dromertje2 schreef:Het zou imo toch een beetje contradictisch zijn om het wel spannend te vinden, immers vind je de ziektes waartegen men ent niet erg, dus ook niet erg dat je kind het zou krijgen, toch?
over kort door de bocht gesproken.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:En wie van de (het totaal niet met elkaar eens zijnde) experts er gelijk heeft weten we geen van allen, dus reden genoeg om een open mind te houden en andermans "geloof" en keuze te respecterenCirkeltje weer rond
Sizzle schreef:Als het gaat over bewust leven dan vind ik Ikea daar trouwens niet onder vallen.
Dat is een en al illegale praktijken en mensonvriendelijke contracten.
Wij hebben ook veel van Ikea trouwens, maar ik voel me daar soms best schuldig over.
Mercula is inderdaad een hele vage kerel.
Daar neem ik echt helemaal niets van aan. Staat voor mij in het rijtje Jomanda. Veel van de literatuur wordt opzettelijk verkeerd geinterpreteerd op die website en sommige bronnen zijn ontraceerbaar.
Wat er verder aan hulpstoffen inzit vind ik echt het minst spannende deel van een vaccin. Veel daarvan zit ook in een glas melk. Verder moet vooral ieder zijn eigen leven leiden dus mij zal het een biet zijn eerlijk gezegd.