Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 14:42

Sjolvir schreef:
Oeps, ik ben ook lopende modeblunder geloof ik :+

Hond uitlaten in klompen (met ductape, want bovenkant is stuk) of welke schoenen dan ook ik toevallig nog bij de deur heb staan.
Hond uit laten in pyama.. :+ }> (uiteraard niet standard, maar in nood beter in je pyama om 2 uur 's nachts buiten, dan dat je hond je hele huis onder kotst of scheit of zo.., valt onder nood breekt wet)

Sandalen met hakjes aan naar werk of waar dan ook.

Leggings (Beken ze nu al even niet aan te hebben gehad), maar heb ze nog wel eens aan onder naar mijn idee te kort rokje (of ik ben te lang).

BH bandjes, tja ehhh, als ik jurkje aan heb, doe ik er nog wel eens bovenstuk van bikini onder, dan zie je dus inderdaad bandjes :+

En ja, draag dus korte rokjes en jurkjes, sandalen en ook leggings en ben 40+ En jup.. slippers ook... en ook wel eens met sokken aan gehad, op koude nacht/avond op camping of zo, als je nog keer naar het toilet moest of je tanden nog moest poetsen, ja ik ben heeeeeel fout *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Vergeet je 20-jarige slippers niet. :(:)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 14:50

Jolien87 schreef:
Sjolvir schreef:
Oeps, ik ben ook lopende modeblunder geloof ik :+

Hond uitlaten in klompen (met ductape, want bovenkant is stuk) of welke schoenen dan ook ik toevallig nog bij de deur heb staan.
Hond uit laten in pyama.. :+ }> (uiteraard niet standard, maar in nood beter in je pyama om 2 uur 's nachts buiten, dan dat je hond je hele huis onder kotst of scheit of zo.., valt onder nood breekt wet)

Sandalen met hakjes aan naar werk of waar dan ook.

Leggings (Beken ze nu al even niet aan te hebben gehad), maar heb ze nog wel eens aan onder naar mijn idee te kort rokje (of ik ben te lang).

BH bandjes, tja ehhh, als ik jurkje aan heb, doe ik er nog wel eens bovenstuk van bikini onder, dan zie je dus inderdaad bandjes :+

En ja, draag dus korte rokjes en jurkjes, sandalen en ook leggings en ben 40+ En jup.. slippers ook... en ook wel eens met sokken aan gehad, op koude nacht/avond op camping of zo, als je nog keer naar het toilet moest of je tanden nog moest poetsen, ja ik ben heeeeeel fout *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Vergeet je 20-jarige slippers niet. :(:)

Nee, dat zijn Jezus Sandalen!! :+ voor in de tuin (hoewel ik meestal mijn kapotte zweedse klompen aan heb, maar die zitten niet lekker met blote voeten.)
Afbeelding

En de andere sandalen met hakje onder te kort rokje voor oude mensen :')
Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 14:51

Ik heb overigens een klant met maat 50+ en zij weet zich echt super te kleden. Ziet er altijd heel verzorgt uit :j

Leo

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 14:55

Wat ik wel echt modeflaters vind is alles wat met (nep) bont is afgezet of gevoerd. Dat vind ik echt afgrijselijk. Andere dierenhuidprint heb ik ook nooit begrepen.
Maar eigenlijk is dat ook een persoonlijke mening en hoeft het niet perse een blunder te zijn natuurlijk. Ik begrijp het gewoon niet ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 14:56

Ohja, sandalen! Snap ook niet zo goed waarom ik slippers typte want ik kon ze nog prima voor de geest halen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 15:11

xApple schreef:
LadyMadonna schreef:
Ik lees ook van alkes waarvan ik denk :?
Muffintops :?
Space leggings :?

[ [url=m/8DS6gk.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

Oke hier moest ik toch wel even om lachen... Schuldig! :+ Maar ik draag hem eigenlijk alleen thuis, met sporten (yoga of klimmen bv) of op een fout feestje. Maar hij zit zo lekker! En ben gelukkig ook wel wat slanker en gespierder dan degene op deze foto :=
Deze is van mij (en met dit perspectief zien mijn bovenbenen er wel wat steviger uit moet ik zeggen :') )

Afbeelding

Verder boeit het met echt geen moer wat andere vinden van wat ik draag. Heb meestal gewoon skinny jeans, een tanktop/tshirt, oversized vest en sneakers aan. Ik ben echt een skateboarder en dat zie je ook wel terug in m'n stijl := Vooral als ik echt ga skaten draag ik kleding vol met gaten. Boeit me echt geen flikker als mensen me raar aankijken, als ik normale kleren aan doe zit er in no time toch wel een gat in :')
In de zomer draag ik ook wel eens zo'n 'drollenvanger', die hier ook al een aantal keer genoemd is :D Heb het model er ook wel voor vind ik, strakke tanktop erop en blote voeten eronder, heerlijk!

Wat ik dan weer écht niet vind kunnen, zijn van die korte broekjes waarbij de billen eronderuit komen :x Ga dan gewoon gelijk in je onderbroek over straat lopen, als je zo graag aandacht wilt trekken met je ronde kont :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 15:30

Ik zie op mijn werk heel vaak waterschoentjes voorbij komen, of watersokjes beter gezegd. Lelijkkkk, maar wat het toppunt was, waterschoentjes/sokjes met voorgevormde tenen...

Afbeelding

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 15:34

Vind jou spacelegging wel mooi eefj33. Zou ik zou naar de sportschool dragen. Vind ik geen blunder. Lijkt me ook lekker zitten inderdaad. En yoga = nice. :D

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 15:43

Ik ben echt schuldig aan héél veel mode flaters.
Ik houd me gewoon niet zo bezig met hoe ik erbij loop als ik niet naar iets belangrijks moet. Een poosje terug ging ik logeren bij een vriendin en had mijn lekker warme panter onesie al aangetrokken, omdat ik bij haar altijd samen op de bank hang en voor in de auto vond ik hem ook wel fijn. Was dus mooi mijn tank leeg en mocht ik als panter verkleed gaan tanken.

Heus, ik weet me prima te kleden als het nodig is, maar ik vind het gewoon totaal niet belangrijk er altijd op mijn best uit te zien. Als we een hond te logeren hebben ga ik me echt niet eerst aankleden 's morgens voordat de hond uit mag. Die laat ik gewoon in mijn pyjama uit en daarna ga ik pas douchen en aankleden.

Naar de supermarkt draag ik gewoon wat ik toevallig aan heb en op stal is het helemaal triest. Ik heb gewerkt in een hele nette winkel waar ik altijd tip top verzorgd moest zijn. Als ik dan daarna naar stal ging, schoot ik gewoon gauw een paar rubber laarzen aan onder mijn chique jurkje, om vervolgens stront te gaan scheppen op de wei. Dat was ook wel een aparte combi.

Ik stoor me overigens dus ook niet zo gauw aan wat anderen dragen, tenzij het erg bloot is. Zoals inderdaad de blotebillenbroekjes.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 15:52

Door mijn werk loop ik ook vaak met wat modeblunders rond, vergeet vaak mijn kleren aan te passen als ik vanuit het werk naar de supermarkt ga :')

Mijn haren zitten in de war door de veiligheidshelm, heb van die mooie streepjes op mijn gezicht van de veiligheids zonnebril, mijn mannenbroek (want die hebben zakken) zit onder de modder en in mijn sokken in de veiligheidsschoenen, en dit gaat allemaal mooi gepaard met een bezweet los t-shirt met een of andere tekst/logo met modder & beton spetters 8-)

Heb ook wel eens leggins als broek gedragen, maar dan vooral van die hele dikke waterdichte met fleece aan de binnenkant en zakken. Die drogen tenminste snel als ik de sneeuw van gebouw naar gebouw moest lopen op de uni, is erg comfortabel en past makkelijk in de snowboots :D

Moet wel zeggen dat hier in Canada sowieso de halve uni in de joggingbroek, legging of yogapants loopt, dus dan voel ik mij al minder een mode blunder :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 15:59

Jodphurs zijn tegenwoordig normale schoenen. Voor mij blijven het rijschoenen. Maar tegenwoordig zou je zelfs rijlaarzen voor net kunnen dragen.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:01

Over emmen: als je Angelslo noemt nou dan heb je ook echt een uiterste :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:06

Danique schreef:
Ik zie op mijn werk heel vaak waterschoentjes voorbij komen, of watersokjes beter gezegd. Lelijkkkk, maar wat het toppunt was, waterschoentjes/sokjes met voorgevormde tenen...

[ [url=m/JfWo4m.png]Afbeelding[/url] ]

Gaaf. Daar zou ik zo voor net in gaan lopen. Geen blunder. Dat loopt heerlijk.

Ik merk nu ik 38 ben dat ik juist weer vaker tienerkleding koop. Felle shirts, korte broek, slippers. Ik vind kleding voor 38 jarigen mij te oud maken. Of ik koop mannenkleding. Dat is vaak nog mooier, stoer.
En wel netjes. Op het werk draag ik nette unisex. Naveltruitjes draag ik niet. Maar wel topjes. In mn eigen tijd dan he.
Laatst bijgewerkt door germie op 08-06-17 16:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:11

:')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:39

nynke55 schreef:
Grappig dat je de Emmenaren noemt. Ik kom regelmatig in Emmen, maar er valt mij niets bijzonders op. Maar kom ik eens in Amsterdam of Rotterdam, kijk ik mijn ogen uit! Zoveel onverzorgde mensen, de stank is er vaak niet te harden en 1 op 10 loopt in zijn nachtgoed buiten.

Nou.. Ik weet niet waar jij dan in Amsterdam komt, maar als je alleen maar mensen in nachtgoed ziet kom je volgens mij niet veel verder dan de wallen :')

prugelpiet schreef:
Grappig, ik kom dagelijks in Emmen en kijk nogsteeds mn ogen uit soms _O-
In Amsterdam of welke grote stad dan ook, kom ik alleen maar in het centrum. Daar kom je lang niet zoveel vreemde mensen tegen als dat je naar bijvoorbeeld een wijkje gaat.

[b]Ik weet niet hoe bekend je bent in Emmen, maar loop is door angelslo. Je lacht je rot.[\b]

Misschien moet ik toch maar eens een dagje Emmen plannen, is er echt onderzoek gedaan naar de best/ slechtst geklede gemeente?

Danique schreef:

Waar werk jij, als ik vragen mag? Ik zie die dingen hier ook heel soms voorbij komen, in Amsterdam is het hip om op blote voeten of waterschoenen te hardlopen :=

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:44

germie schreef:
Danique schreef:

Ik merk nu ik 38 ben dat ik juist weer vaker tienerkleding koop. Felle shirts, korte broek, slippers. Ik vind kleding voor 38 jarigen mij te oud maken. Of ik koop mannenkleding. Dat is vaak nog mooier, stoer.
En wel netjes. Op het werk draag ik nette unisex. Naveltruitjes draag ik niet. Maar wel topjes. In mn eigen tijd dan he.

Als jij die schoentjes denkt voor net te dragen onder welke kleding dan ook bega je toch wel een blunder.... Maar draag vooral wat je zelf wil ;)
Ik ben 1 jaar jonger dan jij en moet er niet aan denken om in tienerkleding rond te lopen. Ik ben niet voor niets volwassen geworden. Daarbij zie ik er al erg jong uit en ben ik klein. Ik werk in het onderwijs en mijn tieners zouden zich kapot lachen als ik in een korte broek met een fel tshirt voor de klas zou staan :+

Rooss_24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:46

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:46

Lang geleden waren half lange jassen voor mannen in de mode, de riem knoopte je op je rug vast. Toen hij op een dag de deur uit ging en ik naar buiten keen zag ik dat er achter op een kledenhanger hing aan die riem. Ik lag in een deuk en ik riep niks naar hem, toen hij terug kwam was hij heel boos. Hij ging naar een tante toe en die zag die kledinghanger en moest lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:50

AmyII schreef:
nynke55 schreef:
Grappig dat je de Emmenaren noemt. Ik kom regelmatig in Emmen, maar er valt mij niets bijzonders op. Maar kom ik eens in Amsterdam of Rotterdam, kijk ik mijn ogen uit! Zoveel onverzorgde mensen, de stank is er vaak niet te harden en 1 op 10 loopt in zijn nachtgoed buiten.

Nou.. Ik weet niet waar jij dan in Amsterdam komt, maar als je alleen maar mensen in nachtgoed ziet kom je volgens mij niet veel verder dan de wallen :')

prugelpiet schreef:
Grappig, ik kom dagelijks in Emmen en kijk nogsteeds mn ogen uit soms _O-
In Amsterdam of welke grote stad dan ook, kom ik alleen maar in het centrum. Daar kom je lang niet zoveel vreemde mensen tegen als dat je naar bijvoorbeeld een wijkje gaat.

[b]Ik weet niet hoe bekend je bent in Emmen, maar loop is door angelslo. Je lacht je rot.[\b]

Misschien moet ik toch maar eens een dagje Emmen plannen, is er echt onderzoek gedaan naar de best/ slechtst geklede gemeente?

Danique schreef:

Waar werk jij, als ik vragen mag? Ik zie die dingen hier ook heel soms voorbij komen, in Amsterdam is het hip om op blote voeten of waterschoenen te hardlopen :=

Oh god nee ik werk wel gewoon in een duikcentrum op een resort hoor _O- Meestal komen die mensen net uit het waterpark ofzo, niet na een rondje Dubai Mall gelukkig :=

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:54

germie schreef:
Danique schreef:

Zulke schoentjes zijn echt wel een blunder en kunnen echt niet door gaan voor netjes.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:56

Die schoentjes!!! _O- _O- :r

Sorry voor mijn overdreven reactie, Maar waarom bestaat dat uberhaupt? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:57

Volgensmij waren we er al over uit dat Germie een... afwijkende smaak heeft.

Lieshorses, ik ga er dus vanuit voor het geval dat je naar een waterpark gaat en je je slippers niet naast de attracties wil laten staan? :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:59

Ik zag pas iemand met een lichtroze broek, die gemaakt was van een heel dun glimmend stofje, satijn ofzo denk ik. Mijn ma heeft een satijnen nachtshirt en daar leek het erg op. Hij zat bijna tot onder haar oksels, zat heel strak om (En tussen) haar billen en had hele brede pijpen...

Maargoed ik mag eigenlijk niks zeggen, ik loop altijd in spijkerbroek met een simpel shirtje en sneakers... Of werkschoenen :+

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:59

Heerlijk topic dit :9 Vooral grappig om te lezen dat veel dingen die mensen hier echt mode-blunders vinden ik sommige mensen juist weer ontzettend leuk zie staan!
Voor mij is de grootste blunder van dit seizoen toch wel dit:

Afbeelding
Sowieso vind ik 90% van alle kleding die topshop verkoopt echt bagger.

Ik woon overigens in Kopenhagen wat echt een ontzettend jonge en modieuze stad is. Kijk echt mijn ogen uit hier (ook qua mannelijk schoon *D) en moet echt op mijn handen zitten om niet mijn geld in alle geweldige Deense kledingzaken over de bank te smijten... Elke keer als ik weer even in Nederland realiseer ik mij weer dat we toch een slecht(er) gekleed volk zijn :=

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 17:03

Iedereenheeft een eigen smaak. Dus eigenlijk zijn er nooit blunders.

Ik heb mijn droogpak voor duiken in het roze laten maken. Heel gewaagd, maar je hebt tegenwoordig alles in het roze. Anderen roze mondstukken, automaten en slangen en vinnen enmaskers. Ik heb allerlei kleuren aan slangen, zwart masker, gele automaten en nudus een zwart met roze droogpak en roze stiksels. Het leuke is dat ik een mannenlengte heb en omdat ik allerlei kleuren heb maakthethet mooi af. Niemand heeft het pak zoals ik. Op maat gemaakt.

Qua rijjasje met gouden bies was ik de eerste. Op maat laten maken in thailand. Vol trots gedragen. Vele positieve opmerkingen en ineens had iedereen gouden biesjes. Zuiver scheerwol, donkerblauw, 2 splitjes achter. Heb het jasje nog steeds.
Als ik ooit weer start laat ik een soort frack maken denk ik. Ook weer zelf getekend en ontworpen. Mits te betalen natuurlijk. En ik moet net weer in chiangmai moeten zijn.