Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kwita schreef:En ik maar blij zijn met de hempjes van de wibra voor mijn kereltje !
(en dat maar voor 9.95 2 topjes, 1 shirt en een pyama en een zonnebril voor grote zus!)
Laat ze maar kwijlen,ravotten, modder en vlekken maken heerlijk van die simpele basics die net zo stoer zijn zonder merkje.
dromertje2 schreef:T is niet omdat het duur is dat het in goede omstandigheden is gemaakt. Gisteren hier nog in het nieuws geweest, en het waren allemaal duur merken.
Goedkoop, gemiddeld of duur, je hebt die garantie nooit.
En denk dat het voor ieders portemonne en visie is wat men koopt.
Persoonlijk vind ik dure kledij weggegooid geld, maar een ander zal dit niet vinden. Toch allemaal ok?

Maar bij een redelijk passend pakje heb je dat probleem niet 

En dan vindt men het ook niet goed genoeg meer om te verkopen, en waar beland het dan...? Gaat het als het vies wordt dan niet net zo lang mee als goedkoper spul? 

(nu draagt mijn baby echt alles van klassiek tot kleurrijk tot stoer, dus ze gaat niet als ene geklede pop door het leven) 
Ik denk dat ik gewoon ook minder kritisch ben op pasvorm, vind eigenlijk alles wel leuk. En ook flink geluk met een iets ouder neefje in de familie waar ik precies alle kleertjes naderhand van krijg als die er uit gegroeid is. Ideaal, voor iemand zoals ik met minder koopdrang die niet kan kiezen in de winkel

En gek genoeg houdt kleding van de wibra, zeeman en h&m zich geweldig, zelfs als het in de droger is geweest, en de dure merkkleding die ik wel voor hem heb (omdat ik het heb gehad of goedkoop heb kunnen kopen in een kledingpakket) dat wordt rampzalig in de droger.
dat eet ik denk ik pas weer als hij normaal kan eten 

*