Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 18:18

Ladybird schreef:
Ik heb ook Instagram! Ik moet zeggen, ik krijg steeds meer er lol in! Meer als op Facebook op dit moment
Ik gebruik vooral het voor van alles behalve voor mijn eigen hoofd. gewoon van de leuke dingen, of waar ik van geniet of wat ik doe zeg maar
Geen idee onder welke catogerie het valt: maar ik heet op instagram: Ladygreet

Ik ben wordt nog niet zo heel veel gevolgd := ik volg er meer als dat ik wordt gevolgd. maar wie weet komt dat nog

Ik denk daily life dus de eerste categorie

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:23

Citaat:
Mode/model/lifestyle/daily life:
@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art

Natuur:
@irenelantman

Fotografie:
@irenelantman
@irenelantman_photography
@supersuus22

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:23

Ik ben ook gek op insta! Heb 3 accounts. 1 oude die inactief is van toen ik vrij veel fotoshoots deed. Die zat toen op de 8000 volgers nu nog rond de 7000. M'n persoonlijke echt alleen voor vrienden en familie. Die zit rond de 350. En eentje voor m'n fitness nu sinds 3 maanden, die is erg snel gegroeid en zit nu al dik over 5000.

Lobke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:24

Ik heb twee accounts, een persoonlijke en eentje voor mijn webshop.

Op mijn persoonlijke staan vooral foto's met vriendinnen en filmpjes van wedstrijden.

Op die van mijn webshop worden foto's van producten geplaatst en dingen aangekondigd.
We willen ook graag foto's van klanten met onze producten gaan plaatsen!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:24

Oef, tja ik post selfies, soms andere foto's, maar ik ben op den duur uitgekeken op foto's en dan verwijder ik ze weer, naast dat ik zo geen interessant leven heb. Dus niet veel volgers en ik post niet zo veel. 1x in de 2 week ongeveer.

Tegenwoordig gebruik ik mijn verhaal wel meer op instagram, om mn stream te promoten, of gewoon dagelijkse bezigheden te vermelden :)

@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx
@steurterreur

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art

Natuur:
@irenelantman

Fotografie:
@irenelantman
@supersuus22

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity

Schoentje

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:28

Ja, dat mijn verhaal. Wie gebruikt dat veel? Ik heel soms, maar begrijp nog niet echt wat het toevoegt. Je hebt er niet echt interactie of zo. En als je dan een reactie krijgt, komt ie in je PB box. Ik zie ook de toegevoegde waarde van Snapchat niet en dat lijkt nogal op elkaar, toch?
Of kan iemand me hier overtuigen?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:29

@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx
@steurterreur
@nenah_dm

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art
@nenahdmdrawings

Natuur:
@irenelantman

Fotografie:
@irenelantman
@supersuus22
@nenahdmphotography

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon
@nenah_dm

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:31

Schoentje schreef:
Ja, dat mijn verhaal. Wie gebruikt dat veel? Ik heel soms, maar begrijp nog niet echt wat het toevoegt. Je hebt er niet echt interactie of zo. En als je dan een reactie krijgt, komt ie in je PB box. Ik zie ook de toegevoegde waarde van Snapchat niet en dat lijkt nogal op elkaar, toch?

Is ook praktisch hetzelfde maar het wordt meer gezien volgens mij. En qua promotie voor het streamen is dat wel makkelijk. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:31

xTitanic schreef:
@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx
@steurterreur
@nenah_dm
@definitely_donja

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art
@nenahdmdrawings

Natuur:
@irenelantman

Fotografie:
@irenelantman
@supersuus22
@nenahdmphotography

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon
@nenah_dm

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:33

Nayomie schreef:
Schoentje schreef:

Is ook praktisch hetzelfde maar het wordt meer gezien volgens mij. En qua promotie voor het streamen is dat wel makkelijk. O:)

Als je live gaat, bedoel je? Gebruik je dat veel? En waarvoor dan?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:34

Nee niet zo, ik stream via een andere dienst, maar laat via instagram mensen weten hoe laat en waar ik dan live te vinden ben. Dus gewoon aan de hand van een foto. Dat live gedoe op insta gebruik ik ook niet en snap ik het nut ook niet zo goed van :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:35

Nayomie schreef:
Nee niet zo, ik stream via een andere dienst, maar laat via instagram mensen weten hoe laat en waar ik dan live te vinden ben. Dus gewoon aan de hand van een foto. Dat live gedoe op insta gebruik ik ook niet en snap ik het nut ook niet zo goed van :')

t werkte wel! daardoor kwam ik er achter dat je op Twitch zit xD

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:35

Nayomie schreef:

Merk je dat je mijn verhaal beter gezien wordt, dan je gewoon geposte foto's en/of filmpjes?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:39

Ladybird schreef:
Nayomie schreef:

t werkte wel! daardoor kwam ik er achter dat je op Twitch zit xD

Kijk, precies _O-

Schoentje schreef:
Nayomie schreef:

Merk je dat je mijn verhaal beter gezien wordt, dan je gewoon geposte foto's en/of filmpjes?

Hoe veel er gezien wordt weet ik niet van mijn posts, maar een post krijgt bijvoorbeeld 60 likes, en verhaal wordt zo'n 100x bekeken.
Daarnaast hoef ik niet zoiets vereeuwigd hebben op mijn feed, dus dan plaats ik het in mijn verhaal, omdat ik ook slechts een paar uur online ga streamen ivm non stop mijn leven door :))

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:39

Ik gebruik mijn verhaal wel veel als ik bij de paarden ben en wat wil laten zien ipv foto's posten. Plus, als ik 's morgens iets gepost heb plaats ik 's avonds nog eens in mn verhaal of mensen m'n nieuwe foto al gezien hebben. :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:44

Ik heb een instagram voor mijn paarden! Ik ben een gewone amateur ruiter die altijd zelf haar pony's en paarden opleidt vanaf niks naar tot een bepaald niveau (altijd per paard verschillend) :+ :D Bij de pony's Z gereden en nu weer lekker helemaal onderaan beginnen bij de paarden!

Dus wie het leuk vindt: @eques.elysa

Over het verhaal gesproken, daar doe ik eigenlijk niks mee, ik kijk die van anderen ook vrijwel nooit.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:46

Zal dat ook eens vaker gebruiken. Gewoon om te zien of ik er iets van merk.
Ik merk wel van mezelf dat ik alleen de 'mijn verhaaltjes' van mensen die ik echt interessant vind bekijk. Er komt namelijk echt ontzettend veel oninteressante onzin voorbij daar. En dat is ook eigenlijk wat ik er zelf op post. Dingen die ik eigenlijk niet interessant genoeg vind om op mijn wall te plaatsen.
Net bijvoorbeeld een Boomerang van mijn beste paard die eet. Niet dat iemand dat wat interesseert, maar ik vind hem schattig :')

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:49

Lisitano schreef:
Ik heb geen idee hoe ik aan volgers kom :') Soms heb ik dagen dat er ineens 50+ bijkomen en zo sta ik weer een week stil. Als ik tijd heb ga ik even iedereen langs die ik volg en reageer bij de meeste. Ik wil ook altijd even lezen wat erbij staat en niet achteloos liken dus het kost me vrij veel tijd, dat red ik niet dagelijks.
Maar ik denk dat mensen die hen volgen mij daarom ook vinden? En hashtags natuurlijk.

Laatst heb ik een heel saaie video gepost van alleen de kop van mijn hond terwijl ik hem aai en die kreeg zo veel likes! Daarop kreeg ik ook in 1 dag bijna 80 volgers erbij. Toch wil ik een profiel met foto's van onze avonturen en niet alleen schattig gekroel dus ik blijf lekker doorgaan op mijn manier.

Tigress, jullie volgde ik al!

Ik volgde jullie ook al, ik had geen idee dat je ook op bokt zat :')
Ik vind je honden echt geweldig en foto's zijn ook erg leuk!

Hier ook een account voor mijn hond (@tara.tunanta), al is het niet echt een model en maak ik ook nooit foto's met de spiegelreflex camera van haar. Het account bestaat dus voornamelijk uit slechte kwaliteit mobiel foto's :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:52

Schoentje schreef:
Zal dat ook eens vaker gebruiken. Gewoon om te zien of ik er iets van merk.
Ik merk wel van mezelf dat ik alleen de 'mijn verhaaltjes' van mensen die ik echt interessant vind bekijk. Er komt namelijk echt ontzettend veel oninteressante onzin voorbij daar. En dat is ook eigenlijk wat ik er zelf op post. Dingen die ik eigenlijk niet interessant genoeg vind om op mijn wall te plaatsen.
Net bijvoorbeeld een Boomerang van mijn beste paard die eet. Niet dat iemand dat wat interesseert, maar ik vind hem schattig :')

Ja precies, en toch vond ik dat een leuk om even te zien. geen idee waarom. dagelijkse dingen die je vaker doet zou ik bijv ook gebruiken als verhaal.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:53

Ik zal het eens proberen. Het zijn inderdaad vaak de dagelijkse dingen die mij helemaal niet interessant lijken, maar anderen misschien juist wel interessant vinden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 18:54

Schoentje schreef:
Ik zal het eens proberen. Het zijn inderdaad vaak de dagelijkse dingen die mij helemaal niet interessant lijken, maar anderen misschien juist wel interessant vinden.

Ik post in jet verhaal meestal de hele dag door. Dat ik bijv onderweg ben. Of hoe dom mijn kat eruit ziet dat ik mijn paard voer. Of mijn bed niet uit kan komen. En dan op mijn insta een goede post.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:59

Om volgers te krijgen reageer ik vooral heel veel op anderen die ongeveer hetzelfde doen als ik, maar ook kijk ik bij de mensen die op hun foto's reageren en ga weer bij hen reageren. Ze ook volgen wellicht; een soort van kruisbestuiving

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 19:12

xTitanic schreef:
@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx
@steurterreur
@nenah_dm
@definitely_donja

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art
@nenahdmdrawings

Natuur:
@irenelantman

Fotografie:
@irenelantman
@supersuus22
@nenahdmphotography

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon
@nenah_dm

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity
@neighingoutloud

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 19:14

Resistance schreef:
Om volgers te krijgen reageer ik vooral heel veel op anderen die ongeveer hetzelfde doen als ik, maar ook kijk ik bij de mensen die op hun foto's reageren en ga weer bij hen reageren. Ze ook volgen wellicht; een soort van kruisbestuiving

Precies dat doe ik ook

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 19:17

Ik zet er vooral mijn fotografie kunsten op, mijn Haflinger en ikzelf

Tipje.. wellicht is het een idee om het overzicht aan te passen zoals het topic hieronder.
Kun je gelijk door klikken ipv knippen/plakken gedoe.

[JH] Het Instagram topic!