En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:10

Goed dat je gaat hoor TS!!

Focus op je eigen gezondheid en geluk. Denk er ook goed over na welke vervolgstap je gaat nemen. :(:)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:22

Ik hoop dat je inziet dat je niet zo moet kruipen voor hem en niet gaat afwachten tot hij inziet dat hij je terugwil.
Je laat hem toch niet zijn gang gaan in de hoop dat hij je toch gaat missen en dan terugkomt? Dan gaat hij dus niet 100% voor je en voor minder moet je het niet doen.
Zijn redenen zijn slappe excuses, dat zijn geen redenen om een relatie te beeindigen maar is handig om jou nu schuldig te laten voelen en te laten denken dat het jouw schuld is. Als hij zo met die dingen zat, besprak hij dat met jou en gingen jullie er samen aan werken. Nu is het achteraf iets zoeken
Flikker zijn spullen eruit, regel de dingen van de zaak en ga verder met jouw leven. je zult zien dat het straks veel en veel beter voelt en jij hier sterker uitkomt.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:42

Waar is hij nu dan, na jullie afspraak bij de arts? Is hij weer naar die andere vrouw gegaan?

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 19:51

Als hij denkt dat ik hem moet terugwinnen... Dan is hij bij mij ook aan het verkeerd adres.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:53

Hij beslist dan en dan. Maar toch zeker niet als jij eerder beslist?

Hier TS. Heb je een paar touwtjes. Neem ze zelf in handen. Je hebt de regie over je eigen leven.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:54

TS, neem je eigen beslissing.
Neem hem wel mee naar de arts, omdat JIJ daar beter van kan worden ivm de info die hij kan delen over jouw situatie.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:57

KiVa schreef:
@Myfairytale: Jip.... hij is bij haar...
Hij neemt zijn besluit over onze toekomst pas na zijn gesprek met de therapeut, volgens mij inziens hoopt hij daar bevestiging te krijgen van zijn verhaal. Met andere woorden probeert hij mij via deze weg nog meer de grond in te boren.. Hij doet maar. Het raakt me nog wel... maar eerlijk. Wat maakt het nog uit.
Kapot heeft hij mij al gekregen, meer stukjes erbij zullen nu ook het verschil niet meer maken.. Herstellen moet ik voor mezelf toch doen..

En als hij denkt dat ik hem moet terugwinnen... Dan is hij bij mij ook aan het verkeerd adres.

HIJ BESLIST?????????????? Inderdaad in hoofdletters neergezet want ik zou hem toch wel even te snel afzijn en gewoon zorgen dat hij geen beslissingen meer kan nemen over jouw leven. We zijn niet in de 18e eeuw he, morgen is het donderdag, zoek al je papieren en overeenkomsten bij elkaar, alles in een map en maak een afspraak met een goede advocaat waar je volgende week gewoon meteen heengaat.
Jij bent potverdorie een individu geen wormvormig aanhangsel van die gast!!!!!

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:01

Dat die andere vrouw daar ook intrapt zeg. Bizar. Verder sluit ik me helemaal aan bij Bigone.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:05

KiVa schreef:
@Birdie60: :')

Zoals aangeven, ik ga mij niet inlaten in dergelijke dingen. Het veranderd helaas niks aan de situatie die er is.

Wijs ts, er moet er één volwassen zijn. Je schiet niets op met kinderachtige reacties. Houd de eer aan jezelf en los het als twee volwassenen op.
Succes met je onderzoeken en laat het vervolg van je leven niet van hem afhangen, maar maak je eigen keuzes. Of dat met of zonder hem is is aan jou, maar beslis er in ieder geval zelf over.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:07

Puppetje schreef:
Dat die andere vrouw daar ook intrapt zeg. Bizar. Verder sluit ik me helemaal aan bij Bigone.

Die andere vrouw staat hier in principe buiten.

Waar het om gaat is TS en die kerel.

Waarbij 2 zaken los staan van elkaar.
1 het feit dat ie haar bedriegt en ondertussen bij die vrouw is.
2 het feit dat ts aanvallen heeft in de nacht die ze nu uit laat zoeken.

Bij nummer 1 is TS degene die de touwtjes in handen heeft. Zij heeft zelf de regie over wat er gebeurt.
Bij nummer 2 is ze ietwat afhankelijk van die kerel maar zelfs als ze zijn mond zou laten dichtnaaien en zijn handen in de lava zou steken dan nog kunnen de doktoren wel uit de voeten.

TS wees niet bang om stappen te nemen. Laat je toekomst niet afhangen van wat meneer wenst te beslissen. Het is even rot, maar ga dit goed regelen. De zon zal opnieuw gaan schijnen en dan zonder zo'n hinderlijke wolk in de vorm van die kerel ervoor.

Althans.. ik ga ervan uit dat jij niet meer verder wil met hem? Of trek ik nu een verkeerde conclusie?

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 20:11

Ik beperk me enkel tot het noodzakelijk. Wat gezegd moet worden, word gezegd..

Wat die andere vrouw betreft, ze heeft niks te verliezen. Ze is vrijgezel.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:24

Mooi dat je je leven in eigen hand neemt, prima dat je de tijd neemt om er zo goed mogelijk uit te komen. Dat zal hij waarschijnlijk niet door hebben want mijn gevoel zegt dat hij tot nu toe de touwtjes in handen had in jullie relatie. Mooi, je bent dus wel een pittige dame met genoeg zelfrespect en moed om voor zichzelf te kiezen. Petje af!!!!!!!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:47

Jeetje, veel sterkte in deze onzekere tijden TS -O-

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 20:51

.. Mijn bom barst nog wel...
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:52

Wat hij nu doet is puur pesten,niks meer of minder.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 20:59

@Eilinora: Klopt.. voel me precies een geslagen hond die al reeds in zijn hoekje zit en 1x daar nog een paar natrappen krijgt ook.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:00

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:03

KiVa schreef:
@Eilinora: Klopt.. voel me precies een geslagen hond die al reeds in zijn hoekje zit en 1x daar nog een paar natrappen krijgt ook.

Ik heb geen woorden voor hoe afschuwelijk ik die vent wel niet vindt. Die is niet te helpen.

TS, jij komt er wel. Uiteindelijk is deze pijn over, hou je vast aan die gedachte, het duurt niet voor altijd.

Jupinkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:22

Ik denk dat hij dit gewoon ziet als een spelletje TS.
Zeker als hij nog steeds bij die andere vrouw zit...
Als hij nog iets van enig respect had voor je en als hij spijt had van wat hij deed, dan had hij je nu al een besluit kunnen geven over de toekomst. Dat voel je volgens mij meteen, of je er spijt van hebt of niet.

Ik had gehoopt dat ik je op 1 of andere manier kon helpen, maar je gaat er vast en zeker veel sterker uitkomen!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:27

Kom op TS! Je neemt de touwtjes al in handen! Ga zo door en neem je eigen beslissingen! Je komt er wel! :)*

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 21:31

Iedereen bedankt voor de vele steun, raad en advies. In al mijn ellende vergeet vaak dit te melden...
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:50

Het is ook niet gek dat jij je zo voelt.
En dat zal vaker gebeuren de komende weken totdat alles geregeld is.

Daarna zal er een last van je schouders vallen.

Wat goed dat je al zaken op een rijtje aan het zetten bent.
Ik dacht dat gaat ze niet doen.
Als hij nu al.zo doet weet je niet wat hij gaat doen als er advocaten bij komen kijken.
Hoe moeilijk het ook is kom voor jezelf op!

Heel veel sterkte vrijdag.

Waarom moet hij nu nog mee of ook weer voor uitleg?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:01

KiVa schreef:
Iedereen bedankt voor de vele steun, raad en advies. In al mijn ellende vergeet vaak dit te melden.

Voor als nog, ik heb mijn fouten gemaakt binnen onze relatie. Maar ik tref niet als enigste schuld.
Dat natrappen en mij steeds door de modder heen sleuren vind ik smerig en laag van hem. Het doet al pijn genoeg voor mij.

Ik ga even uitwaaien naar het bos....

als een relatie of huwelijk uit elkaar gaat.

zijn er altijd 2 mensen daarvoor schuldig.

degenen die uit elkaar gaan, hij probeert te doen alsof het alleen aan jouw ligt en dat is niet fair.

TS, jij komt er wel.

zorg ervoor dat je de scheiding tot op de puntjes geregeld hebt, en het mooiste zou zijn, als jij dan gescheiden bent, dat die vrouw hem ineens ook de deur zou wijzen.

MAW hij wordt gedumpt door 2 vrouwen tegelijk.

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:31

KiVa schreef:
@bigone: Ik ga niet ontkennen dat mijn hart nog steeds bloed. De tranen springen mij soms nog spontaan in men ogen. Bij nacht als ik straks ga slapen.. leeg bed... Blijft nog pijn doen...
Maar ik kan en mag nu nog niet 'crashen' moet nog even volharden.... Mijn bom barst nog wel...

Dat is logisch TS, ik wens je heel erg veel sterkte. Neem je tijd :(:)

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:31

TS het is alsof ik mijn eigen verhaal terug lees ik herken alles alleen probeerde mijn ex er nog omheen te draaien en te liegen dat hij een ander had. Ze was toen mijn beste vriendin en terwijl ik beneden zat bij haar op de ap uit te huilen zat hij boven met haar op messenger te kletsen. Hij probeerde mij aan het lijntje te houden tot hij een ander huis had maar ik had alles gelezen dus zijn spullen op straat gezet en sloten veranderd mijn huwelijk van 5 jaar was voorbij.
Tuurlijk waar er 2 vechten hebben er 2 schuld MAAR dat betekend niet dat ze maar boven op een ander moeten kruipen!! Wees dan gewoon eerlijk en zeg het is klaar ik wil niet meer doet ook pijn maar vreemd gaan is een laffe en smerige daad want ze kruipen wel weer samen in bed terwijl ze bij een ander geweest te zijn.
Ik raad je aan om idd zoveel mogelijk te regelen en een goede advocaat te regelen als het tot een scheiding komt.
Kwa onderzoeken valt het kwa "contact" wel mee hoor als je het aangeeft wordt er echt wel rekening mee gehouden en het meeste wordt toch met scans gedaan want ze gaan het toch in de hersenen zoeken want hier "lijkt" ergens korstsluiting tw zitten (zo noem ik het even) en ook dan kan het zijn dat ze niks vinden en is het een stress factor mss kan een psych helpen om erover te kunnen praten en je te helpen om wat rust te kunnen vinden. En mocht je behoefte hebben kan je ook altijd een pbtje doen... Ik had het geluk dat ik destijds een hele goede vriendin had die me er doorheen gesleept heeft en nu ben ik er alleen sterker van geworden!!