Sjolvir schreef:Oeps, ik ben ook lopende modeblunder geloof ik![]()
Hond uitlaten in klompen (met ductape, want bovenkant is stuk) of welke schoenen dan ook ik toevallig nog bij de deur heb staan.
Hond uit laten in pyama..![]()
(uiteraard niet standard, maar in nood beter in je pyama om 2 uur 's nachts buiten, dan dat je hond je hele huis onder kotst of scheit of zo.., valt onder nood breekt wet)
Sandalen met hakjes aan naar werk of waar dan ook.
Leggings (Beken ze nu al even niet aan te hebben gehad), maar heb ze nog wel eens aan onder naar mijn idee te kort rokje (of ik ben te lang).
BH bandjes, tja ehhh, als ik jurkje aan heb, doe ik er nog wel eens bovenstuk van bikini onder, dan zie je dus inderdaad bandjes![]()
En ja, draag dus korte rokjes en jurkjes, sandalen en ook leggings en ben 40+ En jup.. slippers ook... en ook wel eens met sokken aan gehad, op koude nacht/avond op camping of zo, als je nog keer naar het toilet moest of je tanden nog moest poetsen, ja ik ben heeeeeel fout![]()
![]()
![]()
Vergeet je 20-jarige slippers niet.
(uiteraard niet standard, maar in nood beter in je pyama om 2 uur 's nachts buiten, dan dat je hond je hele huis onder kotst of scheit of zo.., valt onder nood breekt wet)

Ga dan gewoon gelijk in je onderbroek over straat lopen, als je zo graag aandacht wilt trekken met je ronde kont
Vooral grappig om te lezen dat veel dingen die mensen hier echt mode-blunders vinden ik sommige mensen juist weer ontzettend leuk zie staan!
) en moet echt op mijn handen zitten om niet mijn geld in alle geweldige Deense kledingzaken over de bank te smijten... Elke keer als ik weer even in Nederland realiseer ik mij weer dat we toch een slecht(er) gekleed volk zijn