Wendy schreef:Kan het zo zijn dat jij in het verleden je eigen trauma's ontweek en juist altijd heel erg bezig was met zijn verhaal en dat hij daardoor voor zijn gevoel moet vechten om aandacht? Zodat jij een beetje met jouw ellende tegen die van hem moet gaan opbieden voor jouw gevoel?
Ik heb echt geen idee hoor, maar ik kan me voorstellen dat het feit dat jij nu ook focust op jouw eigen verleden (wat echt heftig is zo te lezen) dat dit voor hem een nieuwe situatie is waarin hij zelf ook zoekende is naar zijn plek. Dat hij gewend is om alle aandacht te krijgen van je, maar dat daar nu dus ook iets anders bij is gekomen waartegen hij voor zijn gevoel moet concurreren.
Niet om het goed te praten, het lijkt me enorm frustrerend dat je voor je gevoel moet vechten om hem naar jou te laten luisteren.
Je slaat hier echt de spijker op zijn kop denk ik.
Ik was ook altijd heel erg bezig met hem. Vooral naar hem luisteren. Dat is een van de redenen waarom hij jaren geleden verlieft is geworden op mij. Ik luisterde teminste naar hem. Terwijl niemand anders dat deed.