Volgens mij is het aardig goed te doen om naar het Noorden te gaan, maar naar het zuiden wordt steeds lastiger als ik zo de berichten zie. Dus lekker nu gaan, beter eerder weg terwijl het niet nodig was dan blijven en niet meer weg kunnen toch?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De weg is goed schoon en ieder uur komt er een strooiwagen langs

melissac schreef:Cynn schreef:Heel veel eerder mag ik niet weg, aangezien ik niet thuis m'n werk kan doen en ook bij de ingang zit.
Oh balen joh!
Mocht iemand trouwens vast komen te zitten in Apeldoorn kan diegene me wel een berichtje doen, ben de hele dag thuis en woon dicht bij het station.
_AB_ schreef:In Groningen nog geen vlokje sneeuw!
Benieuwd wat er nog gaat komen

trein ging nog wel soepeltjes, stuk beter dan vanochtend. Dus nu thuis achter de computer aan het werk, heerlijk met radio en sloffen en warme chocomel
Niet verkeerd voor zo'n rare werkdag met die weersomstandigheden!
Weet iemand wat er de komende dagen gaat gebeuren qua weer? Kan ik me beter meteen maar vast afmelden voor het tentamen?
) en heb misschien 5 bussen zien vertrekken, normaal rijden ze af en aan. Daarna heb ik het maar opgegeven en is mijn moeder me komen halen, dat duurde nog een half uur doordat de weg eigenlijk niet begaanbaar was.

Lillian__ schreef:Ik MOET doorwerken tot 6, sta in een winkel en die kunnen we niet zomaar sluiten... Ook geen collega die in de buurt woont en mij kan overnemen. Sjit.