Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:07

Eindelijk een verstandige aktie van ts. Je seksleven op bokt gooien is sowieso geen goed idee

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:14

Napie schreef:
Eindelijk een verstandige aktie van ts. Je seksleven op bokt gooien is sowieso geen goed idee

Inderdaad! :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:49

Stamper schreef:
zillionke schreef:
Ik zal dadelijk even het verhaal helemaal uit typen.

3 dagen verder, en nog geen verhaal...... :=
Snap wel dat het zo nog ongeloofwaardiger wordt voor sommige bokkers.

Stamper schreef:
Napie schreef:

Inderdaad! :)

Dit vat ik even niet?

maximuss

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:57

Ts steekt wrs liever haar energie in het oplossen van haar "probleem" in plaats van er op bokt over te kakelen...
Daar zouden sommige vaste aandachtszoekers beter een voorbeeld aan nemen...

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:08

Inderdaad. Wel jammer voor de sensatiezoekers, maarja die moeten dan maar een goede serie zoeken om te kijken.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 15:38

Napie schreef:

Inderdaad! :)[/quote]

Dit vat ik even niet?[/quote]
Teveel mensen zijn te nieuwschierig naar de stand van zaken rondom het maagdenvlies van TS....het lijkt hier ondertussen de Breakout wel (ik ben van de pre internet generatie dus als je dit niet snapt ben je nog lekker jong)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 15:50

Napie schreef:
Teveel mensen zijn te nieuwschierig naar de stand van zaken rondom het maagdenvlies van TS....het lijkt hier ondertussen de Breakout wel (ik ben van de pre internet generatie dus als je dit niet snapt ben je nog lekker jong)

Dat snap ik. Maar Stamper die zichzelf tegenspreekt. Dat vat ik niet :)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 15:51

O ja...ik zie het

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 15:59

Maar waarom het grietje pushen om haar verhaal te doen (te insinueren dat ze ongeloofwaardig is wánt ze zegt niks) maar het tegelijkertijd goed te vinden dat ze niks zegt? Nee het topic gaat niet om jou, maar zo dubbelzinnig zijn vind ik gewoon niet eerlijk :)

edit: Stamper heeft haar bericht verwijderd, ik laat het mijne echter gewoon staan.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 16:26

Ik zal heel kort mijn verhaal houden. Het is toch dat niemand mij op bokt kent. Ik heb een maand geleden tinder geïnstalleerd. Na wat swipen ben ik terecht bleek ik een match te hebben met een leuke goed uitziende student. Allemaal heel leuk en aardig en kort daarna hadden we een date gepland; hij woont in een stad en ik in een klein dorpje wat met de bus aardig te bereiken is. De eerste date was allemaal nog heel leuk en aardig een beetje gepraat en verder niet zo heel veel bijzonders. Mijn eerste reactie was van; Wow dat is een leuke jongen maar ik was niet meteen smoorverliefd. Een paar dagen later plande we een tweede date. We gingen bij deze date een terrasje pakken. Toen ik de bus naar huis pakte appte hij me al gelijk van mijn studentenvereniging organiseert een voorstelling wil je ook komen? Oke leuk dacht ik en daar ben ik toen ook geweest. Achteraf gezien was het echt een flop voorstelling maar dat terzijde. Toen heb ik hem even niet gesproken omdat hij tentamenweek had. Okee. .. De week erna gingen we gezellig pizza eten. Dat was ook allemaal heel gezellig en leuk maar iets klopte er in mijn gevoel niet ( ik kan het gevoel ook niet precies omschrijven). Zitten we dus pizza te eten vraagt hij midden in het gesprek van; wil je nog s n keer n**ken? (ik heb daarvoor nog nooit met hem seks gehad). En toen pas kwamen de hele erge spanningen. Achteraf gezien had ik gelijk moeten kappen met die jongen maar oke ik ben toch verder gegaan. Bij de volgende date heeft hij me zo ver gekregen om bij hem te blijven slapen; daar is verder niet veel bijzonders gebeurd. Maar bij de daaropvolgende keer dat ik bij hem bleef slapen hij heeft me proberen te ontmaagden wat uiteindelijk niet is gelukt. De daarop volgende keer dumpt hij me en zegt hij dat ik te veel aan zijn hoofd zeur en we niet bij elkaar passen. Als afsluiter zegt hij ook nog ik vind het jammer dat we niet bij de eerste date seks hebben.
Achteraf gezien ben ik blij dat ik van die jongen af ben.. Rookte ook wiet en er was toch niet zo'n hele goede klik of nouja hij wou alleen seks hebben. Ook toen ik zei dat ik ongesteld was zei hij ineens via whatsapp; jaa, ik kom er eens achter dat ik het heel deze week wel druk heb.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 16:30

Meid, wat een droeftoeter. Maar jij moet ook leren meer naar je onderbuikgevoel te luisteren, het had allemaal heel anders af kunnen lopen!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 16:33

pff.. wat een stumper inderdaad.

wat lieveli zecht, altijd naar je gevoel luisteren en daar naar handelen.
niet over jezelf heen laten lopen!!!!!

de eerste keer is erg spannend en dan maakt het niet altijd perfect, maar je moet het wel willen en er aan toe zijn. dus niet aan jezelf gaan twijfelen TS.

Wanneer heb je een vervolgafspraak?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 16:34

Deze jongen was blijkbaar alleen op seks uit. Zoals de meesten op tinder. Dat maakt niet uit, maar als jij dat niet wil moet je je niet het bed in laten praten door zo'n gast. Je hebt nu dus geleerd dat je het beter na de pizza al af had kunnen kappen, doe dat volgende keer ook als het jou niet alleen (of vooral) om de seks gaat. Verder hoop ik dat je je er niet al te slecht of onzeker door bent gaan voelen. Ondanks die kattige (kansloze) reacties hier op bokt is je verhaal echt zo raar niet hoor, zeker nu je het hebt verduidelijkt. Trek er je les uit, maar lig er niet wakker van.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 16:35

Daarbij over mijn maagdenvlies; ik kon toen ik 14 was er al geen tampon instoppen wat voor mij geen heel groot probleem was omdat er ook gewoon maandverband is. Maar nu ik van mijn moeder te horen heb gekregen dat zij ook last heeft gehad van hymen en zei die vroeger ook operatief heeft later verwijderen. Ben ik daardoor even naar de huisart gegaan die zei dat ze niks raars kan constateren en me daarom naar de seksuoloog heeft doorverwezen.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 16:42

Ach meid wat een sneue gozer. Je kan er nu toch niks meer aan veranderen, maar luister de volgende keer ECHT naar je gevoel :(:)
Dat je er geen tampon in kan krijgen zegt niet alles, het hoéft niet te betekenen dat er echt iets mis is. Maar ga lekker naar die seksuoloog/arts/wat dan ook en laat je goed informeren zodat je jezelf weer wat zekerder voelt en eventueel wat handvaten meekrijgt waardoor het een volgende keer gewoon een stuk soepeler gaat allemaal.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 16:45

De spanning en het slechte gevoel zal je alleszins geen goed gedaan hebben. Het is hiermee ook opletten dat je niet in een vicieuze cirkel geraakt: spanning - lukt niet - nog meer spanning omdat je denkt dat het niet gaat lukken - lukt niet ... Dus ik zou ook het advies ter harte nemen om die hulp aan te grijpen. Èn enkel verder gaan met iemand waar je vertrouwen in hebt.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:11

zillionke schreef:
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest; zij had gekeken en dacht dat ik last had van vaginisme en had me doorverwijst naar een sexuloog. Ze probeerde er een vinger in te steken maar zelfs dat lukte niet..

zillionke schreef:
Daarbij over mijn maagdenvlies; ik kon toen ik 14 was er al geen tampon instoppen wat voor mij geen heel groot probleem was omdat er ook gewoon maandverband is. Maar nu ik van mijn moeder te horen heb gekregen dat zij ook last heeft gehad van hymen en zei die vroeger ook operatief heeft later verwijderen. Ben ik daardoor even naar de huisart gegaan die zei dat ze niks raars kan constateren en me daarom naar de seksuoloog heeft doorverwezen.

Vaginisme lijkt mij niet niks.
Beetje tegenstrijdig zo. En dat is denk waarom je soms ook weer rare berichten terug krijgt.

Verder sluit ik me aan bij de dames boven me.
Luister naar jezelf, niet naar zo'n jongen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:16

laten we of het waar is of niet lekker in het midden laten.

ik kan het best verklaren:
de HA kan niets raars constateren (best logisch als je vinger er niet in wil). dit is apart, dit samen met het verhaal is het een idee om haar door te sturen naar de sexuloog (misschien ook door deze ervaring en het verhaal van haar moeder). de HA kan gezegd hebben dat hij denkt aan vaginisma. (al doet een huisarts niet snel zulke uitspraken) dus kan ook zijn dat ts heeft gegoogled. dit heeft gevraagd en dat de HA zegt. zou kunnen, maar dat weet ik nu niet.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:18

Joltsje schreef:

de HA kan niets raars constateren (best logisch als je vinger er niet in wil). dit is apart, dit samen met het verhaal is het een idee om haar door te sturen naar de sexuloog (misschien ook door deze ervaring en het verhaal van haar moeder). de HA kan gezegd hebben dat hij denkt aan vaginisma. (al doet een huisarts niet snel zulke uitspraken) dus kan ook zijn dat ts heeft gegoogled. dit heeft gevraagd en dat de HA zegt. zou kunnen, maar dat weet ik nu niet.

Ik ga niet zeggen of het waar of niet waar is, maar reageer enkel op wat ze schrijft.
En dat ze daarom misschien minder prettige reacties krijgt.
Jij maakt er juist een heel verhaal omheen. :)
Ik vind dat prima hoor, maar dat zijn wel allemaal jou invullingen.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 17:22

Het was een vrouwelijke huisarts in opleiding. Dus misschien dat dat scheelt. Maar ja ik zelf schrok ook van de uitspraak dat ze DACHT dat ik vaginisme had want de vagina zelf zag er 'gewoon' uit volgens hoor.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:31

Joltsje schreef:

Raarste reactie die ik hier tot nu toe gelezen heb. Waarheid of niet in het midden laten en vervolgens een heel verhaal te breien en af te ronden met "dat weet ik nu niet" 8)7 Je komt zèlf zo ongeloofwaardig over.

En een arts kan wel degelijk zo snel en eenvoudig zo'n uitspraak doen. Ik ga het verhaal hier niet in geuren en kleuren neerzetten, maar weet wel zeker dat dit kan.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:36

Jeetje mensen, de huisarts heeft niks raars geconstateert (dus niet een maagdenvlies wat niet "goed" zit, want dat kan de huisarts zien) maar het probleem blijft. Dan lijkt vaginisme mij geen rare constatering! Zo vaag is het niet, kwestie van goed lezen en even nadenken.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:43

Dit verhaal is veel duidelijker dan het hele topic bij elkaar. Wat ontzettend sneu voor je, het schept weer een goed beeld van Tinder :roll: Ben je van plan om contact met deze jongen te houden?
Maar gaat dit verhaal nu over jou of over je vriendin? Het stuk met de ongesteldheid is hetzelfde als in je andere topic. Daar beschrijf je dat het over je vriendin gaat, en in dit topic gaat het over jou. Of hebben jullie allebei exact hetzelfde meegemaakt?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:54

Wat een prutser :n wees blij dat je van hem af bent.

En probeer echt sterker te worden en neem jezelf serieus als je zo'n onderbuik gevoel hebt; het klopt heel vaak :j

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:18

Ik bedoelde vooral dat je er heel snel conclusies aan kan hangen.