Vorig jaar ook al zelf de boom maar opgezet toen ik nog thuis woonde. Kwam ik er net achter dat de lampjes het niet meer doen (sliert is al 6/7 jaar oud geloof ik, lag rest van het jaar op een wat vochtige zolder waar het zomers dan weer snikheet was)Nou 'moet' ik komende week wel gaan shoppen voor een nieuwe lichtsliert en wie weet nog wel wat meer, wat een ramp
Dit was de boom vorig jaar

De kerstman had ik aan een grote vaas gevuld met folie en lampjes gehangen (die vaas, folie en lampjes mocht ik dan weer niet hebben
), de donker gekleurde ballen als een 'prop' aan een lege haak aan de muur en de kerststal op het kastje naast de boom. Ben dit jaar weer van plan de boom beetje dezelfde wit/zilveren ballen te geven, maar heb nog heel wat balletjes en dingetjes gevonden in het huis toen ik mijn spullen uit zocht met de verhuizing. Dus moet nog even kijken wat het uiteindelijk gaat worden

Had vandaag wel de boom al in elkaar gezet, maar de takken laten nog net niet allemaal los. Beetje versleten en toe aan een vervanger, takken meer spreiden heb ik vanmiddag geprobeerd, want hij is dit jaar nog wat kaler dan vorig jaar lijkt wel, maar dat vond ie niet zo fijn
Geeft altijd zoveel sfeer. Nog even kleedje voor eronder kopen en klaar.