets van mij laten horen om af te spreken.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 14:05

Neverland schreef:
listiglistje schreef:

Ja eigenlijk wel. Je had toch wel netjes kunnen zeggen dat je er geen zin meer in had en dat je het hierbij wou laten. Iemand laten stikken op een date vind ik echt not done.

Daar ben ik het wel mee eens.
Als je af spreekt dan moet je gaan OF je zegt af.

(ik heb hier net overheen gelezen denk ik dat ik zelf antwoordde -O- )

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 14:06

listiglistje schreef:
Kreeg net een appje van hem of ik nog wilde afspreken?

Heb hem gewoon eerlijk beantwoord, dus dan is de boodschap iig nu duidelijk!

Hij had al zo'n gevoel... hahaha agossie :(:)

Was niets definitief gepland gisteren...had alleen niets van mij laten horen om af te spreken.

Oke nu wordt het verwarrend
Aangezien je wel zelf zei dat je 'eigenlijk' gister een date had.
Maar nu toch weer niet ?

Hoe werkt dat?

Jullie hadden gister vrij gehouden maar zouden nog afspreken waar en hoe laat ofzo?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 14:11

Dat laatste ja, we hadden vorige week ergens geroepen zondag drankje doen.
En ik heb dus niet meer iets concreets afgesproken/van mezelf laten horen...

Voel mezelf iig er niet schuldig over, voelde gewoon niet goed voor mij.
Appt ie net; wel jammer... ik ben best leuk hoor...

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 14:23

O oke vandaar.
Dan is het inderdaad nog niet echt helemaal afgesproken..
Het is niet dat je hem daar heen heb laten komen en zelf niet gegaan bent.
(zo kwam het nu even over :+ )