Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stamper schreef:zillionke schreef:Ik zal dadelijk even het verhaal helemaal uit typen.
3 dagen verder, en nog geen verhaal......
Snap wel dat het zo nog ongeloofwaardiger wordt voor sommige bokkers.
Stamper schreef:Napie schreef:Eindelijk een verstandige aktie van ts. Je seksleven op bokt gooien is sowieso geen goed idee
Inderdaad!
Napie schreef:Eindelijk een verstandige aktie van ts. Je seksleven op bokt gooien is sowieso geen goed idee
[/quote]Napie schreef:Teveel mensen zijn te nieuwschierig naar de stand van zaken rondom het maagdenvlies van TS....het lijkt hier ondertussen de Breakout wel (ik ben van de pre internet generatie dus als je dit niet snapt ben je nog lekker jong)

zillionke schreef:Ik ben vandaag bij de huisarts geweest; zij had gekeken en dacht dat ik last had van vaginisme en had me doorverwijst naar een sexuloog. Ze probeerde er een vinger in te steken maar zelfs dat lukte niet..
zillionke schreef:Daarbij over mijn maagdenvlies; ik kon toen ik 14 was er al geen tampon instoppen wat voor mij geen heel groot probleem was omdat er ook gewoon maandverband is. Maar nu ik van mijn moeder te horen heb gekregen dat zij ook last heeft gehad van hymen en zei die vroeger ook operatief heeft later verwijderen. Ben ik daardoor even naar de huisart gegaan die zei dat ze niks raars kan constateren en me daarom naar de seksuoloog heeft doorverwezen.
Joltsje schreef:laten we of het waar is of niet lekker in het midden laten.
ik kan het best verklaren:
de HA kan niets raars constateren (best logisch als je vinger er niet in wil). dit is apart, dit samen met het verhaal is het een idee om haar door te sturen naar de sexuloog (misschien ook door deze ervaring en het verhaal van haar moeder). de HA kan gezegd hebben dat hij denkt aan vaginisma. (al doet een huisarts niet snel zulke uitspraken) dus kan ook zijn dat ts heeft gegoogled. dit heeft gevraagd en dat de HA zegt. zou kunnen, maar dat weet ik nu niet.

Joltsje schreef:laten we of het waar is of niet lekker in het midden laten.
ik kan het best verklaren:
de HA kan niets raars constateren (best logisch als je vinger er niet in wil). dit is apart, dit samen met het verhaal is het een idee om haar door te sturen naar de sexuloog (misschien ook door deze ervaring en het verhaal van haar moeder). de HA kan gezegd hebben dat hij denkt aan vaginisma. (al doet een huisarts niet snel zulke uitspraken) dus kan ook zijn dat ts heeft gegoogled. dit heeft gevraagd en dat de HA zegt. zou kunnen, maar dat weet ik nu niet.
Je komt zèlf zo ongeloofwaardig over.
Ben je van plan om contact met deze jongen te houden?
wees blij dat je van hem af bent.