Pfff vergeleken met jullie ben ik echt een zwerver. Correctie: een dikke zwerver.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:[ [url=m/tLNvGu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn schoenenkast. In de schoenendozen onder en achter de schoenen zitten ook schoenen. En beneden staat nog een paar Uggs. Zijn er ietsje meer dan 30.
Resistance schreef:Ik lees hier al een paar keer berichten zoals "in vergelijking met jullie ben ik een rolmops" en dat soort dingen...
Lieve dames! Het heeft geen zin om zo over jezelf te praten!Ik ben zelf niet onzeker over mijn uiterlijk en weet dus wellicht helemaal niet waar ik het over heb, maar ik weet wel dat je je veel gelukkiger gaat voelen als je niet zo "streng" voor jezelf bent.
Je bent geen rolmops wanneer je voller bent. Je bent niet lelijk, of wat dan ook. En als iemand dat tegen je zegt, dan is dat ongelofelijk slecht en laag! Maar waarom zeggen we het dan wel tegen onszelf?
Het is niet terrecht. Iedereen is zoals hij of zij is, en jezelf daar negatief over toespreken heeft geen zin. Je bent prachtig! Als je niet blij bent met je maat of je uiterlijk, dan kan je daar uiteraard wat aan doen, maar onthoud dat de enige voor wie je dat moet doen jezelf is!
Want jij moet gelukkig zijn met de persoon die je bent. Maar zeggen dat je een rolmops bent, heeft geen zin en is gewoon niet waar.
Toevallig vond ik het laatst een artikel geschreven over kleding wanneer je wat voller bent, en ik vond alles stuk voor stuk zo mooi staan! Ik dacht echt: Wauw, you rock!
Dit is ze:
[ [url=m/gAQXKR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PhteAE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je bent niet niet-mooi wanneer je voller bent.We zijn allemaal mooi.
Het artikel als iemand het wil lezen:
https://www.bustle.com/articles/97097-7 ... -plus-size
Gianti schreef:Lau schreef:Nee je mag hier de mening vragen
Top thanks
5 jurkjes besteld, 1 past helaas niet super ( wel rete gaaf jurkje) maar over deze twijfel ik nog zo erg
wie helpt mij met beslissen
[ [url=m/25cc0E.png]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
whahaha lijkt net alsof mijn tepels door schijntmaar die zit gewoon braaf in mijn bh
Corelli schreef:Wat een leuk topic!
Ik ging vandaag voor de maxirok van costes, wit shirtje van hema en sandaaltjes van Fred de la B.comfortabel, bedekt genoeg voor werk en toch luchtig
[ [url=m/inaCJc.jpg]Afbeelding[/url] ]
woepsie90 schreef:Corelli schreef:Wat een leuk topic!
Ik ging vandaag voor de maxirok van costes, wit shirtje van hema en sandaaltjes van Fred de la B.comfortabel, bedekt genoeg voor werk en toch luchtig
[ [url=m/inaCJc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk setje dit![]()
Wat gaat dit topic snel zeg haha
Dit was ik vandaag. Was de stad in met mijn peuter m, en dat doen we in makkelijke kleding met favoriete jeans (die eigenlijk in de prullenbak hoort)
[ [url=m/h1Jirm.jpg]Afbeelding[/url] ]
borstnoot schreef:Resistance: eens! Knap dat zo'n meisje superleuke kleren aan doet met zo'n figuur. Veel mensen met een maatje meer gunnen zichzelf dat niet, wat grote onzin is.
Wel heb ik er een dingetje op aan te merken. Ik vind "feedback" op jezelf hebben geen probleem, zolang je (wat jij ook zegt) evengoed happy bent. Dat je happy bent staat op 1, ben ik van mening. Maar de gezondheid snel daar achter, als je snapt wat ik bedoel. Het hangt vanzelfsprekend best nauw samen. (Uitzonderingen daar gelaten)
Natuurlijk verwacht ik niet dat iedereen in een maatje 36 rond loopt (heb ik zelf ook niet hoor) vol zijn is wat jij zegt resistance ook prachtig. Maar het meisje van het artikel vind ik toch wat te "ongezond" vol.