Zie hier leuke outfit voorbij komen, maar niet alles kan meer op mijn leeftijd
Blijf meekijken voor inspiratie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseTimeXL schreef:Dreamybol schreef:Ik heb deze gekocht, maar geen idee nog waar ik ben met kerst. Anders is het ook wel wat voor oud en nieuw of volgend jaar in de zomer.![]()
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/kled ... ryId=16425
Zal wel beginnen met een bolero (roze denk ik en roze schoentjes erbij) en na een paar wijntjes heb ik het zo ook wel warm zat.
O leuk! Hoe vind jij die vallen? Gewoon dezelfde maat die je normaal ook hebt of valt die groter/kleiner?

Nico_lette schreef:[ [url=m/Gz2T5P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit heb ik gekocht! Ik zou het jurkje eerst in het zwart kopen, maar toen zei de vriendin waarmee ik te shoppen was dat ik een keer uit m’n comfortzone moest stappen
Het enige nadeel vind ik dat het jurkje best kort is, ik ben 1,75.. Maar maakt niet uit! Ik vind m nogsteeds leuk

Annet_Dottie schreef:Oeh leuk jurkje hierboven! Als ik daarmee aan kom valt m'n opa om van schrik denk ik kwa naaktheid.. Ja mijn familie is soms een beetje ouderwets
Ik heb vorige week nog even een kerst trui gescoord, en gezien ik nog steeds niet echt weet wat ik ga doen is de jurk die ik eerder showde een leuke optie voor evt. een etentje en voor de rest word het denk ik de trui
[ [url=m/9Pnl2a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Can’t wait
! Komen ze ook in de winkel?