Nu met het openbaar vervoer..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:52

Als je nu kan gaan dan zou ik gaan :)

Volgens mij is het aardig goed te doen om naar het Noorden te gaan, maar naar het zuiden wordt steeds lastiger als ik zo de berichten zie. Dus lekker nu gaan, beter eerder weg terwijl het niet nodig was dan blijven en niet meer weg kunnen toch?

rockwitch

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:53

Hm hier is de sneeuw weer begonnen, maar ik geloof niet dat ik hier bij mijn werk eerder weg mag. Lang leve callcenter werk haha.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:53

Potdorie, mijn terugweg (tram-trein-tram) van 2u ging net zo soepel als normaal. Wat heerlijk. Geen seconde langer over gedaan!

*edit: spelfout
Laatst bijgewerkt door Szan op 11-12-17 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:54

Gister poging 1 gedaan om naar m'n studentenkamer te gaan (enkele reis 3 uur). Vandaag zou ik poging 2 doen, maar na 1 blik op OVInfo toch maar geen poging gedaan. Morgen dan maar poging 3.

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:59

Hier in Zevenaar zie ik geen enkele bus langs mijn huis komen.. Zullen ze een andere route nemen of gewoon helemaal niet rijden :P De weg is goed schoon en ieder uur komt er een strooiwagen langs :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:09

In Groningen nog geen vlokje sneeuw!
Benieuwd wat er nog gaat komen :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:12

Ik heb straks om 16:15 een afspraak, op normaal 5 minuten fietsen/met de auto. Maar ik twijfel of ik ga, opzich met de auto is alleen maar door een 30 zone. Er zijn schuivers langsgeweest en het sneeuwt inmiddels niet meer...

Aan de ene kant denk ik, ik pak om half 4 de fiets en gaat het niet ga ik lopen (ik loop niet zo hard vanwege dystrofie aan m’n voet) en dan kom ik er wel, aan de andere kant denk ik dus ik pak de auto, en ergens in het midden denk ik “ik blijf thuis” :')

Mijn vriend was met deze bus, reden er doodleuk 2 achter elkaar aan (hij rijdt elk half uur en de volgende reed gewoon op tijd haha)

Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:13

Ben vanochtend met de bus van Nistelrode naar Uden heen en weer naar school gegaan. Was te laat doordat de bus die ik normaal moest hebben vervallen was. Terugweg ging soepel, maar hoorde dat er vanaf 13.00 geen bussen meer zouden rijden. Ben benieuwd hoe het morgen is.. Woon aan een doorgaande weg en heb afgelopen uren ook geen bus meer voorbij zien komen.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:20

Ze hebben hier vannacht en vanmorgen wel gestrooid maar dat heeft eigenlijk weinig uitgemaakt, spek en spek glad is het hier. Ik ga ook het huis niet uit, we hebben een smalle weg waar elke dag heel veel vrachtwagens doorheen moeten en dat gaan normaal al bijna nooit goed laat staan nu. :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:22

Heel veel eerder mag ik niet weg, aangezien ik niet thuis m'n werk kan doen en ook bij de ingang zit. -O-

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:26

Cynn schreef:
Heel veel eerder mag ik niet weg, aangezien ik niet thuis m'n werk kan doen en ook bij de ingang zit. -O-

Oh balen joh!

Mocht iemand trouwens vast komen te zitten in Apeldoorn kan diegene me wel een berichtje doen, ben de hele dag thuis en woon dicht bij het station. :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:31

melissac schreef:
Cynn schreef:

Oh balen joh!

Mocht iemand trouwens vast komen te zitten in Apeldoorn kan diegene me wel een berichtje doen, ben de hele dag thuis en woon dicht bij het station. :)

Wat een lief aanbod! :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:41

Ik begin toch langzaam zenuwachtig te worden, moet nog tot half 5 en zag dat Arriva in Oost Brabant helemaal stil ligt.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:46

_AB_ schreef:
In Groningen nog geen vlokje sneeuw!
Benieuwd wat er nog gaat komen :)

In Hoogezand begon het te sneeuwen toen ik aankwam met de rein :))

Collega's uit regio Assen/Zwolle zijn na de lunch al naar huis gegaan, en toen NS aangaf dat treinen rond Assen ook uitvielen ben ik ook gegaan. De storingen kropen me toch wat te angstvallig snel naar boven :+ trein ging nog wel soepeltjes, stuk beter dan vanochtend. Dus nu thuis achter de computer aan het werk, heerlijk met radio en sloffen en warme chocomel :9k Niet verkeerd voor zo'n rare werkdag met die weersomstandigheden!

Alleen vanavond nog 7 kilometer op de fiets naar stal, dat wordt wel feest :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:49

In Groningen stad sneeuwt het nu ook net! :)
Gelukkig zit k nu in de bus naar huis en kunnen we lopend boodschappen doen :)

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:49

Vanochtend ben ik nog wel naar stal geweest met de auto, maar zodra het ging sneeuwen ben ik gestopt met rijden en naar huis gegaan. Toen was de weg nog goed. Wat ben ik blij vandaag niet met het OV te moeten zeg.
Ik moet woensdag de eerste trein hebben die überhaupt van het station vertrekt om op tijd bij mijn tentamen te zijn en mag dan eigenlijk geen vertraging hebben. := Weet iemand wat er de komende dagen gaat gebeuren qua weer? Kan ik me beter meteen maar vast afmelden voor het tentamen? :=

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:51

Ik MOET doorwerken tot 6, sta in een winkel en die kunnen we niet zomaar sluiten... Ook geen collega die in de buurt woont en mij kan overnemen. Sjit.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:51

rockwitch schreef:
Ik begin toch langzaam zenuwachtig te worden, moet nog tot half 5 en zag dat Arriva in Oost Brabant helemaal stil ligt.

Klopt. Ik woon in Nistelrode (tussen Oss & Uden) En heb al een paar uur geen bus voorbij zien komen..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:53

Ik heb echt spijt dat ik vanochtend naar school ben gegaan. De heenweg ging nog wel prima, de trein voor die van mij had 10 minuten en de mijne 5. Ik kon dus meteen instappen in de trein die normaal 10 minuten vroeger gaat.

De terugweg ging alles behalve soepel... Vanuit Breda naar Tilburg ging alles nog goed, maar op dat moment waren ze blijkbaar de bussen van de weg aan het halen oid. Ik heb 40 minuten in de sneeuw gestaan (koud! :brr: ) en heb misschien 5 bussen zien vertrekken, normaal rijden ze af en aan. Daarna heb ik het maar opgegeven en is mijn moeder me komen halen, dat duurde nog een half uur doordat de weg eigenlijk niet begaanbaar was.

De volgende keer blijf ik binnen :P

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:59

Ik ben vanochtend ook voor niks naar school geweest. Had 1,5 uur vakleer en daarna werden we naar huis gestuurd. Heb er een uur en kwartier over gedaan om naar school te gaan en 3 kwartier terug hahaha. Langer onderweg dan naar school

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:01

Viel me nog 100% mee qua tram/bus, alles reed gewoon keurig op tijd vanochtend en vanmiddag! (@ Den Haag)
Kon gelukkig wel 2 uur eerder naar huis.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:18

_AB_ schreef:
In Groningen stad sneeuwt het nu ook net! :)
Gelukkig zit k nu in de bus naar huis en kunnen we lopend boodschappen doen :)

In de provincie Groningen ook *\o/* Het blijft alleen nog niet liggen, maar dat schijnt vanavond nog te komen. Dus ik ben benieuwd.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:21

Mochten er mensen stranden in Arnhem, ik woon achter CS dus als je even op wil warmen mag dat!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:23

Lillian__ schreef:
Ik MOET doorwerken tot 6, sta in een winkel en die kunnen we niet zomaar sluiten... Ook geen collega die in de buurt woont en mij kan overnemen. Sjit.

Wij zijn weleens eerder dicht gegaan ivm het weer. Er kwam geen hond en ik moest met het ov terug. Toen zijn we om 4 uur dicht gegaan met een briefje: ivm het slechte weer gesloten.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:24

LadyMadonna schreef:
T is toch belachelijk... paar vlokjes sneeuw en t halve land is ontregeld...

Welkom in nederland....