[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:21

Lees al paar keer dat sommige zich warm kleden maar het weer is niet overal in Nederland (en misschien België) hetzelfde. ;) Kan echt enorm verschillen. Ik zie juist vaak foto's en dan denk ik 'brrrr'. :D

Pfff vergeleken met jullie ben ik echt een zwerver. Correctie: een dikke zwerver.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:34

_San87_ schreef:
[ [url=m/tLNvGu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn schoenenkast. In de schoenendozen onder en achter de schoenen zitten ook schoenen. En beneden staat nog een paar Uggs. Zijn er ietsje meer dan 30 :').

<3 (op de uggs na :+ ) en heerlijk ook om zoveel ruimte te hebben!!

TS: Ik heb net mijn bestelling binnen en twijfel super over 1 jurkje.. Mag ik hier meningen erover of moet dat in kleding topic?

Lau

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 18:38

Nee je mag hier de mening vragen :)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:42

Vandaag weer twee shoots gehad!
Fijn zwierig jurkje voor het benauwde weer, niet heel flatterend maarja. :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:48

Ik lees hier al een paar keer berichten zoals "in vergelijking met jullie ben ik een rolmops" en dat soort dingen...

Lieve dames! Het heeft geen zin om zo over jezelf te praten! :) Ik ben zelf niet onzeker over mijn uiterlijk en weet dus wellicht helemaal niet waar ik het over heb, maar ik weet wel dat je je veel gelukkiger gaat voelen als je niet zo "streng" voor jezelf bent. :) Je bent geen rolmops wanneer je voller bent. Je bent niet lelijk, of wat dan ook. En als iemand dat tegen je zegt, dan is dat ongelofelijk slecht en laag! Maar waarom zeggen we het dan wel tegen onszelf? :) Het is niet terrecht. Iedereen is zoals hij of zij is, en jezelf daar negatief over toespreken heeft geen zin. Je bent prachtig! Als je niet blij bent met je maat of je uiterlijk, dan kan je daar uiteraard wat aan doen, maar onthoud dat de enige voor wie je dat moet doen jezelf is! :) Want jij moet gelukkig zijn met de persoon die je bent. Maar zeggen dat je een rolmops bent, heeft geen zin en is gewoon niet waar.

Toevallig vond ik het laatst een artikel geschreven over kleding wanneer je wat voller bent, en ik vond alles stuk voor stuk zo mooi staan! Ik dacht echt: Wauw, you rock!

Dit is ze:

Afbeelding
Afbeelding

Je bent niet niet-mooi wanneer je voller bent. :) We zijn allemaal mooi.

Het artikel als iemand het wil lezen:

https://www.bustle.com/articles/97097-7 ... -plus-size

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:51

Lau schreef:

Top thanks :D

5 jurkjes besteld, 1 past helaas niet super ( wel rete gaaf jurkje ;( ) maar over deze twijfel ik nog zo erg := wie helpt mij met beslissen

Afbeelding

Spoiler:
whahaha lijkt net alsof mijn tepels door schijnt _O- maar die zit gewoon braaf in mijn bh

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:53

Gianti: eerlijk? Ik vind de jurkjes die je eerder aan had veel mooier. Ik weet niet of het zo lijkt, maar het lijkt een glimmende stof waar ikzelf niet zo'n fan van ben.
Verder heb je gewoon een killerbody en vind ik de pasvorm bij jouw lijf net niet perfect ofzo.
Wel een heel mooi "ontwerp" wat je vormen accentueert.

Nogmaals: het is gewoon een mening, maar als je je er lekker in voelt gewoon doen!
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 30-05-17 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:54

Mooi gezegd Resistance

Gianti ik vind het bovenstukje niet heel mooi zitten eigenlijk.
Ook wat bloot voor mijn smaak. Maar dat is mijn smaak. Wel een mooi jurkje

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 18:54

Resistance schreef:
Ik lees hier al een paar keer berichten zoals "in vergelijking met jullie ben ik een rolmops" en dat soort dingen...

Lieve dames! Het heeft geen zin om zo over jezelf te praten! :) Ik ben zelf niet onzeker over mijn uiterlijk en weet dus wellicht helemaal niet waar ik het over heb, maar ik weet wel dat je je veel gelukkiger gaat voelen als je niet zo "streng" voor jezelf bent. :) Je bent geen rolmops wanneer je voller bent. Je bent niet lelijk, of wat dan ook. En als iemand dat tegen je zegt, dan is dat ongelofelijk slecht en laag! Maar waarom zeggen we het dan wel tegen onszelf? :) Het is niet terrecht. Iedereen is zoals hij of zij is, en jezelf daar negatief over toespreken heeft geen zin. Je bent prachtig! Als je niet blij bent met je maat of je uiterlijk, dan kan je daar uiteraard wat aan doen, maar onthoud dat de enige voor wie je dat moet doen jezelf is! :) Want jij moet gelukkig zijn met de persoon die je bent. Maar zeggen dat je een rolmops bent, heeft geen zin en is gewoon niet waar.

Toevallig vond ik het laatst een artikel geschreven over kleding wanneer je wat voller bent, en ik vond alles stuk voor stuk zo mooi staan! Ik dacht echt: Wauw, you rock!

Dit is ze:

[ [url=m/gAQXKR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PhteAE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je bent niet niet-mooi wanneer je voller bent. :) We zijn allemaal mooi.

Het artikel als iemand het wil lezen:

https://www.bustle.com/articles/97097-7 ... -plus-size

Jaa zij ziet er echt goed uit!! Ben niet zo stevig maar wel stevig en draag ook vooral wat ik zelf mooi vind en wat past bij mijn lichaam. Wat ik zo stom vind is dat plussize kleding vaak zo saai en vormloos is. Maar heb wel wat leuke hippe webshops waar ik goed slaag.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:55

Ik vind hem ook niet mooi zitten :n

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 18:56

Gianti schreef:
Lau schreef:

Top thanks :D

5 jurkjes besteld, 1 past helaas niet super ( wel rete gaaf jurkje ;( ) maar over deze twijfel ik nog zo erg := wie helpt mij met beslissen

[ [url=m/25cc0E.png]Afbeelding[/url] ]

Spoiler:
whahaha lijkt net alsof mijn tepels door schijnt _O- maar die zit gewoon braaf in mijn bh

Ik vind hem ook niet zo, je hebt echt leukere dingen aangehad. Vind hem te laag uitgesneden, je lichaam is heel mooi. Maar dit is oog naar mijn idee een beetje vormloos op je lichaam. Ik zou hem terug sturen. Maar dat is vooral mijn mening. Als jij je er fijn in voelt moet je hem vooral houden.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:00

Resistance: eens! Knap dat zo'n meisje superleuke kleren aan doet met zo'n figuur. Veel mensen met een maatje meer gunnen zichzelf dat niet, wat grote onzin is.

Wel heb ik er een dingetje op aan te merken. Ik vind "feedback" op jezelf hebben geen probleem, zolang je (wat jij ook zegt) evengoed happy bent. Dat je happy bent staat op 1, ben ik van mening. Maar de gezondheid snel daar achter, als je snapt wat ik bedoel. Het hangt vanzelfsprekend best nauw samen. (Uitzonderingen daar gelaten)

Natuurlijk verwacht ik niet dat iedereen in een maatje 36 rond loopt (heb ik zelf ook niet hoor :') ) vol zijn is wat jij zegt resistance ook prachtig. Maar het meisje van het artikel vind ik toch wat te "ongezond" vol.
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 30-05-17 19:09, in het totaal 4 keer bewerkt

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:04

Wat een leuk topic!

Ik ging vandaag voor de maxirok van costes, wit shirtje van hema en sandaaltjes van Fred de la B. :) comfortabel, bedekt genoeg voor werk en toch luchtig

Afbeelding

Gianti: ik vind het jurkje wat te veel revealing door de combi van de stof, de open halslijn en de strakke snit. Je hebt wel een prachtig lijf zeg!!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:06

Mooi gezegd resistance!

Gianti, ik vind hem in vergelijking met andere jurkjes hem ook niet heel mooi staan. De onderkant vind ik wel mooi, maar de bovenkant doet me een beetje denken aan een luxe nachtjapon :=

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:07

Hey, wat een leuk topic!
Dit was mijn outfit naar kantoor vandaag.
Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:07

Heel erg bedankt voor jullie eerlijke antwoorden!!!! Ik wil graag iets "nieuws" vaak proberen.. alleen soms dan lastig te oordelen of het dan echt bij mij past :P deze gaat dus terug!!

En bedankt voor jullie complimentjes <3

De nachtjapon vergelijking kan ik inkomen :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:11

Vet dat je graag nieuwe dingen probeert! Daar heb ik het lef niet voor :')

Lekker fel kleurtje sure_lee :D

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:13

Corelli schreef:
Wat een leuk topic!

Ik ging vandaag voor de maxirok van costes, wit shirtje van hema en sandaaltjes van Fred de la B. :) comfortabel, bedekt genoeg voor werk en toch luchtig

[ [url=m/inaCJc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk setje dit +:)+
Wat gaat dit topic snel zeg haha

Dit was ik vandaag. Was de stad in met mijn peuter m, en dat doen we in makkelijke kleding met favoriete jeans (die eigenlijk in de prullenbak hoort) :+

Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:16

woepsie90 schreef:
Corelli schreef:
Wat een leuk topic!

[ [url=m/inaCJc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk setje dit +:)+
Wat gaat dit topic snel zeg haha

Dit was ik vandaag. Was de stad in met mijn peuter m, en dat doen we in makkelijke kleding met favoriete jeans (die eigenlijk in de prullenbak hoort) :+

[ [url=m/h1Jirm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Yaaaassss :+:

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:17

Ik wou zo de deur uit maar toch verruild voor een paar sandalen. Ik ben net 14 kilo kwijt maar vind zulke strakke jurkjes toch altijd nog wel een dingetje :o

Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:18

Snap dat je daaraan moet wennen! 14 kilo is veel, super respect! Het jurkje staat je echt goed!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:21

Ziet er goed uit Jester! 14 kilo is een hoop.
Ik ben sinds ik een nieuwe vriend heb 4 kilo aangekomen. Voor het mooi wil ik het er graag af hebben. Maar zit verder super goed in mijn vel.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:23

Dat is ook wennen! Maar je ziet er fantastisch uit!
Hier ruim 50 kilo kwijt. Maar voel me nog steeds te zwaar.
Zit in mijn koppie

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:26

Dat heb ik dus ook, voor me gevoel ben ik nog steeds een rollade :+

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:28

borstnoot schreef:
Resistance: eens! Knap dat zo'n meisje superleuke kleren aan doet met zo'n figuur. Veel mensen met een maatje meer gunnen zichzelf dat niet, wat grote onzin is.

Wel heb ik er een dingetje op aan te merken. Ik vind "feedback" op jezelf hebben geen probleem, zolang je (wat jij ook zegt) evengoed happy bent. Dat je happy bent staat op 1, ben ik van mening. Maar de gezondheid snel daar achter, als je snapt wat ik bedoel. Het hangt vanzelfsprekend best nauw samen. (Uitzonderingen daar gelaten)

Natuurlijk verwacht ik niet dat iedereen in een maatje 36 rond loopt (heb ik zelf ook niet hoor :') ) vol zijn is wat jij zegt resistance ook prachtig. Maar het meisje van het artikel vind ik toch wat te "ongezond" vol.

Ik denk dat het nu even niet gaat om gezond of ongezond maar over het feit dat het geen zin heeft jezelf omlaag te halen.

Ik ben wel onzeker over sommige delen van mijn lichaam dus ik kan mij inbeelden dat sommige meiden zich onzeker gaan voelen bij het zien van de goede figuurtjes hier. Maar ik ben inmiddels wel al zo ver dat ik mij daar niet door uit het veld laat slaan. Ik kan mijzelf ook gewoon leuk kleden zonder een perfect zandloper figuurtje! En zoals dat artikel laat zien kan iemand met een maatje meer ook prima in leuke jurkjes voor de dag komen! :)

Je kunt dit topic juist zien als een inspiratie bron!

(Ik zal later ook nog eens een outfitfoto posten. Ik zit nu in mijn chillpak dus dat is niet heel flatteus :')).