Focus op je eigen gezondheid en geluk. Denk er ook goed over na welke vervolgstap je gaat nemen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiVa schreef:@Myfairytale: Jip.... hij is bij haar...
Hij neemt zijn besluit over onze toekomst pas na zijn gesprek met de therapeut, volgens mij inziens hoopt hij daar bevestiging te krijgen van zijn verhaal. Met andere woorden probeert hij mij via deze weg nog meer de grond in te boren.. Hij doet maar. Het raakt me nog wel... maar eerlijk. Wat maakt het nog uit.
Kapot heeft hij mij al gekregen, meer stukjes erbij zullen nu ook het verschil niet meer maken.. Herstellen moet ik voor mezelf toch doen..
En als hij denkt dat ik hem moet terugwinnen... Dan is hij bij mij ook aan het verkeerd adres.
KiVa schreef:@Birdie60:![]()
Zoals aangeven, ik ga mij niet inlaten in dergelijke dingen. Het veranderd helaas niks aan de situatie die er is.
Puppetje schreef:Dat die andere vrouw daar ook intrapt zeg. Bizar. Verder sluit ik me helemaal aan bij Bigone.
KiVa schreef:@Eilinora: Klopt.. voel me precies een geslagen hond die al reeds in zijn hoekje zit en 1x daar nog een paar natrappen krijgt ook.
KiVa schreef:Iedereen bedankt voor de vele steun, raad en advies. In al mijn ellende vergeet vaak dit te melden.
Voor als nog, ik heb mijn fouten gemaakt binnen onze relatie. Maar ik tref niet als enigste schuld.
Dat natrappen en mij steeds door de modder heen sleuren vind ik smerig en laag van hem. Het doet al pijn genoeg voor mij.
Ik ga even uitwaaien naar het bos....
KiVa schreef:@bigone: Ik ga niet ontkennen dat mijn hart nog steeds bloed. De tranen springen mij soms nog spontaan in men ogen. Bij nacht als ik straks ga slapen.. leeg bed... Blijft nog pijn doen...
Maar ik kan en mag nu nog niet 'crashen' moet nog even volharden.... Mijn bom barst nog wel...