Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:...en dan nu weer even inhakend op een eerder, ZEERopmerking;
begin eens met een REALISTISCH lijstje van wat je eigenlijk te bieden hebt.
Zet daar dan naast wat een gelijkwaardig passende tegenhanger is.
Als man word ik ronduitvan wat de overgrote meerderheid van dames verwacht ´omdat ze het waard is´.
Waarom zou die goed uitziende, strakke, geemancipeerde man met inkomen et al duurzaam voor JOUW (s)exclusieve pakket kiezen en niet in alle vrijheid blijven genieten van het leger 10 jaar jongere, goed uitziende, strakke, goed opgeleide intelligente dames met een eigen inkomen?
Kortom; wat heb je te ´eisen´?
Beter nog; wat heb je te bieden?! want met eisen kom je nergens
Blijheid schreef:Ik vind opleidingsniveau toch wel belangrijk eigenlijkNiet omdat ik denk dat iemand met MBO opleiding 'dom' is, maar al mijn vrienden/vriendinnen zijn betanerds, allemaal minimaal een master of PHD. De mensen die daarvoor kiezen zijn de types waar ik op val, die ik leuk vind, en waar ik (bijna altijd) een achtergrond, manier van denken en waarden mee deel. Het gaat dus niet om opleidingsniveau alleen, maar ik vind het ook niet nietszeggend
Huertecilla schreef:...en dan nu weer even inhakend op een eerder, ZEERopmerking;
begin eens met een REALISTISCH lijstje van wat je eigenlijk te bieden hebt.
Zet daar dan naast wat een gelijkwaardig passende tegenhanger is.
Als man word ik ronduitvan wat de overgrote meerderheid van dames verwacht ´omdat ze het waard is´.
Waarom zou die goed uitziende, strakke, geemancipeerde man met inkomen et al duurzaam voor JOUW (s)exclusieve pakket kiezen en niet in alle vrijheid blijven genieten van het leger 10 jaar jongere, goed uitziende, strakke, goed opgeleide intelligente dames met een eigen inkomen?
Kortom; wat heb je te ´eisen´?
Beter nog; wat heb je te bieden?! want met eisen kom je nergens
lieveli schreef:Oh ik vind geld wel belangrijk. Ik word niet gelukkig in een relatie waar ik op een houtje moet bijten. Natuurlijk kan ik niet in de toekomst kijken maar dat ik het nu zo ruim heb vind ik echt heel fijn.
Huertecilla schreef:Waarom zou die goed uitziende, strakke, geemancipeerde man met inkomen et al duurzaam voor JOUW (s)exclusieve pakket kiezen en niet in alle vrijheid blijven genieten van het leger 10 jaar jongere, goed uitziende, strakke, goed opgeleide intelligente dames met een eigen inkomen?
maralyn schreef:Geld speelt voor mij geen rol.
Ben zelf voorzienend, dus heb geen afhankelijkheid van mne partner nodig.
Betekend ook, dat hij dat ook moet zijn.
Qua uiterlijk ben ik niet heel moeilijk. Gewoon verzorgd, en wanneer een stopppelbaardje hem past, prima.
Maar geen buikje. Vind dat zoooo lelijk
Misschien komt dat ook wel omdat het steeds de standaard van "normaal" wordt.
En meeste mensen noemen mij dan mager... (Maatje 36/38, 60 kg, 178)
lieveli schreef:maralyn schreef:Geld speelt voor mij geen rol.
Qua uiterlijk ben ik niet heel moeilijk. Gewoon verzorgd, en wanneer een stopppelbaardje hem past, prima.
Wat een poedersuiker, afhankelijk. Ik vind het gewoon heel fijn dat ik lekker een jaar niet hoef te werken met baby. Ga ik straks weer werken, neemt mijn man een jaar vrij.
MarcoBorsato schreef:maralyn schreef:Geld speelt voor mij geen rol.
Wat een poedersuiker, afhankelijk. Ik vind het gewoon heel fijn dat ik lekker een jaar niet hoef te werken met baby. Ga ik straks weer werken, neemt mijn man een jaar vrij.
Deoiridh schreef:Vraag me af maralyn, als geld geen rol speelt, wat vind je dan van een man die nietvof heel weinig verdient waardoor jij hem als het ware zou moeten onderhouden?
Geen aanval, gewoon interesse.
Lieveli jullie hebben dat mooi voor elkaar dan!